tme daha özel.
Printable View
tme daha özel.
Duruşuyla gidişiyle tme :D
birbirine yakin araclar degiller. Tek ortak noktalari 2 litre turbo 4 ceker olmalari. Eger illa karsilastirmak gerekiyorsa gc8 kasa sti ile bakmak lazim. hatta eski yurtdisi otomobil programlarini takip edenler karsilastirmanin hep 22b ve tme uzerine oldugunu gorur.
gc8 her seyiyle daha ucuzdur bir sey diyemem ama bu karsilastirma gd wrx ile evo 9 karsilastirmasi gibi olmus.
mitsubishi :)
Karsilastirma dengesiz olmus ikisinide kullandim gc8 zayif kalir onun yaninda arabalarin altini cewirip bakin.ewo cok cok daha kaliteli yuruyen olarak.ama gel geleliim bizim ulkemizde cidden cok yorucu bi arac ewo..cok param olsa gercekten siyah beyaz jantli isterdim,bu karsilastirmada 22b kistas olabilir.
şimdi evo fq serilerini normal STI'la kıyaslayan çıkarsa hiç şaşırmam :D
Zor bi karar olsada t.m.e derim 22b olsaydı o zaman düşüncelerim değişir 22b derdim.
ben bunu anlamıyom yalnız
yorucu olarak yakıt bakımından mı
yedek parça olarak mı
bi sürü alternatif var evonun balata ise stoptech mesela çokta pahalı değil
kaskonun olduğunu varsayıyorum tabiki.
tme vs gc8 de tabiki tme derim
evo7 ve 8 yerine aynı yıllarda üretilmiş sti tercih ederim
9 ve 10 > sti
bana gore tabi :)
balata gibi seyler degil ama misal disklerini bulmak zor ve pahali, daha ince parcalarini bulmak da zor, oyle abd den gelmiyor cogu parcasi. Ben ingiltere de kac dukkanla kanka oldum. Motor 4g63 herseyi belli ama sanziman, yuruyen, muhtelif parcalar hepsi farkli. en basitinden bir abs beyni, ayc pompasi, body kit parcalari bile bulunamiyor. Servis zaten sacmaliyor. hersey ingiletere bazli oldugu icin abd deki gibi kontakt bollugu yok. ralli garajlari da ellerinde kalan yada uyumlu parcalara cok para istiyor. Yorucudan kasit bu. Ha surekli sorun cikartan bir arac degil yanlis anlasilmasin ama anahtar teslim ustaya birakamazsiniz, sizin de takip edip ilgilenmeniz lazim. (yada ustaniz konuya hakim olacak :D)
Kardesim benim abim dedigim insanda tme wardi bende subaru warken benden cok daha fazla yakiordu ve parcalarinin en az subaruya gore 2 kati diordu tabi sahip olmadgm icin bir sey diyemem 7 8 9 icinde yorum yapamam sadece 6 kullandim sanki bole daha bi hardcore gc ye gore :) hala isterim 1854584 beygir bi evo6tme :) €€£$ :)
tme nin hastasıyım
ama gc8 daha kolay geliyor bana :)
yakıt konusunda eyvallah bak yukarda da dedim :D ama yine de dağlar kadar fark edeceğini düşünmüyorum (kesin kesin öyledir demiyorum)
biri 15 yaksın diğeri 20 yani daha ne yakabilirki
bende istiyorum kısmetse sıfır bi 10 bundan sonraki hedefim inş tabi üretimi bitmesse :D
beygiri çok olmasın virajda üzmesin yeter bana heheh
Viraj kasicam die shelle ortak olucaksin :) yada geberiip gidiceksin demedi deme :)
Heee 180 le s e giriosun kasilmiosun otobanda 250yle kasiliosun dahada sanada bisi yazmicam.Allah akil versin kardesim :) konuyu mahvettik uzatma :)
180 ile s e giremedim daha kısmetse önümüzdeki yıllarda inş :D
Kacti 175 mi 165 mi unuttum :)
evo tme peki evo 10 dahamı hızlı onu merak ettim ?
karsılastırmada evo diyorum ..
in in daha naptın yaw :hehe:
sen niye bana kızdın ki şimdi herkesin sevdiği bir alan vardır bende bunu seviyorum hehe