jetta-206 - Car Videos on StreetFire
3. vites sonuna kadar..
Printable View
jetta-206 - Car Videos on StreetFire
3. vites sonuna kadar..
jetta-golf - Car Videos on StreetFire
video çok kısa. ama uzun yok zaten. golfun nasıl ayrıldıgını anlamak için yeterli. 2 de basıyoruz. 50-60 arası..
linea - 206 - Car Videos on StreetFire
1 de basıyorlar.
http://www.streetfire.net/video/dsg-...40_2333178.htm
bu da benim 0-140 hızlanmam. araçta 100 er kilodan iki kişiyiz. hafif yukarı doğru eğim varken. depo çeyrek altı.
ibreye göre yaklaşık hızlanma değerleri 0-100 7.2 sn.,
0-107 7.7 sn.
not: aracın ibreye göre 107 km/sa le giderkenki gerçek sürati pbox a göre 100 km/sa.
çok kısalar yahu:D
abi linea ile bi denemede 3bin devirdeydim ben, o yüzden 1kulaç kadar kafa verdi.***** alt devir turbo konuşuyor. jetta ile sürekli 4bin de denediğimizden direk açıyorum. yani linea ile 4bin devirde denediğimde kafa çıkaramıyor.
bana kalırsa ağırlık farkından dolayı ve +1kişi olduğundn t-jet tsi ile yürüyebilmiş ama uzunda tsi biraz daha açar diye düşünüyorum.
evt gti ile denememizde 50-60 km arası rolling lineaya çok uygun 2000-2500 devirde oluyor lineanın tam tork patlamasının olduğu devirler.çünkü 20.6 nm torku 1750-4000 devirler arası verebiliyor.gti ya 65-70 km den itibaren rolling daha uygun.ama sonuçta t-jet yaklaşık 1200kg 120 beygir zır stock araç.bende hiç denemedim 0-100 ü bi deneyecem yahu sanırım 9 sn altında gerçi testlerde 9.2 çıkmış ama sanırım biraz daha iyi.
şu videoları izleyemiyorum ben yahu ne yapmam lazım.
Abi dun cektigimiz hizlanma videolarini ayrintili inceledim. Lunch controlle kalktiktan sonra 60-120 hizlanmam rollde 60-120 basmamdan 0.5-1 sn yeye yakin daha iyi gibi. Bunun iki nedeni olabilir. Ya vites gecislerindeki fark yada rollde ilk basma aninda aracin gaza hafif gec tepki vermesi.
Dogru kardesim aynen dedigin gibi. Dun videolara alici gozle baktim.gt nin beni ayirmasi ile senin ayirman arasinda fark yok gibi geldi. Dun ilk basmalarda gt daha iyi ayiriyor gibi gelmisti. Ama gt 3 un ortalarini bile gecmedi hemen birakti. Biraz daha bassa Senin attigindan daha cok fark atacak gibi geliyor bana. 3 un ortalarina kadar tutunabilirsin ama sonra acar gibi geliyor. İlhanla denemeniz guzel olacakti ama zaman yetmedi iste. İlk denemede Sileye dogru gezmeseydik daha iyi Olurdu:D
206 GTI ile burda da denemek lazım. Rakım 1200 de :D
Bilmiyorum. 206 nin daha iyi demekki.
206 nin stogu 8.1 sn de 100 goruyor test verilerine gore. Cruelin araci cok iyi durumda. Sadece arka koltuklar sokuk. Denemelerde benim hortum cikmis. Sonra servise gitttim taktilar. ama taktiktan sonra da pek bisey degistiginden emin degilim. Birde rollda benim aracin ilk tepkileri ii degil.
Ayrica videodaki hizlanmam lunch controllu kalkislar. Kicimdan uydurmus gibi olmak istemiyorum ama lunch contolle kalktikan sonraki hizlanma, özellikle vites gecisleri cok farkli oluyor gibi geliyor bana. Cunku ilk basma aninda turbo tam dolu oluyor, rollde oyle degil.
Ayrica vitesi gecirdikten sonra ileri dogru öne tma egilimi sadece lunch controllu kalkislarimdan sonra oluyor. Keske bilen biri aciklasa.
nyse fazla bşy anlamadım :) chip falan varmı 206da
Yok. Egsoz var ama cok iyi bisey degil.
0-150 de ikiside stok 206 gti 106 gti ne olur sence?
106 varsa bende denerım :)
o gti stokmuymus ? :D
106 gti ile benim t-jet deneme yapmıştık.kesinlikle 206 gti çok daha iyi 106 ile 2.vites 50 km den 3.vites sonlarına kadar öndeydim.ama 206 gti 3.başında yanımda olup geçmeye başlıyor.
adamlar bi kavşak yapıp yol ayırmamışlar iyi mi.sanki paralı yol yahu.yoksa gti ve gt rahat rahat denenecekti neyse sağlık olsun.
aracımda sadece carub marka son susturucu ve kat iptal. sadece arka koltuklar sökük ayrıca araç sunrofflu modeli..65bin de.aracın sıfırdan beri seceresini biliyoruz.
aracın stock olduğuna inanmayan varsa maslağa gelsin bülent ustanın parasını verdikden sonra istediği yerini söktürüp baktırabilir..
150lik bravo turbo sport var bende herhangi bir iddam yok ama bende merak ediyorum aracımı.
maksat muhabet olsun. Ayrıca daha önce hiç deneme yapmadım..
Ozgur beyle tanisabildik guzel denemelerdi kazasiz belasiz insallah.
Valla ben keyif aldim denemelerde Egzozumla ilgili hep olumlu yorumlar aliyorum bende cikip disardan dinlicem artik ne egzozmus:)
Ayni egzozu bir dahaki geldiginizde yaptiririz egzozcumuz saglamdir :)
Ben golf Gt ile tutunabildim hemde essek olusu 18 jantlarimla daha ne isteyim yani hiz arttikca gecerdiniz ama bence neyse ctesi firsatini bulup tekrar deneriz insallah.