User Tag List

6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: Keihin Trick

  1. #1
    Jehuty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    35/Alsancak
    Mesaj
    945
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Post Keihin Trick

    Slmlar nette çok araştırdım civic4g forumundada çok aradım fakat bunun ne olduğunu bulamadım aranızda bilen varsa banada anlatabilir mi ?

  2. #2
    sami_z01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    57
    Mesaj
    177
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    selam

    eger tahmin ettigim sey ise : hehehe bende kendi arabm icin dusunmustum

    Keihin japon motorlarinda kullanilan 1 karburator sistemidir her silindir icin 1 benzin ve 1 hava bolumu vardir (throthle bodies )

    yani 4luler diye tabir edilen sistem dir

    yeni japon motorsikletlerde artik enjektor sisteine gectile..yani 4lu karburatorden artik enjektorler (efi) oldu

    stand alone tabir edilen yani kendi basina beyin uniteleri tarafindan kontrol edilebilirler..mesela aem,motec vs

    diger sistemlere gore inanilmaz az maliyete mal olur hatta pert olmus 750cc 900 cc 100cc motorlarin efi sistemi rahatlikla oturtulabilir uygulamana gore..ama ayarlamasi diger sisteme gore cok daha zordur

    saygilar
    sami

  3. #3
    Jehuty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    35/Alsancak
    Mesaj
    945
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim motordaki karbüratörlerde Keihin marka çift karbüratör çift boğaz;
    yurtdışından birisiyle görüşüyordum o bana bahsetmişti fakat artık online olmuyor sanırım hacklediler msnini o bana bahsetmişti ama tam ne olduğunu öğrenemedim..
    Karbüratör içindeki yayı kısaltmak ve memeleri sökmekten bahsediyordu ama tam öğrenemedim işte..
    neyse araştırmaya devam

  4. #4
    93SI
    Misafir
    Valla bende bi giriyim araştırmasına belki işe yarar bişeyler buluruz.

  5. #5
    sami_z01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    57
    Mesaj
    177
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    selam

    aha ozaman soyle anlatim..oncelikle 1 soru sendekiler vakumla mi calisiyor
    eger cevap evetse ..mumkunse resim

    motorsiklet kullandigim yillardan ormek verim 4 tane vakum ve yay var

    a-yayi sertlestirsin
    b-yumusatirsin

    eger yumusatirsan tepkime inanilmaz derecede hizli oluyordu motorsiklette

    fakat ani kalkmalarda boguntu olabiliyordu

    ama ben sert yayi tercih ederdim neden ? vakum daha ustte acacagi icin en

    oncelikle yakitta inanilmaz 1 fark oluyordu mesela +30 hp olmama ramen std ayni motordan daha az yakiyordum...

    ikinci olarak yavas yavas actigi icin daha kontrollu afr yakaliyomusuz sanirim
    heheh o yillarda eksoz un renk ve kokusuna bakardik..egt-wb nerdeee

    mutlaka meme lerin ayarlanmasi gerekiyor du ana memelerin yani vakumdan once calisan...

    aman dikkat hava yakit olayina..

    saygilar
    sami

  6. #6
    Jehuty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    35/Alsancak
    Mesaj
    945
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Slmlar sami ben weber'e mail attım ama cevap olarak bana benim motoruma uygun karbüratör üretmediklerini söylediler malesef
    resim istemişsin bu birtanesi

    başka resim istersen burdan bakabilirsin..
    http://spaces.msn.com/members/jehuty...&_c=photoalbum

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •