fn2 çok güzel araç yalnız cupranın artıları çooooook fazla bence..
Printable View
fn2 çok güzel araç yalnız cupranın artıları çooooook fazla bence..
bende stage 3 cupra var yakıt 9.5-10.0 turbo buyuk olduğu için sanırım,bi onceki cupram orjınal turbo ıdı ve 11.00-11.5 ortalamaydı. +egsoz&filtre ikisinede taksan hp olarak turbo bi araçtan daha fazla guç alınacağına ınanıyorum,yanlışım varsa arkadaşlar duzeltir..
sizin demek istediğinizi çok iyi anladım.Cupra yükleme olarak daha müsait bir altyapı ve güce sahip fakat ileriye yönelik hp olarak ben limitleri zorlamıcam.Bu sebeble sadece egzost ve filtre kriterlerini belirttim.
Özgür tam tadıyla gazlayacağım dediğin zaman zonguldak o konuda biraz sıkıntılı, ama hem görsel hem konfor hemde performans bakımından kesinlikle Cupra derim.
Cupra ve Ep3 kullanıcısyım , konfor gösteriş donanım hız bakımından Cupra derım , Ep3 ise pist arabsı gıbı :)
Özgür kardeşim biz geçen sene kev cupra Ankara'da iken tüm gün gazladık yol bilgisayarı 13lt ortalama gösteriyordu ama heryerde sıktık neredeyse hiç durmadık ve rolantide gitmedik :)
Ben Cupra almadan once cok arada kalmistim FN2 icin degil Ep3 icin
Konusuda vardir hatta karsilastirmalarda..
Ozaman piyasada Cupra azdi yazilimlisi bile yoktu
Kendi adima soyle soyliyim eger Type-R almis olsaydim her Cupra gordugumde keske dicektim.. Ama Cupraya binerken ne EP3 icin nede FN2 icin boyle hissetmedim.. Evet bende FN2 lerin icini begeniyorum ama zevk meselesi banada arka tarafi cok cirkin geliyor kacak kat cikmis apartman gibi..
Yuklemicekseniz filtre egzoz ile Type-R kulaga daha cok hitap eder ama performans olarak tabiki kiyaslanamaz Cupra ile. Benzin sarfiyatina gelirsek sakin kullanimda sehirici 11 litre uzun yolda 7-8 litre ve gene sehirici karisik kullanimda 15-16 litre
Bir rolling gecesinde ise 2 li haneler gorulebiliyor.
Birdr bir onemli detay varki Cupranin yedek parcasi Type-R a gore cok daha ucuz buda bir arti.
Fn2 ve cupra bana gore ayni. Bence siz sadece en temizini bulmaya calisin
Altyapi çalismalarim basladi aile içi hadi hayirlisi:D
2008 de fn2 typer aldım cuprada gidip geldim ama fn2 gorsel oldugu için typer aldım,ama hız hastası olduğum için bu araca hiçbişey yapamadım egsoz iskender,fıltre hondata aldım adanada yapan olmaması sebebıyle sıfır kutusunda zararına sattım,yani aldıma alacağıma eşşeklerden pişman oldum...habire görsellik ustune uğraştım hatta apaçi işinede kaydım açıkçası :o sattım tam cupra alacaktım biraz abarttım 2011 model honda 1000 rr mıda sattım ve golf r aldım...çok mutluyum ama yine cupralara yeniliyorum o ayrı :D neyseki şuan stage 4 aşamasındada araç biraz cesaretlenecem....onun için cupra derim başkada bişey demem rolıngçilerin kağbusudur cupra...gorsellık yok oda ayrı bir mevzu....çok yazdım kusurabakmayın :D
fn2 al derim
yarın öbürsü gün hızlandırayim diye bir kaşıntı başlarsa gt30 1.0 barda stock şekilde çok can yakarsın.
fn2 bir daha üretilmiyecek ep3 den daha donanımlı ve konforlu senin ihtiyacını karşılar cupra kasa olarak çok yaşlandı.