Araba 4 yaşında.pist açılıp orası için arabyı hazırlamaya çalışma fikri 2 sene oldu o kadarda uçma yahu.zaten geçen sene çıktığımda turbom gitmişti ondan sonra gtx28li setupa çevirdik bu sezonda havaların serinlemesini ve iddialıların biraz neler yapabildiğini görmeyi bekliyorum ondan sonra çıkıcam zaten merak etme abi senin araba yazılımı ne kadar açsanda o haliyle 2.20 dönemez ama haberin olsun epey masraf ister
INFINITE PERFORMANCE
Benim hedefim 2:25 zaten. Bunu aldigim gunde soyledim/yazdim... Yine soyluyorum. Devamina bakicagiz. Ben sevmiyorum bir cok mod yapip piste cikmayi. Ha track car olur,ozaman is degisir tabi.
Ben hemen ziplarim piste. Yani 4 sene once almis olsaydim,4 sene once cokdan cikmistim. Yani piste hazirlik benim icin soft yazilim-lastik ve cooler dir. Mesela bu tip seyler istemeyen sadece lastik takip ciktigim araclarimda oldu...
Yani bekliyecek kimse yok,sen kendin icin referanssin mike..
Pist 2012'den beri acik(intercity).hatta 2013 de ilk track day'e 458'in rodajini yapmaya cikmistim. Sanirim mart sonu yada nisandi. Yuzlerce tas vurugu olmustu aracimda
Eger daha onceye gidersen 2006'dan beri track day lere acik. Ben ilk gunu 2007'de duzenlemistim... 2008'de Bugra ile tanismistik 1 saatlik seanslarda. TPS oldugu zamanlar yapiyorduk yada tekmarka kupalari oldugu zamanlar.
136 dizelin performansı nasıl tam bilmiyorum ama iki aracın da hemen hemen aynı güçte olduğunu varsaydım. İlk seansımda 3:00:46 yapmıştım, bu sene martta 2:48:50 gördüm. Ben bile 2:48 yaparsam tecrübeli birisi 2:45 rahat yapar bence iyi bir lastikle diye düşündüm
Aynen öyle, önden çekerde esp mutlaka kapalı olmalı, ilk seansımda heyecandan kapatmamıştım ama sonradan gereksiz olduğunu anladım.
Arkadan itişte ise benim tecrübem çok olmadığı için halen tam olarak kapatamıyorum. (brz ile bir kaç tehlike atlatmıştım, o yüzden yoğurdu üfleyerek yiyorum)
edit: nihai hedef derken ilk seansın en iyisi değil, bir kaç seans sonra yani tam tecrübe ile demek istedim.
"life is too short to drive boring cars"
Asıl hedefin 2.22 nin altına inmek olduğunu herkes biliyo ama abi sen aracı o yüzden aldın zaten boşver 2.25i o farazi süre ilk etaptaki.hoş aracında filtre komple eksoz cooler ve açık bi yazılım olucak düzlüklerde stock type r kadar olmasada ona yakın gidicek setupa gelicek avantajın yol tutuş olucak.benim hedefim sürekli çıkıp yavaş yavaş iyileştirmek değil aracımı olabilecek peak noktasına sorunsuz şekilde getirip 2.20 nin altı süre yapmak açıkçası bu o yüzden hazırladım bunca zaman arabayı ve kimsenin yapmadığı uğraşmadığı bi araçla uğraştım bilinmeyen bi araçla ve sanayide bu işlerin ne kadar zor yapıldığını ve ilerlediğini bilmeyen yoktur haliyle zaman aldı yapıcak bişey yok sona geldik sayılır artık sezon sonuna eksiksiz hazır şekilde çıkıcam zaten havalar serinleyince
INFINITE PERFORMANCE
Astra J 3 ün altında dönmeli biraz araba kullanmayı bilen, pist videosu izlemiş, çizgi nedir bilen birisi kullandığı takdirde.
10 yaşındaki yazılımlı, yürüyeninde Conti Premium lastik ve yay (7 yıl, +100 bin km) harici geri kalan herşey oem olan 1.4 dizel Corolla ile 2.59 döndüm pilot olarak ilk çıkışımda.
AR Giulietta 1.6 jtdm2
~ 210hp 420nm (ex setup with gtb1549vk) 22.8 sn -1.8 eğim
~ 250hp 500nm (ex setup with gtd1752mvkr - giulia 2.2) 14 sn kadran
1460 kg scaled
now back to stock.
Yigit acik bir yazilim ne demek? Resmen kahkaha attirdin bana! Haha..
Acigi bos ver,en safe yazilimda bile hata veriyor... Kendin gibi dusunme beni,yavas ol sampiyon. Ben 20-30hp ye bile raziyim ama henuz oda olmadi. Deniz'le konus neler demisim ama senin yuzunune karsida dedim o aksam. Stabil yurusun yeter,20-30hp kafi demistim. 300 hatta 310hp de gozum yok.
Rekoru kirmak gibi hedefim olsa motoru bu kadar az guclere izin veren yada ugras isteyen aracla ne isim olabilir? Alirim honda,eksikleri gideririm yada cuprayi satmazdim. 360-370hp-coil-fren-ve diger eksikleri(onlar bana kalsin) giderip cikardim.
Benim amacim zevk ve keyif almak. Zaten bu araci 2011'den beri kiraliyordum,elimin altinda tanidigim bir arac olsun istedim,ustunede Renault sport sevgisi....
Benim tecrübelilere 2 sorum olucak.
Birincisi iphoneda pist virajlarını görmek aynı zamanda süre tutabilmek için bulduğum 2 program var. Track addict ve harrys laptimer.
Trackaddict'in ücretsiz sürümü anladığım kadarıyla 3 kez kullanım hakkı veriyor. Bu uygulamanın harrys lap timerdan özellik olarak bir farkı varmı? Birde iki program içinde kullanmadan önce yada kullanırken dikkat etmemiz gereken bir durum söz konusu mu? Açıp record now dememiz yeterli mi?
2. si pistte performance box (dbn) kullananlara.
Geçen çıkışımda tam start çizgisinde set edemedim. start çizgisine gelmeden 4sn önce set düğmesine basılması gerekiyor diye bilgi almıştım fakat düzlük sonuna falan set etti. Aynı zamanda split time ları tutmamış. sadece tur süresi tutmuş. Bunun daha net ve kolay bir yolu var mı?
Ali's Detailing Garage / Erenköy
Tüm güzel çekişme cumartesi mi şimdi? Pazar günü kimse gitmiyor mu? :/
'98 Peugeot 106 XS
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)