User Tag List

Sayfa 1/5 123 ... SonSon
86 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Civic ies + Turbo = ?

  1. #1
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Civic ies + Turbo = ?

    Ben geçen gün bi forumda okudum galiba tam hatırlamıyorum ... yine kendiside aracında turbo uygulayan bir honda kullanıcısı ufak çapta 0.5 bar basan bir turbo uygulamasının yani çok fazla iddailı olmayan arabam çuflasın birazda yürümesi değişsin diyen bir kişiye bu uygulamanın maliyetinin 1500 - 2000 ytl arası mal olacağından bhsediyordu . ne kadar doğrudur ? eğer doğruysa bunun için gerekn parçalar nelerdir ? bu konuda aydınlanmak istiyorum ... yardım ve bilenlerden uygulayanlardan yorum bekliyorum .. teşekkürler

  2. #2
    JenGoO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana-Ankara-Kemer
    Mesaj
    1.697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sanırım bahsettiğiniz olay clubjapon da açılmıştı..orjinal piston ve kollarla montaj yapılmıştı yanlış hatırlamıyorsam fakat araç sahibi allaha emanet olduğundan yakınıyordu...
    US Performance

  3. #3
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    35
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JenGoO Nickli Üyeden Alıntı
    sanırım bahsettiğiniz olay clubjapon da açılmıştı..orjinal piston ve kollarla montaj yapılmıştı yanlış hatırlamıyorsam fakat araç sahibi allaha emanet olduğundan yakınıyordu...
    katılıyorum. bir adet crxe de orjinal kol gömlek olarak 0.6bar basılacak bence Allah a emanet gidecek bu makinalar....

  4. #4
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi bi kaç sorum olacak ... bi turbo uygulamasında 1 adet turbo 1 adet manifold araborular işletim sistemi , safc lazım bunun dışında unuttuğum bilmediğim lazım olan ne war ? (piston kolları , yaylar , sübaplar dışında )

  5. #5
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yaw gözünüzü sewim ucuza kaçıp kendinize güldürmeyin lütfen yani sizin makinanıza bişiler olduğumu üzülürsünüz düşmanlarınızda içten kıs kıs güler ee basarsın0.4 0.5 bar ama gerçekten tehlikeli

  6. #6
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    35
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı
    yaw gözünüzü sewim ucuza kaçıp kendinize güldürmeyin lütfen yani sizin makinanıza bişiler olduğumu üzülürsünüz düşmanlarınızda içten kıs kıs güler ee basarsın0.4 0.5 bar ama gerçekten tehlikeli
    max 3-4 psi standart pistonlar için ..

    Turbo uygulaması pahalıya gelecek ama bu sefer bakmışsın ki bastığın basınçlar 0.9 - 1 bar ve son derece sağlıklı olacak... neden bu keyfi yaşamak varken riskli işe girişilsin ki

  7. #7
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı
    yaw gözünüzü sewim ucuza kaçıp kendinize güldürmeyin lütfen yani sizin makinanıza bişiler olduğumu üzülürsünüz düşmanlarınızda içten kıs kıs güler ee basarsın0.4 0.5 bar ama gerçekten tehlikeli

    ya işte bende meraktan soruyorum yani basit kompleks olmayan bir turbo sisteminin bize maliyeti nedir ...? verimli ve performanslı çalıştırmak için ne gibi parçalara ihtiyacımız war .. öğrenmek istiyorum ben

  8. #8
    jdmsta
    Misafir
    http://otomobilshop.com/final/produc...oducts_id=1429
    3,300 lira.. gerçi b serisi için ama bi fikr versn dedim..

  9. #9
    JenGoO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana-Ankara-Kemer
    Mesaj
    1.697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bencede görkeme katılıyorum..eğer ciddi bir setup düşünülüyorsa önce amaç belirlenmelidir.amacı olmayan işlemler daima sorun demektir.kimi vatandaş bu işi sadece bov için yapıor emin olun yani...bildiğim kadarıyla civic lerin orjinal kol ve pistonları çöp kadarmış hadi gel guvende 5-6 psi çak bu araca....
    US Performance

  10. #10
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    35
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ince dal kadar ... forged ve 8.5 , 9 gibi sıkıştırmaya sahip pistonlar kullanılmalı..

  11. #11
    TURBO CİVİC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bahsettiniz uygulamayı yaptıran biri olarak katılıorum tehlikeli oldugunu.bende aracımı ole kullanmaktan son zamanlarda cok rahatsızım!ama ustam icin rahat olsun hic bisey olmaz bu ayarlarda kullandıgın surece bisey olmaz die bastırıo.bu konuda da sonuna kadar garantisi vardır.(BAR HONDA)intercoller ile blowoff da gerekio ayrıca enjektor sart!!ben rc 440cc lik kullanıorum safc dende ayarları yapıldı cok memlunum.cunku vtec enjektoru yetmiodu alt devirlerde kesinti yapıodu.

  12. #12
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dostum nereye kadar sağlıklı ?

  13. #13
    TURBO CİVİC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    walla bilmiorum ki coda anlamadıgım icin ne denirse inanmak guvenmek zorundayım su asamada cunku guvenli surus icin gereken parcaları alıcak durumda diilim malesef bide benim icin gereken parcaları fiyatlarıyla birlikte bilen varsa bana yazabilirmi acaba cok sevinirim

  14. #14
    JenGoO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana-Ankara-Kemer
    Mesaj
    1.697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hergun sorun çıkartıcak die düşünmek biraz zor açıkçası.bence gerekli imkanları temin edip aracınızın eksiklerini biran önce tamamlayın derim allah korusun butun emekler boşa gider yoksa...saygılar..
    US Performance

  15. #15
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hepsi 1 anda alınmaz tabiki al koykenara ondan sona birleştirirsin hem daha zevkli oluyor ayrıca araştır derim altavistadan yaz araştır fikrini al insanların ama seninde aklında fikirolsun

  16. #16
    coolvtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    53
    Şehir
    Urla - İZMİR
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    b16a2 için bloğu kollar+pistonlar+sleeve (yatak mı oluyo bu bilmiyorum) ile yeniledik, basıncı 9:1 lere indirdik, greddy e-manage vs ile de ayarlar tamammen yapıldı, yağ, su vs bütün pompaları da değiştirdik diyelim. Aracı normal araç gibi, minumum sorunsuz bir şekilde kullanabilirmiyiz? (normalde 10-12 psi/arada bir de caddede 16-18psi vs bastığımızı düşünürsek) yoksa habire saniyeye taşınacağız?

  17. #17
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yaptığın ayara bağlı ben sorunsuz gidiyordum açıkcası 9 b16ya biraz yüksek

  18. #18
    coolvtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    53
    Şehir
    Urla - İZMİR
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    9 fazla dediğin sıkıştırma oranı yoksa turbo basıncı mı? Muhtemelen sıkıştırmadır, senin sıkıştırma kaçta OZ?

  19. #19
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim 8.5 tu

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •