User Tag List

16 sonuçtan 1 ile 16 arası

Konu: Turbo sorunu yardım...

  1. #1
    OnurS
    Misafir

    Turbo sorunu yardım...

    Aracımın turbosu ömrünü doldurduğu we eksoza yağ bastığı için değiştirldi fakat takılan sıfır turboda intercoolera we eksoza yağ wermeye başladı tabi intercoolerdan dönen yağ motora gidiyo aracım baya büsüredir serwiste benim serwisim turbonun bozuk olduğunu söylüyo fakat turboyu aldığım yer teste yolladı we temiz olduğuna dair raporu war..Özgeç serwis yağ iniş valfi değişirse sorunun ortadan kalkcağını söylüyo..Sorunla ilgili fikri olan varmı?

  2. #2
    sülüman
    Misafir
    kardeşim yanlış anlama ama allah bmwnin dizelini düşmanıma vermesin öylelanet motor haytımda görmedim sakın yanlış anlama senin arabaniçin demiyorum bmw dizel yapamıyor

  3. #3
    Grs91
    Misafir
    araban kaç binde turboyu bitirdi?

  4. #4
    OnurS
    Misafir
    Walla emin diyilim kaçbin kmde bittiğinden ama çok fazla diyil...

  5. #5
    TechTurkey Tholl-ga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    İstanbul/Yeşilköy
    Mesaj
    55.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    onur hala yapılmadımı araban?
    "Wagen"thusiast

  6. #6
    OnurS
    Misafir
    Sorma canım yaa işte yazdıım gibi sıfır turbo aldık o intercoolera bile yağ basıyo bugün yağ iniş valfi değişcek bide öyle deniycez olmadı artık fuatla bütün sanayiyi dolaşıp danışcam..Hatta doğan ustaya gidelim diyodu fuat bakcaz artık...

  7. #7
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    geri dönüşünde sorun olabilir ne renk duman atıo1 de 0 turbo hatalı deildir diye bişi yok
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  8. #8
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motor havalandırma elemanlarını bi kontrol edin pcv falan ne durumda genelde motor içi havalandırma elemanlarında sorun olduğundada böle sorun olabiliyo turbodada olabilr tbaiki sorun
    körler sağırlar

  9. #9
    OnurS
    Misafir
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    geri dönüşünde sorun olabilir ne renk duman atıo1 de 0 turbo hatalı deildir diye bişi yok
    İşte bende 0 turbodada sorun olabilir dedim onlarda teste gönderdiler ama bozuk diyil diyolar...

    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motor havalandırma elemanlarını bi kontrol edin pcv falan ne durumda genelde motor içi havalandırma elemanlarında sorun olduğundada böle sorun olabiliyo turbodada olabilr tbaiki sorun
    Motor içi hawalandırma elemanları ne oluyo?Bide pcv ne?Pek anlamıyorumda

  10. #10
    OnurS
    Misafir
    Güncel.....

  11. #11
    Işık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    713
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turboyu değiştirdiğinizde egzoza verdiği yağ temizlenmiş miydi, yani yola çıkıp en azından 45 dk kadar bir yol yaptınız mı? Ya da egzozları söktürüp içinde kalan yağı temizlemek için yaktırdınız mı (pek tercih edilen bir yöntem değil ama arıza tespitinde faydası olabilir)
    Egr den geri dönen birikmiş yağ emme manifoldunda kalmış olabilir, emme manifoldu sökülüp temizlendi mi?

  12. #12
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    krank havalandırması fln sanırsam yanlışta bilio olabilirim

  13. #13
    SubieGuy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Turan Lowlands
    Mesaj
    379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oz guzel soylemis, turbonun toleranslari normal ise, testten temiz cikiyorsa buyuk olasilikla turbo yag cikis hattini kontrol etmek lazimdir.
    Turboya giren yag pompa basinci ile basilir, ama cikis yercekimi marifeti ile gerceklesir. O yuzden giris hatlari ince, cikislar ise mumkun oldugu kadar kalin hatlarla uretilir. Turboya giren yag, bir sekilde rahatca motora donus yapamaz ise salyangoza sizarak IC ve borularini yaglar, sensorleri kaplar ve duman atar.
    Donus hattini, turbodan kartere kadar kontrol etmek lazim, icinde kalmis ufacik bir silikon, tortu, capak pisligi vb bile yuksek yag debisine buyuk engel teskil edebilir...

  14. #14
    OnurS
    Misafir
    Yardımcı olan herkese çok teşekkürler yrn durumu tekrar yazıcam...

  15. #15
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    58
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ah ah bu sorunu haftada 4 kere yaşıyorum bizim dükkanda intercoolerı söktür ve içini benzile yıkat çünkü intercooler yağ dolmuştur eğer doldurmassan aracın anveleye kalkar allah korusun o anda bi heyecan yaparsan dahada kötü şeyler olabilir

  16. #16
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    58
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ewt 0 turbolarda da sorun cıkabiliyor peki bişi sorucam turbonu kaç günde gönderdiler ve geldi çünkü senin turbonun markası garrett olması lazım garrett 175 paund karşılığı turboyu servisine sokuyor ve inceliyor bu olayda 1 ay kadar sürüyor çünkü

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •