User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
40 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Tuncer vti,astra gsi kzt

  1. #1
    UĞUR_GSI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    307
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Tuncer vti,astra gsi kzt

    Arkadaşlar tuncer arkadaşımızla bugün yarın deneme yapıcaz ama once bi fikirlerinizi almak istedim tuncerin aracı gercekten çok güzel son ayarlarını yaptırıcak ve öyle denicez sonuc kesin olsun dıye

    tuncer vti: piston egzantrik headers filtre egzoz beyin kısa var
    astra gsi : egzantrik filtre egzoz chip powercap var + TÜPLÜ

  2. #2
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tuncere 10 dolar basıyorum
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  3. #3
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tuncer +1

  4. #4
    coyete
    Misafir
    gsi saglıklıysa kafa kafaya gıtme olananız vardır ama vti geçme sansı daha fazla olabilir

  5. #5
    UĞUR_GSI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    307
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coyete Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gsi saglıklıysa kafa kafaya gıtme olananız vardır ama vti geçme sansı daha fazla olabilir
    aracımın saglıklı oldugunu bılıyorum chıp egzoz egzanrıkle 95 octanla 176,5 dynosu var uzerıne filtre ve powercap yapıldı

  6. #6
    raptor_98 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    296
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şu dereceli yada kısa olmasa vti da iyimiş,ikisi birden gözüme çok geldi gsi a powercapla dereceli yaramıştır eminim
    kıyak bi çekişme olur,göylüm gsi dan yana hadi bakalım

  7. #7
    nitrO_Oxide - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    turkiye/istanbul
    Mesaj
    4.464
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tüplü derken ?

  8. #8
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hoş egzantrik neyin egzantriği bilmiyorum ama
    176hp dyno sonucu olan bir GSI, en az 220nm tork vermiş olması lazım ki, üst süratlerde GSI daha da bir avantajlı olacaktır diye düşünüyorum. ama VTI da kısa var. GSI ın bir esprisi olmayacaktır bu aşamada.

    O Spec'lerde bir VTI ın da, çok bilmem ama 185hp lerde olacağını tahmin ediyorum hakkıyla ayar yapılırsa eğer. Kısa da olduğunu düşünürsek ve 210-220 civarı MAX sürat olarak düşünürsekte bu denklemler sonucu VTI önde olur diyorum ama fark öyle aman aman olmaması lazım iki araçta DOĞRU tune edildiyse....
    Loading...

  9. #9
    UĞUR_GSI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    307
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KA®ANLIK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hoş egzantrik neyin egzantriği bilmiyorum ama
    176hp dyno sonucu olan bir GSI, en az 220nm tork vermiş olması lazım ki, üst süratlerde GSI daha da bir avantajlı olacaktır diye düşünüyorum. ama VTI da kısa var. GSI ın bir esprisi olmayacaktır bu aşamada.

    O Spec'lerde bir VTI ın da, çok bilmem ama 185hp lerde olacağını tahmin ediyorum hakkıyla ayar yapılırsa eğer. Kısa da olduğunu düşünürsek ve 210-220 civarı MAX sürat olarak düşünürsekte bu denklemler sonucu VTI önde olur diyorum ama fark öyle aman aman olmaması lazım iki araçta DOĞRU tune edildiyse....
    şuan aracım 180 hp civarında dynosu yok ama powercap ve filtre sonucu kafa burun oldugum aracla 2 boy fark olusuyor ordan tahmın edıyorum.

  10. #10
    JapanVsGermany - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    06 - 53
    Mesaj
    2.207
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    belirtilen speclere göre iyi bir yazılımla vti önde olur muhtemelen gibi geldi bana

  11. #11
    orcuns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    KARSIYAKA
    Mesaj
    1.333
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tuncer benim arabanın 2 boy gerisinden geliyo 220 ye kadar nasıl olucak bu iş ben anlamadım

  12. #12
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu speclerde vti nasıl gider anca hayal ederim çünkü bilmiyorum. Ama gsi nasıl gider biliyorum. O yüzdende rahat rahat kafa kafay olur diyorum.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  13. #13
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hangi tuncer ya yeşil vtec mı?

  14. #14
    orcuns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    KARSIYAKA
    Mesaj
    1.333
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sulhi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hangi tuncer ya yeşil vtec mı?
    evr evt bızım mudur.

  15. #15
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yaw hangi ara bu piston vs vs yaptı be...

  16. #16
    ufuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    T.C.
    Mesaj
    1.731
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vti de kısa olması kafa karısıtırıyorr....

    kararsızım

  17. #17
    orcuns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    KARSIYAKA
    Mesaj
    1.333
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sulhi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yaw hangi ara bu piston vs vs yaptı be...
    tuncer = salaktakal.com'un gold üyesi

  18. #18
    UĞUR_GSI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    307
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dostlar deneme yarın akşam yapılcak gibi tuncerlede konustum bi aksilik olmazsa yarına ok denmelerımız dostane olucagı ıcın devırlerı ona gore ayarlıcaz ve tuncerın bıttıgı yere kadar basıcaz 220 civarı galıba eminimki cekişmeli zevklı olucak aslında kısa olmasa dahada guzel olurdu 240 250 ama olsun

  19. #19
    tunceR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    3.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı orcuns Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tuncer = salaktakal.com'un gold üyesi
    hahaha

    evet bencede gsi ile zevkli olur. baskı balata ile benzin pompasını kesme sorununu hala halledemedım ama bu şekilde deniyelim. sonra bende sorunlarımı halledınce önümzüdeki hafta bi daha deneriz. yarın akşam deniyelim uğur.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •