sadece egzoz ve filtreyle kutu içi filtreden başka bişey olmayan klimasız gti 3 rolldede geçtim.. tek dezavantajı 2 kişiydi ben tek.. her forumun efsanesi zaten bu konu..
Printable View
sadece egzoz ve filtreyle kutu içi filtreden başka bişey olmayan klimasız gti 3 rolldede geçtim.. tek dezavantajı 2 kişiydi ben tek.. her forumun efsanesi zaten bu konu..
plaka hala EE:)
peco mu geçer fiteng mi :D ??
rover 200 vi vs 106 vs vti hepsi stock kaldırdık.şöförlerde hemen hemen aynı.rover 1 vti kaput farkıyla 2 pug da 2-3 boy farkla 3 oldu.mesafe yaklaşık 500 metre gibiydi
rovırrr yaw alayına gıder!!!
nıye 500 mtre denedınızkı:)
rovera bak bu araba hakkında efsaneler çok dönuodu...
konuya hort hort mu yaptınız :D fiteng geçen roverlar sonuncu olan gtilar felan. yanlız bazı roverlarda 1.8 vtec bloğu var üst kapak yapısı farkı ile ama tam detayları bilmiyorum.
evet honda karışıklıgı var dıye bılıyorum bende
200vi in motoru 218vvc coupe ve mgf 1.8 lerdaki motorun aynisidir, roverin hondayla beraberken gelistirdigi motordur..calisma prensibi hondanin vtec motorlariyla aynidir (variable valve control)..ayrica odullu ve guzel bir motordur..0-100 u 7.2 saniyedir..kronik sorunu egzantrik milidir...
98 yılında denemiştik...Vti sadece 98 kmdeydi :D 106 geçmişti :) Ama Rodajdan sonra 106 ya 1 boy :)
bir sıfır aLtı
1 0 6
peugeot yada diger markalar kucuk araba cıkartmaya calısırsa calısınlar 106 bu sınıfın son arabası.
hemen hemen tum mesajları okudum clasik oldu adanada 10 tane vti var ben bunların 3 nu cok rahatlıkla rolde dragda hepsinde geciyorum keske adanada diilde ankara yada istanbulda olsaydım alayına 106 derim hıı bu arada civic ler cok ya herkes sewior ama unutmayın 106 malesf gecior
bide size bir kac ay oncesinden bir video 106 vs vti sedan
http://www.youtube.com/watch?v=VM-TfXblhiE
en onemlisi bizde 2 aracvar biri 106 gti biri honda civc sedan
bu iki araç birer şah eser yani efsanedir
gelmez bir daha :(
Arabadan arabaya değişir. Bahsettiğiniz arabalar 7-8 yaşında arabalar.Stock ve modluyu da geçtim.Üzülmüş ve motoru yorulmuş bol bol kesicide kullanılmış bir VTI ile bakımlı bir VTI arasında bile fark var. Bu iki VTI bile kafa kafaya gitmezki , ve sürücü de önemli bi faktör
ne VTI ve 106 , en güzeli canlı canlı test edeceksin , o sonuç sadece o iki araba ve sürücüler için geçerli olacak.
işte anca böyle geçiliyor zaten, bende bugüne kadar çok 106 geçtim-geçildim..ama herşeyleri ile standart iki aracı çok defada denedik 106 geçemiyor!!
senin acılmamıs dedin arabayı kapak yapılmıs ve ii sıkı giden arabayı gecti + filitreli sc352 i de gectim elimde olsa onun videosunu da koyarım kamer merak etme varsa vtec in getir de onu da gecim
+ sn 474 de mugen ust kapaklı hemen hmen dolu arabayıda gecior +
neden draglarda vtec yok ya ben hiç gormeirum atmosferikde kral da pasa da 106 dır (nokta) :)
hayır kapagı fln yapılmadı.sdece emme manıfoldu tam acılmıordu onu yaptırlar oda bu yaptıgınız dragtan sonra oldu ha buarada senın arabadakılerı eskık yazmısım
motorda kapak taslama godze segman 8250 lik super chip
1359 ayna mahruti 0,6 barlık valbro benzin pump
peki getiricem ama korkup kaçmak yok :)
dun gece denedik daha 106 tamamen std olduğu zaman bi yere kadar dayanmaya calışıyo,vtec hızlar yukseldkce alıyo,gercek ve mantıklı olan da bu..;)
oo sen 99 2001 yillari arasina sikismissin :D mugenin kapagimi varmis :D draglarda vtec goremedin mi http://www.youtube.com/watch?v=RPFKWK72yG4 buyur 3 sene boyunca hic bir yenilgisi olmadi turkiye sampiyonu oldu kendi sinifinda. ayrica bu araci hic bizaman bi 106 gecemedi birkere saxo gecti ankara yarisnda oda cok samimi oldguumuz bi arakadasimiz di okadar. sen nerelerdeydin bu zman diliminde . kral da pasada bu iste belli olmaz ama sunu bil senin gidecegin yer 140 150 max hp olarak vti in gidecegi yer atmosferik 250 ve ustu . uzgunum ama bi yere kadar 106 gusel gider okadar
of hala bitmedi şu civic 106 tartışması ah ah :D arabalar bitti piyasada az kaldı hala kim kimi geçer :D valla ben hepsini geçerim ne diim :D varsa engelli koşucak gelsin bana antreman yapalım :D hahahhaa
vti icin hacim belirtmedim gerek 1.8 stroker gerek 2.0 ile alabilirisn gusel parca ayar la ve nakitle. kactane 180 vermis 106 var? olsun olsun 160 165 dir ust limiti . pek bisi farketmez bu konu coktan bitti kapandida iste arada bi cikio birileri yeni vti yada 106 sahipleri gecerim gecersin al bastan. ornegi orda 3 sene ust uste sinifinda sampiyon oldu 3 sene kimse bi 106 yapamadimi yapilamazmiydi olurdu neden olmasin . ama sokakta binemeyecegi aarabayi cogu kimse yapmak istemez
peki bir soru:)
İlk çıkan 1.9 gti mı yoksa 106 gti mı?
o yıllarda neden benım dediğim tarz bı 106 yapılmadı bılmıyorum hepsi standart donanım pt 52 lıydı...:)
emme manıfoldları,thorttelar pt 54 vs ne zmn cıktı bılmıorum ama o şekıldekı 106 rahatlıkla 180+ görur... benım bildiğim izmirde var başka bilmıorum...
ömer temız 1.9 gti ın 106 yı alacağı sölenıyor.. benim pek deneyımım yok bu konuda:p
o doneme ait 2 3 tane 54 lu makina biliorum . sunu hep solemisimdir ciddi anlamda atmosferik bi 106 hic yapilmadi denendi bi cok kez yurumedi yada bi iki yarislik arabalar oldular. 54 kolay bisi diil bide mekanik iticiler felan zaten 106 ninda cok bi parcasi yok suan belki custom felan ciakrirsinda gerek yok 10 binlerce dolar harcarsin alcan guc sinirli .
evet orda haklısın.. ciddi uras gerektırıyor bi yerden sora ama değiyor...
örnek bu 106 az buz dolu deildir:)
http://www.youtube.com/watch?v=65eOk1hOTbo
pt54 lere felan gerek yokki 180 hp ler için. 175 hp atmosferik 206 1.6 lar olsun. 307 1.6 lar olsun örnekleri var. yunanistanda çok örnek var 170 üstü 1.6 peugeot lara.
degiyo degmesinede iste caddede binmek lazim yani yarislik araba yapmak istiosan dokersin parani yaparsin. zamaninda yarisan cogu vri sahipleri gunlukte araclarini kullaniyorlardi. aybek ksk tolga stp selcuk hepsinin cok gusel araclari vardi hepside sezon kovalarken arabalarini gun icindede kullaniyorlardi . ciddi 106 yapilcaksa bence gozden cikaricaksin ve sadece yaris larda kullanicaksin .
biliyorum bu araci izmirde gusel 106 lar oluyodu . guclu ama gecilmez deil tabi .