ep3 yol tutmuyo yol ep3ü tutuyo.
fn2 teknik açıdan çok daha üstün ep3ten.
frenlerde dahil...
Printable View
ep3 yol tutmuyo yol ep3ü tutuyo.
fn2 teknik açıdan çok daha üstün ep3ten.
frenlerde dahil...
Evet bi abim ep3 kullanmisti bundan 3 sene once onunla da konustuk yol tutus pek yoktu dedi virajlari felan biraz dengesiz donuyormus dengesiz derken hakkiyla degl yani savuruyormus
Yeap that's what i'm talking about diyesim geldi ki zaten yazdım bunu karşılaştırmamda :)
Hiç test izlemiyor musunuz ?Alıntı:
EP3 stockta yol tutuş olarak FN2'den daha iyi. (Arkaların bağımsız süspansiyon olmamasından dolayı FN2'nin)
FN2'de sonuç olarak VSA var, bu sizi biraz daha güvende hissettirebilir.
‪EP3 Honda Civic Type-R vs Clio 182 Cup‬‏ - YouTube
Bu ep3 type-r dediğiniz rs ten kötü yol tutuyordu,
Valla bilmiyorum artık nasıl yol tutuyor FN2'ye karşı ?
‪EP3 Civic Type-R Vs FN2 Civic Type-R‬‏ - YouTube
Mini kadar yol tutmuyor olabilir de yani, yiğidin hakkının sülalesini aradan çıkardınız yani :)
ben pist videosu izlemiorum neden izliyimki atıorum stig in sürdüğü kadar arabamı sürüyorumda stig in 3 arabdaan hangisi ii yol tutuyor derse ben o daha ii dye onu tercih edicem
ben bizzat direksiyonuna geçtiğim araçlar için konşuorum
ağır honda ve typer düşmanısın :D
Şimdi bu yoruma ne yazayım bilemedim.. O zaman boşuna sınırlarını zorluyorlar bu araçların.. Siz Mini alırken sağa sola mı sordunuz yoksa hiç açıp da bakmadınız mı Nurburgring'de ne yaptı diye ?
Eklemek istediğim bir şey daha var, FN2'ye daha sonradan opsiyonel olarak LSD yapmıştı Honda ve çooooooookk ciddi anlamda tur zamanlarında iyileşme sağladı.. Ama LSD'li EP3 karşısında ne yapar bilemem..
yol tutusa niye takılıyor insanlar onu kafam almıyor pist varda biz mi bilmiyoruz yada bu yastan sonra caddelerde apacilikmi yapacaz yeteri kadar yol tutuyor uzerine ne gerek var :)
fn2 im olsun sadece cai li yeter sesi yeter diyorum ..
abicim bak beni yanlış anlama sana kıllık olsun diye yazmıorum ama banane araba ringde napmış die benim miniyi sevme nedenim onurcandır,nejattır,tuna diey bir kuzenimdir
bu adamlar zamanında ibre 230-235 lerde iken otobanda 3 şerit aç koy yapıyorlardı ben bunlardan birisinin arabasından ilk indiğimde gece uyuyamadım nasıl oluyor şimdi bu iş diye bnm o zman 106 gti im vardı fiziken aykırıydı yapılanlar bnm kafama göre
he şimdi miniyi boşver ztn o mevzu bahis deil,bnm arkadaşlarımdada typer var adamlarla yeri geliyor gazlıyoruz arabanın tepkileri keskin direk sürücü odaklı sürücüsünü tahrik ediyor
ben bu 2 arabayada binen adamım hangisi hızlı gider bana sorarsan eskisi daha hızlı gider hangisi ii duruyor dersen bence ikisindede frenler berbat hangisi daha ii yol tutar derseniz yeni typer daha ii yani
o kadar pist dedin bundan 2 sene önce falan honda forumlarından biri track day yaptı 3-4 tane motoruda dolu ep3 vardı aralarında zır stock fn2 hepsini geçti ee napıcaz şimdi madem o kadar pist meraklısısın sana belge budur körfez pisitnde gerçkleşmiş olay boşver youtube dan video bakınmayı
lsd fn2 nin zaten opsiyon listesinde herzaman vardı, ingiltere için çıkan white serilerde standart olarak kullanıldı
Hmm sürücü etkenini çıkardınız bir anda ? Her ep3 ün sürücüsü o fn2 yi süren kadar iyi mi ? ( ki fn2 yi süren kişi bu foruma üyeydi yanlış hatırlamıyorsam).. Farklı aracı aynı kişiler ilk defa sürdüğünde, araçlardan biri diğerinden daha iyi derece yapıyorsa sonuç daha sağlıklı olur bence..
Benim anlayamadığım karşılaştırma yaptığınız Ahmet abinin Type-R'ı ile Mehmet abinin Type-R'ı.. Bu iki adam sürüyor biri diğerinden daha iyi sonuç çıkarıyor ve siz bunu arabaya bağlıyorsunuz.. Dünya yanılıyor o zaman, o kadar bilinen iyi sürücüler test yapsın, biz Mehmet abi geçti diye FN2 daha iyi diyelim..
Ben de kıllık olsun diye cevap yazmıyorum ama yani ilginç değil mi tespitleriniz ? 106'ya yol tutmuyor diyeyim herkes o bilinen testi koyar buraya. Bir virajda ondan daha hızlı giren olmadı, Ferrari'den bile hızlıydı bla bla bla bla derlerdi.. JCW yol tutmuyor diyeyim, bu sayfa videodan testten geçilmezdi.. Ki o kişilerin arasında ben de olurdum.. Şimdi Tsukuba pistinin zamanını koysam boşa gidecek, çünkü yine başka bir şey diyeceksiniz :D Yine de koyayım
147. Honda Integra Type-R E-DC2 1:09.20 108 '95 200 / 1060 Best Motoring
145. Honda Integra Type R DC2 late 1:09.16 108 '98 200 / 1120 Best Motoring
151. Honda Civic Type-R (EK9) 1:09.48 107 '97 185 / 1073 Best Motoring
164. Honda Civic Type R (EP3) Japan version 1:09.87 107 '01 215 / 1210 Best motoring
199. Honda Civic SiRII (EK) 1:11.56 104 '95 170 / 1050 Best Motoring
200. Mini Cooper S (184PS) 1:11.58 104 '10 184 / 1196 bestmotoring
211. Honda Civic Type-R (FN2) 1:12.22 103 '07 201 / 1355 bestmotoring
Evet ama ilk seride yoktu opsiyon olarak, daha sonra konuldu..
Bu da white series;
http://sportscarforums.com/f10/white...ope-27777.html
pist ici bilek işi diyorum o zaman yılmaz zorlamamıstır goksel limitte kullanmıstır gecmistir bir ornekten genelleme yapılamaz diyorum ama haklasın izmirdede zır stock 160 lık scirocco ile f/e/h ep3 aynı dakika icinde sure yaptı arada 70 beygşr fark var ..
Ep3 ün yol tutuşu fn2 den iyi ama bu bizim gibi amatör sürücülerin ortaya bile çıkaramayacağı bir fark..Neden bu kadar tartışıyosunuz ki bu çok ince ayrıntıyı..Yol tutuşu bu kadar dertse tein kw tarzı coile bakar ikiside o zaman ok gibi girer çıkar her viraja bu kadar basit..
Kaldı ki tam tersi olduğunu varsayalım ikiside sürücüsüne tamamen farklı şeyler hissettiren arabalar..Pistte bir saniye daha hızlı dönebiliyormuş veya otobanda yüksek süratte feci şerit değiştiriyormuş gibi kriterlere uyarak kimse otomobil tercih etmez.
kimse o şekilde araba tercih etmeyebilir ama ortada bir üstünlük tartışması varsa o da doush un anlatmaya çalıştığı gibi açıklanır bence.
ahh internet sen neler açtın başımıza neyse ben sizin gibi ordan burdan test süresi çıkarmakla uğraşamam dedğim gibi bindiğim araçlara göre yorum yaparım
bugüne kadar aldığım hiçbir araç içinde pist sürelerine bakmadım bundan sonrada bakmam aracın bnm yeteneğime verdği tepkilere bakarım
Neye gore ustunluk? Yeni mini bir cok testte daha ustun ama bana gore degil.. Benim karakterime r53 daha cok uyuyor mesela. Ustun olmak insanlarin kriterlerine gore degerlendirilir, ben konforu sevmem, elektronigi sevmem, arabanin cok dengeli tren gibi gitmesini sevmem. Ben gider VSA siz s2000 ararim, insanlar VSA lisini arar. Kimine gore o daha ustun daha guvenlidir bana gore VSA siz daha guvenli daha ustundur.
Yani Teknik veri ustunlugu olabilir, geri kalani insanlara gore degisir.
Tamamen katiliyorum, bir surucu kendi isteklerine cevap veren arabalara bakar. Cevremde daha hic test izleyip ule bu ring de 2 sn hizliymis diye araba alan olmadi zaten. Mini mi eski Mini yi cok sevdigimden ve go kart gibi olusundan aldim, sonra ben degistim gittim dengesiz olsun diye s2000 aldim, benim surus karakterime daha uygun oldugunu dusundum ve oyle cikti.
FN2-EP3 bu iki araci ayni insan kullansa bile pistte bunlardan biri o surucunun karakterine daha cok uygun olup daha iyi derece cikartma potansiyeli var, sebebi ise aradaki farkin cok kucuk olmasi ve en ufak seyin etki edebilecek olmasi.