User Tag List

Sayfa 1/6 123 ... SonSon
107 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: S2000 ve M3

  1. #1
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    S2000 ve M3

    Beyler değerli fikir ve önerilerinize ihtiyacımız var. Bi abime araba alıyoruz ancak bu iki araç arasında kaldık. S2000 2006 ve üzeri baktık bir iki tane favorimiz var. M3 ise ancak 2002 model bulduk bütçemize uygun onu da favoriye ekledik. Sanırım e46 kasa oluyor 343 beygirlikten.

    Abim prestij için istiyor. Aslında arabalar farklı segmentlerde ancak S2K yı tipinden ve üstü açılmasından dolayı çok beğeniyor. Ve tabii yürüründen dolayı da. Bazen bakıyorum iyi bir S2K Kprolu taypeR kadar gidiyor. Kprolu TypeR yeni kasa M3 le kafa kafaya yürüyor. Ama bazen bakıyorum eski kasa M3 S2K yı duman ediyor. Kafamız karıştı.

    Açıkçası merak ettiklerimiz şunlar;

    1-) S2K 4-5 milyar harcanarak NA haliyle en azından M3 ile yürüyebilecek hale getirilebilir mi çok fazla hardcore tuning yapmadan? Supercharger filan bahsetmiyorum bu arada. İşte egzoz CAI, iyi bir headers, VAFC vs vs.

    2-) M3 ile S2K arasında parça fiyatı olarak uçurum mu vardır? Yani atıyorum ben M3' ü bi triger değişimine soksam 2 milyar verip ocak söndürür mü? Sonuçta alacağımız M3 100.000km üstü olacak. Bu sizce M motorlarında tehlike mi demek?

    3-) Alınacak olan bu araba, her halükarda kasko yaptırılacak. Bu iki arabanın günümüzde ortalama kaskosu kaça yaptrılır sizce? M3 için birinden abi aman dikkat 4-5 milyarlara çıkarsın gibi birşey söylemişti. 2001-2002 model olsa bile o rakamlara çıkar mı? Çıkarsa zaten abim direk eleyecek M3 ü. Her sene her sene evlat acısı gibi. Bu arada eski aracından kaskosu vardı ve hasarı da yoktu. Bilmem eski kaskosuna bakıyorlar mı.

    4-) M3 ile S2K arasında bastığınız zaman demiyorum çünkü basınca hepsi çok yakar, normal kullanım şartlarında örneğin evden işe işten eve arada bir canın sıkılırsa gaza asılma durumlarında yakıt farkı uçurum mudur?

    Ve tabii en son olarak sorum siz olsanız hangisini neden tercih edersiniz? Bu arada sakın typeR al, eski kasa M3 al filan demeyin çünkü o şıklar çoktan elendi

    Yardımlarınızı bekliyorum ve şimdiden çok da teşekkür ediyorum

  2. #2

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    M3 alırdım bulduğunuz sk2 kadar temiz ise.

    prestij dedin mi m3, duruşyla içiyle sesiyle 10 numara.

    alın size objektif bi bakış

  3. #3
    KingoAtmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara/Nürburgring
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dostum zor bir seçim. Yerinizde olup, bu kararsızlığı yaşamadığım için kendimi şanslı hissettim.Allah kolaylık versin.
    208 gti by Peugeot Sport; İstanbul Park: 2:28.099 - 04.05.2025
    Saxo évo-2 0-402 : 13.821 sn.
    Powered By : Piston Garage
    Nazmi TOÇAK

    GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER !!

  4. #4
    TechTurkey Evrenoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    120 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Bakımı, kaskosu beni üzmeyecekse kesinlikle M3...

  5. #5
    individual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.657
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tercihim BMW'den yana onu 6 silindir sesi bir başka olur tabi e36 ve e46 serisinde

    İç konsol bi kere yeter o kadar tuş varki insanın hepsine basası geliyor



    Seat IBIZA FR

    C U P R A L E O N

  6. #6
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki kaskosu kaça çıkar M3 lerin? Bilginiz var mı? Bir de M motorlar 100 binden sonra durumu nedir? Çok sıkıştırılmamış bir motor ise?

  7. #7

    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    turkıye antalya
    Mesaj
    178
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benım tercıhımde s 2000 den yana olurdu bmw de guzel arac prestıj yonuyle
    suda bır gercekkı s 2000 yakıt yonuyle vergı yonuyle servıs yonuyle vede parca yonuyle bmw den daha kolay bır arac hemde bana gore(sahsı dusuncem) s 2000 seklı benım daha cok hosuma gıdıyo bıraz oncede dedıgım gıbı bunlar benım sahsı dusuncem gerısı sıze kalmıs
    hayırlısı olsunnn......
    [SIGPIC]http://techturkey.com/forum/image.php?type=sigpic&userid=4356&dateline=1253805 978[/SIGPIC]

  8. #8
    cenkr1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    49
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    510
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maddiyatı düşünüyorsan kesinlikle s2000 almanı tavsiye ederim vergidir kaskodur ciddi fark var ve çok daha sağlam bir araç sıkıldınmı müşterisi hazır ikinci eli çok iyi

  9. #9
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seyfi 07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benım tercıhımde s 2000 den yana olurdu bmw de guzel arac prestıj yonuyle
    suda bır gercekkı s 2000 yakıt yonuyle vergı yonuyle servıs yonuyle vede parca yonuyle bmw den daha kolay bır arac hemde bana gore(sahsı dusuncem) s 2000 seklı benım daha cok hosuma gıdıyo bıraz oncede dedıgım gıbı bunlar benım sahsı dusuncem gerısı sıze kalmıs
    hayırlısı olsunnn......
    Ya doğru söylüyorsun ama gerçekten sanırım 2000 model üstü bir M3 e hiç binmemişsin Yanlış anlama ama gerçekten S2K ile aralarında uçurum var iç tasarım donanım ve konfor olarak. Zaten o yüzden daha pahallı ve eski model olmasına rağmen M3 ü de ciddi düşünüyoruz.

  10. #10
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cenkr1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maddiyatı düşünüyorsan kesinlikle s2000 almanı tavsiye ederim vergidir kaskodur ciddi fark var ve çok daha sağlam bir araç sıkıldınmı müşterisi hazır ikinci eli çok iyi
    Evet çok doğru. Bugün 45 bin TL altında neredeyse satılık S2K yok. Eski de olsa Km si yüksek olsa yok. Demek ki araba sattırıyor kendisini. Peki M3 kasko bedeli kaça patlar 2001-2002 modellerde aşağı yukarı? S2K 1500-2000TL arası değişiyormuş sanırım. M3 de o değerlerde ise ki hiç zannetmiyorum o zaman ciddi bir alternatif oluyor

  11. #11
    Enes-x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Mesaj
    3.716
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s2000 kprolu typerı geçemez eğer geçiyorsa o typer m3 e yaklaşamaz O konuya bi açıklık getirelim..

    m3 yakıt yedek parça bakım sigorta her açıdan s2000den çok daha pahalı..Geri kalan herşeyde cabrio keyfi hariç m3 hep bir kaç adım önde..

    Ayrıyetten m3 yüksek km olucak sağlam 3-5 yedek parçası değişse bi si parası yer
    Dr.Ecu

  12. #12
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Enes-x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    s2000 kprolu typerı geçemez eğer geçiyorsa o typer m3 e yaklaşamaz O konuya bi açıklık getirelim..

    m3 yakıt yedek parça bakım sigorta her açıdan s2000den çok daha pahalı..Geri kalan herşeyde cabrio keyfi hariç m3 hep bir kaç adım önde..
    Enes Tunanın eski S2K sarı olan o Kprolu typeR larla yürüyordu zamanında. Evet RBC yoktu ozamanlar o tayyarlarda ama yürürü çok iyiydi sanırım. Urfanın S2K da çok iyi yürüyordu. Yani S2K yı biraz daha harcayarak Kprolu rbc li typeR ile yürütebilir hale getirebiliriz belki. ***** artık çok parçası çıktı heryerde var. O açıdan yazmıştım ama gerçekten yanılıyor da olabilirim.

  13. #13
    Enes-x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Mesaj
    3.716
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BoraRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Enes Tunanın eski S2K sarı olan o Kprolu typeR larla yürüyordu zamanında. Evet RBC yoktu ozamanlar o tayyarlarda ama yürürü çok iyiydi sanırım. Urfanın S2K da çok iyi yürüyordu. Yani S2K yı biraz daha harcayarak Kprolu rbc li typeR ile yürütebilir hale getirebiliriz belki. ***** artık çok parçası çıktı heryerde var. O açıdan yazmıştım ama gerçekten yanılıyor da olabilirim.
    abi o konuda yanılmakta haklısın çünkü o zamanlar typerlar hep dc headersla gidiyordu.dc headers kpro bende denk gittim s2000 ile fakat headers değişimiyle 3 boy civarı geçmeye başlamıştım buda ciddi bi fark m3 e yaklaşmış olunuyor.s2000i rolling açısından değerlendirmek yerine top speed keyfini yaşamak daha mantıklı.
    Dr.Ecu

  14. #14
    cenkr1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    49
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    510
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BoraRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Enes Tunanın eski S2K sarı olan o Kprolu typeR larla yürüyordu zamanında. Evet RBC yoktu ozamanlar o tayyarlarda ama yürürü çok iyiydi sanırım. Urfanın S2K da çok iyi yürüyordu. Yani S2K yı biraz daha harcayarak Kprolu rbc li typeR ile yürütebilir hale getirebiliriz belki. ***** artık çok parçası çıktı heryerde var. O açıdan yazmıştım ama gerçekten yanılıyor da olabilirim.
    na olarak yürütmek pahalı olduğu için kimse o işe girmedi kpro lu typr geçecek araba yapabilirsin ciddi para yatırman gerekir

  15. #15
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ThUnDeRbErK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aslında sizin aradığınız araç bana göre ne m3 nede s2000 siz hem safkan görünüşü marjinal oluşunu ve 4 kişilik olmasını istiyorsunuz galiba birazda performans istiyorsunuz,ben rotary'ici yeni kasa rx8 sahibi olaraktan size rx8 derim sadece öneridir bu nedenine gelicek olursam herkeste m3 var herkeste s2000 var farklı olayım az olsun yüzü yeni şekli var her haliyle tarz prestijli yüklemek istiyorsanızda stock internalla pettit racing sc takıp 300+ whp'lerde stage 2 olarak kullanmanızda mümkün tabi bu benim önerim ama eğer m3 ile s2000 arasında kaldım diyorsanız s2000 artık gözde bir araba değil ya alıp spoon hardtop fln takıp biraz para dökmek şart,m3 ise her zaman ki gibi pahalı masraflı araba her zaman şekli olur.Şimdiden hayırlı olsun.
    RX8 ile çok denedik çok baktım o arabaya. Yanlız o araba hakkında özellikle yakıt konusunda hiç iyi şeyler duymamıştım hakikatten de haklı da çıktım. Eski bi arkadaşımda vardı 2006 model kırmızı. Benim eski Clio RS ile denediğimizde fark 6-7 boy rahat oluyordu. Yani çok geride kalıyordu RX8. Tutunamıyordu. Bunu birkaç RX8 le daha denedik sonuç hep aynıydı. Yani o kadar para verip o kadar masraf yapıp anca bi RS kadar yürüteceksek pek bir anlamı da kalmıyor malesef.

    Zaten SC yapınca S2K nın karakteri de baya değişiyor. Bugün komple Vortech ve Rotrex SC kitleri var S2K için. 5000 dolar veriyorsunuz stok arabaya hiçbir ekstra malezeme almadan (ufak tefek parçalar hariç) direk 340-380hp arası oluyorsunuz. Honda o konuda gerçekten rakip tanımıyor

  16. #16

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kiralık s2000 de var m3 te var en guzeli ikisinide birer gun kiralayıp incelemek sonra insann kafasında birseyler beliriverir. insan begendikten kafasına yattıktan sonra kasko vergi yakıt hikaye kalır zira hastalık bu işler hepimizin bildigi uzere

  17. #17
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Seko kiralarsak direk M3 Ama adamı ciddi düşündüren birçok faktör var. Onları ne kadar deli olursak olalım düşünmek gerekiyor.

  18. #18

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BoraRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Seko kiralarsak direk M3 Ama adamı ciddi düşündüren birçok faktör var. Onları ne kadar deli olursak olalım düşünmek gerekiyor.
    ben havalar ilk kurusun bir haftasonu s2000 kiralayacagım bakalım ailecek nasıl sıgacagız rahat edebilecekmiyiz diye duyan bilen varsa paylasırsa sevinirim .

  19. #19
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Enes-x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi o konuda yanılmakta haklısın çünkü o zamanlar typerlar hep dc headersla gidiyordu.dc headers kpro bende denk gittim s2000 ile fakat headers değişimiyle 3 boy civarı geçmeye başlamıştım buda ciddi bi fark m3 e yaklaşmış olunuyor.s2000i rolling açısından değerlendirmek yerine top speed keyfini yaşamak daha mantıklı.
    Enes bu S2K ya rbc takılmıyor mu sanayide kesip biçip uydursak

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •