ewt bende ama o araclar artık son sahıplerını arıyo o yuzden pek tutulmuolar
ewt bende ama o araclar artık son sahıplerını arıyo o yuzden pek tutulmuolar
bi komşumzdada bx vardı sürekli indirip kaldırıyodum dip basık çok gzl oluyodu
dunyanın ilk önden çekişli arabasını yaptılar yazıyo ama ilk önden çekiş araba mini cooper
yazıların yazıldıgı kaynağa nasıl inancaz logosundaki hikayeyide farklı anlatmış
bu ılk onden cekıslı araba
Citroën Traction Avant (Fransızca: Önden Çekiş) Fransız otomobil üreticisi Citroën tarafından geliştirilmiş önden çekişli yenilikçi tasarımlı bir otomobil modelidir. 1934 ile 1957 yılları arasında 760.000 adet kadar üretilmiştir. II. Dünya Savaşı sırasında Fransız direnişçilerinin kullanması sonucu elde ettiği vatanseverlik imajı ticari başarısının temelini oluşturmuştur.
buda tarıhı okursan ılk onden cekıslı aracıda tarıhıyle bırlıkte yazmıslar
Citroen Tarihi
forester arka süspansiyonlarıda bunun çokdaha basitleştirilmiş bir sistemine sahip, tabi forester daki süspansiyonların tek amacı arkaya yük yüklendiğinde arka kısmının yere çökmemesi ve konfor... arka iki amortisör birbirinden tamamen bağımsız çlışmakta ve tamamen mekanik... yol tutuması için yapılmış bir sitem değil...
peki iyi güzel de citroenin bu süspansiyon konusundaki başarısı bugün için ne kadar geçerlidir ? Yani bi saxo vts yada c4 , c4 vts ile bir alakası var mıdır bu süspansiyonların yoksa sadece citroenin geçmişinde mi kalmıstır ?
Bu sistemin kötü yani başka arabalardan ayni tadi alamamak hidroaktif candir. Kullanan bilir. Sifer ve lhm yağina bağli bir sistem. Bakimlari zamaninda yapilan ve yaği eksik esilmeyen araç üzmez. Ustasi haricinde kurcalatilmamasi tavsiyemdir. Istanbul da olan sikinti yasamaz yasayan bana ulassin yardimci olurum. Şuan sadece üst segment araçlarda var C5 ve C6 da var. O değilde c6 arabaysa bizimkiler ne )
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)