User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: blow sorunu

  1. #1
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    blow sorunu

    arkadaşlar benim arabam saxo turbo arkadaşımdada aynı araba war kullandığımız bütün malzemeler aynı turbo wastegate basınçlar blow off hepsi aynı tek fark headerslar benim headersım 4 tane egzost çıkıyo yaklaşık 5-10 cm sonra hepsi birleşip turboya giriyo arkadaşımınkinde ise top-race gibi egzostlar genelde hondalardaki keçi boynuzuna benzer şekilde kıvrımlı çıkıyo ve turbonun ağzında birleşiyo bu sebepten dolayı benim turbom 2500 de dolarken onun turbosu 3500 de doluyo ama onun blow-u gayet güzel ve muntazam çufflarken benimkinde turbo önce stall oluyo sonrada çok az fıssssss lıyo sizce neden kaynaklanmaktadır çok merak ediyorum herkese teşekkürler

  2. #2
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ram horn manifold la veya turbonun geç dolmasıyla alakası yok bence sesin, basıncınız aynı mı? aynı basınçta mı ayağını çekiyorsun gazdan, stall derken comp surge den bahsediyor olabilirsin bov ne var aracında? ayarlı birşeyse (sanırım basıncın düşük) yumuşatman gerekir yayını

  3. #3
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.421
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tek fark headerslar benim headersım 4 tane egzost çıkıyo yaklaşık 5-10 cm sonra hepsi birleşip turboya
    saxo lardan 6 tane cıkmıyomuydu????

  4. #4
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı G_TT_I Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saxo lardan 6 tane cıkmıyomuydu????
    Evet 6 silindirli saxolardan öle çıkıyo
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  5. #5
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar benim arabam saxo turbo arkadaşımdada aynı araba war kullandığımız bütün malzemeler aynı turbo wastegate basınçlar blow off hepsi aynı tek fark headerslar benim headersım 4 tane egzost çıkıyo yaklaşık 5-10 cm sonra hepsi birleşip turboya giriyo arkadaşımınkinde ise top-race gibi egzostlar genelde hondalardaki keçi boynuzuna benzer şekilde kıvrımlı çıkıyo ve turbonun ağzında birleşiyo bu sebepten dolayı benim turbom 2500 de dolarken onun turbosu 3500 de doluyo ama onun blow-u gayet güzel ve muntazam çufflarken benimkinde turbo önce stall oluyo sonrada çok az fıssssss lıyo sizce neden kaynaklanmaktadır çok merak ediyorum herkese teşekkürler


    Manifold tasarımlarına göre değişir.Senin manifoldun yani Log tipi olanlar, turboyu çabuk doldurur, ama yüksek güç üretmekte kısıtlıdırlar. Onun manifoldu Tubular tip olanlar, biraz geç doldursa da yüksek devirlerde çok daha rahat nefes alırlar.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  6. #6
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    runnerlar uzun diye spool erken olucak diye bişiy yok ama cemciğim
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  7. #7
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.421
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dukum ile tubler arasında spool dan cok egt farkı olucaktır, herlade flans spoolu fark etirir, t25 yada t3 olması

  8. #8
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar teşekkürler basınçlar aynı blowun ayarı en düşükte ikimizinde blowu hks marka stall dediğim aynen comp surge oluyo basınçlar aynı 5 psi tam doldurup 4000 d/d gibi vites atarken deniyoruz tüm viteslerde aynını yapıyo benimki ... saçma mesajlar yazıp konuyu pert etmeyelim lütfen

  9. #9
    Muvaffak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Bodrum/İstanbul
    Mesaj
    720
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araclarımız farklı ama bende de buna benzer bı sorun var blow dan 'fissss' dıye ses gelıo ve rolantıde bozukluk yapıo ışıklarda durucam mesela devır 0.100-0.500-0.100-0.600 fln oluo genelde stop edıyor blow off olmadıgında boyle bır sorun kalmıyor gayet duzgun...
    http://i1230.photobucket.com/albums/...a/imzatech.jpg

    JDMWorks
    PHOTOWORKS
    Etme eşşekle muhabbet küstürürsün...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •