User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
30 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 106 gti hks hi-power

  1. #1
    sercio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    31
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    359
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    106 gti hks hi-power

    106 gti aracıma hks hi-power 90mm egzoz aldım ancak araçta kat iptali dışında hiç modifiye işlemi yapılmamış ilk olarak egzozla beraber düz boru çektirmeyi düşünüyorum kaç mm daha uygun olur birde filtre düşünüyorum açık kazan hiç frketmez tavsiyelerinizi bekliyorum yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

  2. #2
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    90 mm biraz büyük gibi aracınıza bence.51 mm düz boru yeterli olur düşüncem.İlerde headers işinede girin bence.Filtre işine gelince soğuk hava çeken bi yere short ram filtre çekebilirsiniz. Ya da Simota CarbonCharger gibi bir cai'e yapabilirsiniz tavsiyem cai olur.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  3. #3
    sinan-s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    Bostancı/Suadiye/Etiler
    Mesaj
    6.313
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    51 lik yeterli
    2003 BMW E46 330 Cİ Topassss
    2006 BMW E46 318 Cİ SİYAH (SOLD)
    ]2001 PEUGEOT 106 GTI SARI SOLD)
    1998 DOĞAN SLX 1.6.İE BORDO (SOLD)
    2008 PORSCHE 911 TURBO S SiYAH (SOLD)

  4. #4
    Ahmet_28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.079
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    90 değildir sanırım o.giriş 60 mm yada 76 lık olur.muhtemelen 60 lıktır.araçta hiç bir mod yoksa 48 lik çekin 51 likle çok rahat olur araç

  5. #5
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    90 mm biraz büyük gibi aracınıza bence.51 mm düz boru yeterli olur düşüncem.İlerde headers işinede girin bence.Filtre işine gelince soğuk hava çeken bi yere short ram filtre çekebilirsiniz. Ya da Simota CarbonCharger gibi bir cai'e yapabilirsiniz tavsiyem cai olur.
    106lar hakkında pek bilgim yok ama genelde saxo ve 106nın orjinal headerslarının zaten çok iyi olduğunu yazıyor çoğu 106 sahibi...

    bunun yerine kısa şanzıman, chip ve ince conta işine girse arkadaş daha verimli olur sanki

  6. #6
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cimmeria Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    106lar hakkında pek bilgim yok ama genelde saxo ve 106nın orjinal headerslarının zaten çok iyi olduğunu yazıyor çoğu 106 sahibi...

    bunun yerine kısa şanzıman, chip ve ince conta işine girse arkadaş daha verimli olur sanki
    dediğinde mantıklı üstad. ya da colombo-bariani 280*280* dereceli egzantriklere yatırım yapılabilirde.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  7. #7
    sercio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    31
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    359
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tavsiyeleriniz için teşekkürler montaj yapıldıktan sonra fotoğraflarını ekliycem .
    birde bu egzoz ya ateş etmioo yda patlamıoodu galiba?

  8. #8
    devilboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ateş etme nedir yaa 6 patlar magnum almadın egsoz aldın toros egsozu koysan bile 106 saxoya patlatır gazı tokatlayınca ama hks yerine remus yada sebring 51mm girişli egsoz alıp güzel 51 lik boruları çektirseydin daha tatminkar olurdu
    PROJECT 01

  9. #9
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    elektronik bir parça ile devri istediğin limite çekip örn:5600 d/d' yı geçmiyor senin ateş etme olayı o zaman oluyor.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  10. #10
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.882
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hks hi powerın girşi 60lık bile olsa 106 içöin fazla büüyük hatta gereksiz olur 51lik ss filan alsan çok daha güzel performans alırsın

  11. #11
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hks hi powerın girşi 60lık bile olsa 106 içöin fazla büüyük hatta gereksiz olur 51lik ss filan alsan çok daha güzel performans alırsın
    +1905 abi.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  12. #12
    APO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    TR-İSTANBUL
    Mesaj
    2.040
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende son susturucu olarak 60 lık HKS hi-power var düz boruyuda yeni çektirdim 51 lik ayrıca ortadada susturucum var gayet memnunum tavsiye ederim...
    tunceR´isimli üyeden Alıntı
    şu vtec alma olayınıda amma abarttılar. alcan bomboş vti yi 24-25 liraya, elin 106 sı saxosu koycak 5 boy görcen sonra amcayı,teyzeyi.

  13. #13
    devilboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    elektronik bir parça ile devri istediğin limite çekip örn:5600 d/d' yı geçmiyor senin ateş etme olayı o zaman oluyor.
    arkadaşım bu dediğin olayı ilk defa duyuyorum sen flame kitinden bahsediyor olmayasın lunch olacak hali yok neyse ayrıntılı bi bilgi ve şema verirsen bende yapimde ateş edim havam olsun
    PROJECT 01

  14. #14
    Göki,ZD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Erenköy\İstanbul
    Mesaj
    9.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vites geçişlerinde alev atabiliyosanız atında görelim..

  15. #15
    aLperTunga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Gebze
    Mesaj
    3.094
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    90 mm biraz büyük gibi aracınıza bence.51 mm düz boru yeterli olur düşüncem.İlerde headers işinede girin bence.Filtre işine gelince soğuk hava çeken bi yere short ram filtre çekebilirsiniz. Ya da Simota CarbonCharger gibi bir cai'e yapabilirsiniz tavsiyem cai olur.
    yaa kardeşim ne güzel demişssin ölee headers felan headers 106 ya yaramayan tek parça ancak aşırı besleme bi 106 olursa iş görür diğer türlü eksiye düşürüyor 106 yı, yok 90 lık cok büyük değilmi demişssin..sen 90 lıktan kasıt ne anladınmı adamın aldıgı eksozun kafa çapı 90 lık..çıkışı 51 lik yada 60 lıktır..allah aşkına

  16. #16
    aLperTunga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Gebze
    Mesaj
    3.094
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cimmeria Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    106lar hakkında pek bilgim yok ama genelde saxo ve 106nın orjinal headerslarının zaten çok iyi olduğunu yazıyor çoğu 106 sahibi...

    bunun yerine kısa şanzıman, chip ve ince conta işine girse arkadaş daha verimli olur sanki
    brawooo kardeşim işte yapılacak en güzel yorum bu yaa++ birde bunlarla beraber potsuz 51 lik çektirdinmi değme 106 nın keyfine..

  17. #17
    Göki,ZD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Erenköy\İstanbul
    Mesaj
    9.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aşırı beslemede nasıl headers takıyorsun ?

  18. #18
    RS609 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende supersprınt magnum var cok memnunum ve cogu 106 cıda bılır magnum 106 ıcın bıcılmıs kaftandır.ve ben cok rahat ates atıorum vıtes gecırırkende gaza basıp cekıp tekrar bastıgımda ates atıo ve hks ye gore bence en ıyı ozellıgı magnum ss'in gaza yuklenmedıkce alt devırlerde cok fazla ses cıkmaz gaza yuklendıgınde ses cıkar

  19. #19
    aLperTunga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Gebze
    Mesaj
    3.094
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı göki Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aşırı beslemede nasıl headers takıyorsun ?
    göki aşırı beslemeden kastım atmosferik gırtlak yaparsın arabayı eksoz gazı cıkacak delik arar o zaman koyarsın..yurt dışındaki heriflerde böyle yapıyor zaten..turbo 106 lardada keçi boynuzu tarzı headers oluyor genelde..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •