emme kısmında egzantirik yok.
Printable View
googleda multiair yazarsanız ayrıntılı resimler mevcut. mesela 1 tanesi
http://www.caranddriver.com/var/ezfl...cd_gallery.jpg
Hatta su adreste baya baya resimler var
http://www.allpar.com/mopar/14.html
Dün akşam Jetta TSI ile Linea denediler bende tanık oldum arkadaşlar. 120 lik Linea gerçekten iyi gidiyor. Ciğerinin yettiği yere kadar önde oluyor. Ben arkalarından bastım ama 3 sonuna kadar Linea önde daha sonra jetta gelmeye başlıyor.
Sen bastin one atladin ne gordunki:)
biz bayaa baya denedik . Ilk iki viteste benden bi firt daha iyi gibi. 3 de gecebiliyorum. Otobanda denediklerimizde ben tirstim ara ara biraktim gazi.
Senin yazilim neydi.? Anormal ayirdin beni. Ankaraya gidince benim arabaya da baktircam. Gitmiyo mu nedir,:soru:
o akşam fazla fark olmasın diye standart yazılımı atmıştım. 0,8 bar yani. Gerçi wastegate ayarından sonra o da biraz açılmış olabilir 1 bara gelmiş olabilir bilemiyorum.
:icon_tup:linea ma laf yok.linea geçer.
ilk iki vites yani 2 ve 3 Linea 2 boy önde sonra TSI gelio.
alper ile tanıştık çok mütevazi ve seviyeli bir arkadaş.
jetta 170 lik değilmi,lineada bişey varmı,jettada bişey varmı
evet onur ikiside orjinal.linea 3.vitesin sonlarına kadar başabaş gidebiliyor.hatta 3.vitesin ortalarına kadar önde diyebilirim.linea çok enteresan şaka aracı.
devamında jetta uzayıp gidecek gibimi oluyor?
onur kıvranma olm linea geçer seni sana diyim:D
hafif o zaman,ertugun grande puntonun aynı motorundan degilmi 120 tjet,benim yazılımda cok safe miş oguzhan ya napcaz bilmiyorum :D
Linea gerçekten şaşırtıcı şekilde 3 sonuna kadar çok atik. Eğer vites geçişleri dizel kadar uzunsa shortshiftle ve yazılımla çok güzel yürümeye başlar. Kat falan sökülüp düzgün bir egzostla obareeey.
140 lik golf tsi i 180 e kadar onune gecirmiyo o linea. 170 lik jettama bunu yapmasi normal. Denemeler birinci vites rollda basladi. Zaten kaba bir hesap yaparsan olayin anormal olmadigi anlasilir. Aletin 206 nm torku var ve 1200 kilo, benim arac 240 nm, agirligida 1390.( tabi bu torklar ilk firlamalar anindaki etki acisindan degerlendirilmeli). Zaten aletin gazina dokundugun zaman ki tepkisinden anliyorsun anormal gittiini.0-50 si 3.2 sn.Benim aracla ayni. O aracta lastikler 195 15 diye biliyorum. Sıfırdan kalkista benim araca gore daha cok saracagini tahmin ediyorum. Dolayisiyla aslinda birinci vitesi benden hizli da olabilir. Benim tespitim 2. Vites sonuna kadar beraber gittigimiz yonunde.ilk basma aninda hafif one atliyor ama onu ilk tepkisi daha iyi oldugu icin olabilir bu. Bizim araclarin gazi ilk dipleme aninda cok ufak bir beklemesi var biliosunuz( drive by wire. Gerci onda da vardir muhtemelen). Belkide tam ayni anda basamamaktanda olabilir. Ama benim arac o kisa geri kalmadan sonra gazi alinca o ufak fark sabit kaliyor. 2 ye atinca da ayni fark sabit.3 e atinca hafif hafif gecebliyorum.
Ama bu denemlere atits61 icin gecerli. İddia ediyorum baskasi olsa 2 ye atinca geri kalabilir, onun kadar iyi gecirebilecegini sanmiyorum.
Senin araba ne kadar yavaş ya Özgür :)
140 lık manuel golf tsi 170-180 gibi ancak geçiyor.
2.vites hangi hızda basıyorsunuz?
kürşat 2 de bi kere bastık, onda da tam oturtamadık, ben biraz erken basmış olabilirim, 3 e atınca hafif geçmeye başladım.
onun dışındaki denemelerin hepsinde 1 de bastık, açıkçası kornaları hiç duyamadım desem yeridir. linea yurumeye başlayınca bende dipledim. ama ilk iki viteste kesinlikle ondan hızlı olamıyorum. devirlere tam bakamadım ama 3000-4000 civarı olabilir. oda benim araç için yeter gibi, daha ne olsun. bir tek şu problem olmuş olabilir:
bizim aracı sport a aldıgın zaman gaza fazla asılmadan bıraz gittinmi hemen 2 ye atıyor. dolayısıyla korna çalma vs işleri sırasında 1 de tutamıyosun aracı. bende manuele alıp oyle basıyorum. o zamanda sport da 7000 çeviren araç 7250 gibi çeviriyor. o 250 devir biraz boşa çevriliyor gibi geliyor bana. o da biraz kayba neden olabilir ama emin değilim:beuj:
***** 1. vites dişlisini çevirmek kolay olduğundan güç üst devirlerde düşse de 2.viteste daha iyi bir devirde olacağından aslında iyidir. Bu arada sen linea yürümeye başladığında gaza basarsan bu kadar fark etmesi çok normal.
Aracı tek başına sürerken tepkileri güzel kardeş. Soğuma aracından :D Anlaşıldı senin ilacın pbox :) gelince haber ver de sonuçları görelim.
Bu arada bir de Linea ile 3.vites 90km/h de deneme yapar mısınız? :D
çıktık tem e peşimden ayrılmadı. gerçi ben tırstım biraz, fazla basamadım ara ara çektim gazı. arkadaş bi şehirde günün her saati trafik olur mu? :D
3 de 90 da basmak için istanbula dönmem lazım, ama artık orayı terkettim, ama ankaraya da varmış değilim, kona göçe geliyorum:D.
şimdi bişey soyleyeceğim şaşacak başkaları.
dun aradı beni 106 gti ile rol da basmışlar, gti gelememiş linea ile.
nasıl olur atmasın diyenler içinde cevabı ben vereyim.
gti 0-50 2,75 sn, 0-100 8,7 sn
linea 0-50 3,2sn 0-100 9,2 sn
bu ne demek 50 de bassalar linea biraz daha hızlı 100 e kadar. sonrası Allah kerim:)
zaten yalan soylemesi imkansız olan biri, tanırım kendisini..
linea test verileri.0-50 3.16,0-80 6.15,0-100 9.21,0-120 12.50,0-400 16.56 sn,esneklik 60-100 4.vites7.38,80-120 5.vites 10.65 sn.şanzuman oranları 1-3.91,2-2.16,3-1.34,4-0.97,5-0.83 son dişli 4.50.1 ağırlık 1180 kg hep 97 kullanıyorum.lastikler 195-60-15.
Filtre-downpipe lı A3 benim mİtoyu çamurluk boyu kadar geçiyor. D.N(122 lik)
a3 1.4t 125 lik test verileri.0-50 3.49,0-80 6.67,0-100 9.88,0-120 13.87,0-400 17.07 esneklik 6 vites olduğundan son 2 viteste yapıldı 60-100 5.vites 10.23,80-120 6.vites 14.91 sn şanzuman oranları.1-3.62,2-1.95,3-1.28,4-0.97,5-0.78,6-0.65,son dişli 4.35.1 ağırlık 1300 kg lastikler 205-55-16
evt bende ona dikkat ettim a3 6 vites olmasına göre daha kısa.