Fia basın şefi açıklama yaptı şimdi. Helikopter ve karayolu ile hastaneye gidiş zamanı aynı olduğu için karayolu ile polis eskortu eşliğinde hastaneye götürülüyor.
Ama Bia'nın bilinci kapalıymış..
Printable View
Fia basın şefi açıklama yaptı şimdi. Helikopter ve karayolu ile hastaneye gidiş zamanı aynı olduğu için karayolu ile polis eskortu eşliğinde hastaneye götürülüyor.
Ama Bia'nın bilinci kapalıymış..
Lauda ağlayarak senna falan diyo
Kazayı göremedik ancak ciddi deniyor umarım kötüye gitmez olay. Rosberg hamilton geçene kadar iyi gidiyordu. Hamilton kuru da zorlanirdi belki ama islakta geç bile kaldı geçişte. Redbull direk yağmur ayarininda yağmur ayarını yapmış. Williamslar çok kötüydü. Bir ara vettel rosbergi geçer mi diye düşünmedim değil. Ciddi temposu düştü. Ricciardonun geçişleri, öndeki pilotu takibive rahatsız edişi tam bir ders.
Rosberg konuyla ilgili bilgi aldığını detaya girmek istemediğini ama durumun çok ciddi olduğunu söyledi
http://i.hizliresim.com/Qgajov.jpg
Dualarımız bianchi ile..
Fotoğrafa bakılınca durum gerçekten çok ciddi . Resmen altına girmiş ya.
Allah ihtiyacı olan herkesin yanında olsun..
Bazen kendimi Gladyatörleri izleyen manyak insanlara benzetiyorum ve bundan hiç hoşlanmıyorum..
Burada izleyicinin çekmiş olduğu bir kaç fotoğraf var.
https://twitter.com/tatsumin39/statu...72688949129216
FIA'dan resmi açıklama geldi: Bianchi başından ağır yaralı ve ameliyatın ardındna yoğun bakıma alınacak.
Bianchi henüz kokpitteyken çekilen bu görüntü durumun ne kadar ciddi olduğunu gösteriyor.
http://i1379.photobucket.com/albums/...pswoojzqg2.jpg
Of of of çok kötüymüş. :(
Bianchi için önümüzdeki 24 saat çok kritik. Yaris kontrol kameralarına göre kontra verip otomobili toparladigi ama o sırada kaçacak mesafe kalmadığı ve sol yandan bobcate çarptığı,darbenin 50g olduğu yazıldı.BIA hala arabadayken bir foto gördüm.Kokpitin durumu düşündüğümden iyi. ( serhan acar'dan alıntıdır)
Kaza anının videosu falan varmı acaba?
http://i.imgur.com/n3HKYVk.jpg
allah yardimcisi olsun.
kaza yaptigi sirada cift sari bayraklar sallaniyormus, ama yine de kontrolu kaybetmis ve traktorun arkasina carpmis. traktorun arkasinda celik agirlik olmasi bence bu kafa hasarina neden oldu.
yarisi izlerken aslinda ilk arac kaza yaptiginda nasil hemen SC cikarmadilar diye dusunuyordum cunku cidden tehlikeli bir yerdeydi calisma. bu konu cok tartisilacaktir.
tekrar allah yardimcisi olsun.
Durumunun ciddileştiği yazıyor bir kaç kaynakta. Bir ameliyat daha olacakmış. Birde bazı tartışmalar var anlam veremiyorum. Bu kazanının nedeni hakkında yapılacak yorumlar için çok erken, bir görüntü bile yok. En iyi açıklamayı takım yapabilir ama şuanda Bianchi'nin sağlığı çok daha önemli ve ön planda tabi ki.
Bu arada Andrea de Cesaris'de motorsiklet kazasında hayatını kaybetmiş. Tıpkı yarış gibi karanlık saatler geçiriyor F1 dünyası. :(
F1 araçlarının üstünü kapama konusu gündeme gelir yine.ölüm falan olursa hatta kesin kapatırlar seneye yada en geç 2016da
Dediğim gibi çıktı. Bir seyirci kaza anını görüntülemeyi başarmış.
http://youtu.be/ASnqrbMtnos
F1 su anki hali ile sefaf bir organizasyon goruntusu vermiyor. Bir kaza oluyor ve ne oldugunu goremiyoruz...
videoyu izleyemenler bu link acık su an
http://vk.com/video184315579_1699391...bf658d5effb9dd
Tesekkur ederim izledim hocam, F1 yonetiminin bu videoyu izletmemesi hangi korkudan ileri geliyor ben anladim... Var mi bir aciklamasi?
Çok feci bir kaza gerçekten. Umarım iyileşir ancak bu kadar kötü çarpılabilirdi. Çokta hızlı çarpmış, çok kötü yere gelmiş. :(
tamamen organizasyon hatası diyebiliriz bu kazaya. suzuka gibi bir pistte ahtapot tipi pist bariyerlerinin dışından aracı alabilecek çekiciler olmalı.
http://www.youtube.com/watch?v=MsCA3Qx_0wc
pistten çıktığı anki hızı 213km imiş
sarı bayrak sallanıyordu diyorlardı kaza açıklamasında, yeşil bayrak bariz gözüküyor, bariz organizasyon hatası..
o çekicinin ne işi var bariyer içinde veya yarış niye durmuyor.talihsiz bir kaza olmuş..Allah şifa versin tez zamanda.
herkes bilmeyebilir yeşil bayrak ve sarı bayrak sallanma noktaları hakkında.o sırada orada yeşil bayrak sallanması ile ilgili;
kazanın olduğu yerin bir 2 kule öncesinde 10 veya 11 nolu gözetmen kulesinde çift sarı bayrak sallanıyor zaten.sallanan yeşil bayrak 12 nolu gözetmen kulesi.yani şu demek.10 veya 11 nolu gözetmen kulesinde sallanan sarı bayraktan geçtiğin an fastest lapa oynayamazsın yada araç geçemezsin,ta ki yeşil bayrağın sallandığı kuleye kadar.yeşil bayrak kazanın olduğu yerde bazen 1 kule sonrasında sallanır.demektir ki artık tehlike yok gazlamak ve geçiş serbest.
sallanan yeşil bayrağın 12. kule olmasında organizasyon anlamında bir sıkıntı yok,yanlış birşey yok.kazanın olduğu noktada sallanan yeşil bayrak gayet yerinde kaza mahalini geçtikten sonra niye yavaş gitsinki araçlar.o yeşilden sonra bir tehlike yok ilerde seni bekleyen.
şöyle birşey var;
çift sarı bayrak sallanıyordu 11 nolu kulede(kazadan bir önceki kule), sutilin araç bobcat ile havalandırıldığında tüm kuleler yeşile döndü diyorlar.10-11-12. kule.eğer böyle birşey varsa yanlış yapılmış demektir.
Bugün Serhan Acar bir yazı paylaşıcak kaza ile ilgili. Bakalım o nasıl yorumlucak.
videoyu izledim, kaza yapan araç neden pistten alınır? başka sürücüler kaza yapıp çarpışma yaşanmasın diye, ben şahsen Sutilin aracının kötü bir yerde kaldığını düşünmüyorum, ama madem kötü bir yerde kaldı, pistte SC neden yabancı bir araç varken? Charlie resmi bir açıklama yaptı mı bilen var mı?
İşin nasıl yürüdüğünü bilmiyorum ancak benim gözüme batan bir şey olmadı. Sutilin aracı kötü yerde değil ancak çekip teslim etmek istenmiş olabilir. Bunun yanında kazada bence suçlu ya da suç unsuru çok bariz değil. Gelişi de çok hızlı zaten araçta bir sıkıntı mı oldu anlamadım. Çok talihsiz bir kaza. :(
Serhan Acar @serhanacar · 20 sa. 20 saat önce
Ağır hasarda hasta yaşasa bile %90 bitkisel hayat,%10 engelli hayatla sonuçlanır diyor.Her okuduğum şey içimi biraz daha sıktı,durum çokkötü
http://www.serhanacar.com/haber/365/...B1nda%E2%80%A6
Çok güzel yazmış.
Jules Bianchi'nin kazasından sonra çıkan bir rapora göre, Fransız pilotun aracının motorunda kablo ile fren sisteminin devreye girmediği ve bu yüzden hızını düşüremeden çarpmış olabileceği açıklandı.
Formula 1 araçlarında fren ve gazın aynı anda uygulanmasında motorun gücünün kesilmesi gerekir. Ancak Bianchi'nin aracında bu fail-safe sisteminin, kablo ile frenleme sistemiyle uyumsuz olduğu ortaya çıktı.
Bu uyumsuzluk, Bianchi'nin çarpma hızını etkilemiş olabilir.
"Bianchi pist dışına çıktığında iki ayağıyla birlikte hem gaza hem de frene bastığı görülüyor."
"Bu hamle aslında motorun gücünü kesmek için tasarlanmıştır. Ancak tork koordinatörü bunu önledi."
"Bianchi'nin aracında bulunan kablo ile fren sistemi benzersiz bir tasarıma sahip. Bu yüzden fail-safe ayarları ile uyumsuz olduğu açık."
"Motor torkunun yüksekliğinden dolayı fail-safe sistemi çalışmadı ve bu Bianchi'nin darbe hızını etkilemiş olabilir."
"Ayrıca Bianchi'nin ön tekerlerinin kilitlendiği görülüyor ve bu yüzden araca yön veremiyor. Kaskı vincin alt tarafına vuruyor. Darbenin büyüklüğünden dolayı tüm etki kask kısmına geliyor ve bu yüzden ağır yaralanmalar oluşuyor."
Raporda ayrıca Sutil'in aracına müdahele edilirken Charlie Whiting'in güvenlik aracını piste çıkarmamasının yanlış olmadığı yazıyor.
"Sutil'in kazasından sonra gerçekleştirilen yöntemleri doğru. Sutil'in kazasından önce ya da sonra güvenlik aracını içeri almak için hiçbir belirgin neden yoktu."