User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
38 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: EP3 header sonrası..tavsiyeler?

  1. #1

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    102
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    EP3 header sonrası..tavsiyeler?

    Buddy club race spec header sonrası tavsiye edebiliceğiniz egsoz kombinasyonu nedir?
    Belki kullandığım header ve araç ile tezat ancak aradığım şey alınabilecek minimum ses sorumun amacı bu esas, daha doğrusu gaza yüklenilmediğinde ve 2k-4k devir aralığında kafa ütülemiyecek, geri basınca neden olmıyacak bi sistem..
    Tecrübe etmiş arkadaşların yorum ve fikirlerini bekliyorum
    teşekkürler,

  2. #2
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.311
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    teşekkür ederim konuyu doğru yere açtığın için,
    k serilerinde egsoz kombinasyonu olarak genelde yurtdışı forumlarında 3" egsoz sistemi ve 3" son susturucu tercih edilmekte.

    tavsiye olarak 2.75" 70mm düz boru ve sona 3" son susturucu kullanabilirsin. kpo ile güzel bir ayar ile çok zevkli kullanım olacağını düşünüyorum.
    Failure is not an option.

  3. #3

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim konuyu doğru yere açtığın için,
    k serilerinde egsoz kombinasyonu olarak genelde yurtdışı forumlarında 3" egsoz sistemi ve 3" son susturucu tercih edilmekte.

    tavsiye olarak 2.75" 70mm düz boru ve sona 3" son susturucu kullanabilirsin. kpo ile güzel bir ayar ile çok zevkli kullanım olacağını düşünüyorum.
    bılal sen nıye 3in. e karsısın?(ben de olsam 3in. kullanmam ama benmkının teknık bı acıklaması yok senın tercıhının var mı?)

  4. #4

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    51
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    70 mm bile bence soft modded bir CTR ye çok... 61mm ideal...

  5. #5
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.311
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bılal sen nıye 3in. e karsısın?(ben de olsam 3in. kullanmam ama benmkının teknık bı acıklaması yok senın tercıhının var mı?)
    b serisinden kalma yahu benimkisi yeniye ayak uyduramadım atmosferik arabada o kadar freeflow bana çok mantıklı gelmiyor bir türlü, 2.0lt 240-250whp civarlarında atmosferik arabalarda bile 2.5" yeterli gelirken, 3." komple bana değişik geliyor yüksek viteslerde araba yavaşlar. gaz tepkimesi düşer gibi. miniks yazsın ama k serisi forumlarında hep 3" vardır adamların bildiği
    Failure is not an option.

  6. #6

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    b serisinden kalma yahu benimkisi yeniye ayak uyduramadım atmosferik arabada o kadar freeflow bana çok mantıklı gelmiyor bir türlü, 2.0lt 240-250whp civarlarında atmosferik arabalarda bile 2.5" yeterli gelirken, 3." komple bana değişik geliyor yüksek viteslerde araba yavaşlar. gaz tepkimesi düşer gibi. miniks yazsın ama k serisi forumlarında hep 3" vardır adamların bildiği
    bendede aynı mantık yalnız soyle bı olay var bende s2k forumlarını takıp edıyorum ordada en cok guc veren sıstemler hep 70mm tek cıkıs olanlar...60mmlerı az ses cıkarıyor dıye kullanıyorlar...bızde turkler olarak tum naarabalara 60mm yapalım seklımız olsun

  7. #7

    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir l Bornova...
    Mesaj
    752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ayhan'ın Buddy Club almasının sebebi almışken iyisini almaktı.
    yani sürekli roll'dü drag'tı yarış modunda dolaşan biri değil.

    alt devirlerde kafa ütülemicek, back pressureyi düşürmücek kombinasyon istemesinin sebebide aracını günlük olarak kullanması ve sürüş konforundan feragat etmek istememesi.

    araborunun çapını sizlerin tavsiyelerinizle kararlaştırıcaz ama benim son susturucu için tavsiyem freeflow olmayan bir model. varsın olsun 1-2hp kayıp ordan olsun
    Alıntı Mfactory Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Torque = Acceleration. Torque is your best friend.

  8. #8
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.311
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bendede aynı mantık yalnız soyle bı olay var bende s2k forumlarını takıp edıyorum ordada en cok guc veren sıstemler hep 70mm tek cıkıs olanlar...60mmlerı az ses cıkarıyor dıye kullanıyorlar...bızde turkler olarak tum naarabalara 60mm yapalım seklımız olsun
    B serisinde vtec motorlarda 2.5" 250whp ye kadar kullanılıyor. kapak flow egzantrik lift vs ile ilgisi var tabi.

    F20c-f22c lerden dediğin gibi tek çıkış komple 70mm tercih ediliyor.

    K20-k24 lerde ise i-vtec sistemden dolayı 3" komple sistem kullanılıyor.
    Failure is not an option.

  9. #9
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben edonun egzozu tavsiye ederim(hks catback olması lazım), alt devirleri tam istediğin gibi kafa ütülemiyor, üstleri zaten biliyorsunuz

  10. #10

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    102
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Renç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ayhan'ın Buddy Club almasının sebebi almışken iyisini almaktı.
    yani sürekli roll'dü drag'tı yarış modunda dolaşan biri değil.

    alt devirlerde kafa ütülemicek, back pressureyi düşürmücek kombinasyon istemesinin sebebide aracını günlük olarak kullanması ve sürüş konforundan feragat etmek istememesi.

    araborunun çapını sizlerin tavsiyelerinizle kararlaştırıcaz ama benim son susturucu için tavsiyem freeflow olmayan bir model. varsın olsun 1-2hp kayıp ordan olsun
    Saolasın Renç, hislerime aynen tercuman olmuşsun

    Diğer arkadaşlarımada yorumları için teşekkürler..

  11. #11

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    102
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    70 mm bile bence soft modded bir CTR ye çok... 61mm ideal...
    banada çok gibi geliyo aslında..61mm idealdir heralde, özellikle ses açısından
    çünkü yapıcağım en fazla cai/egsoz/ belki +Kpro olur

  12. #12
    orcuns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    KARSIYAKA
    Mesaj
    1.333
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    61 ıle 76 arasında 3 bg oynuyo.

  13. #13
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2lt motoru var tabi 61 kullanan vardır memnun olan vs ama madem egzoz yapılacak 70mm olsun en az
    körler sağırlar

  14. #14
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.311
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)


    2.5"-3" egzoz sistemi testi.

    The solid line is the 3", the dotted line is the 2.5" exhaust
    Failure is not an option.

  15. #15

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    102
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    [img][/img]

    2.5"-3" egzoz sistemi testi.

    The solid line is the 3", the dotted line is the 2.5" exhaust
    şimdi bu verilerin sağlıklı olduğunu düşünerek benim ses istemediğim devirlerde müthiş bir beygir ve tork farkı var..bu devirlerde; gaza daha az basarak daha fazla güç alındığı düşünülerek 3" benim istediğm devirlerde çok daha sessiz olur sonucu çakarmı sizce??

  16. #16
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ayhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi bu verilerin sağlıklı olduğunu düşünerek benim ses istemediğim devirlerde müthiş bir beygir ve tork farkı var..bu devirlerde; gaza daha az basarak daha fazla güç alındığı düşünülerek 3" benim istediğm devirlerde çok daha sessiz olur sonucu çakarmı sizce??
    illa belirli miktar gaza basıcaksınız atıyorum 50 ile 3tegiderken 70 mm ilede 76 mm ilede aynı devri çeviriceksiniz şanzıman oranınız değişmeyecek ama çap arttığ içn performans öncelikli bir sistem ise gürültü daha fazla olacaktır
    körler sağırlar

  17. #17
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.311
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    K20lerin zaten karakteristik olarak 3" koyduğunda yada 2.75" yaptığında çok sesli olacağını düşünmüyorum. sesten çok güç ve tork eğrisini ön planda tutarsan daha iyi olur.
    Failure is not an option.

  18. #18

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    70 lik ara borular kullanıyorum sondada 76 lık HKS var çok memnunum..5 egzost değiştim bu güne kadar typeR de en çok memnun kaldığım egzost HKS dir. tavsiye ederim.

  19. #19
    orcuns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    KARSIYAKA
    Mesaj
    1.333
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hks t.carbon 76

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •