User Tag List

Sayfa 157/157 İlkİlk ... 57107147155156157
2969 sonuçtan 2.965 ile 2.969 arası

Konu: Intercity İstanbul Park Pist Günleri

  1. #2965
    Diyadin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    34
    Şehir
    41
    Mesaj
    4.352
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Buğra Abi brifingte halkgünleri için defalarca süre kasmayın zorlamayın bu tip faliyetler için Openpit organizasyonlarımız var diyor.

    Geçmiş sayfalarda hızlı sürücüler yavaş sürücüler çizgimizi bozuyor diye dert yanıyordu.

    Acaba bu kazada birinin sağlığına canına bişey olsaydı. Herkes bu kadar sakin kalabilir miydi?

    İnternette like almak için normal otomobillerinde olduğu bir günü seçmek ne kadar doğru?

    Kaza yapan şahısa ait videolar;


    BMW E30 S54 SWAP | SİYAH BAYRAK YEDİK ! | TEST - YouTube


    VW Golf R 500+hp | 230km/h ile KOPTUK! | !! 0-100 km/h: 3.6sn | TEST [English Subtitled] - YouTube

    Ben şahsı tanımam etmem geçimini bu işten sağlayan pist personeli de dahil herkese saygı duyarım.

    Yukarıdaki videolarda yer alan olayları bir utanç kaynağı olarak değil de Youtube malzemesi olarak kullanan birine canıma ya da malıma zarar verdiğinde tepkim hiç normal olmazdı.

    Kaza olayları motorsporlarının vazgeçilmez parçası. Normal yolda da olabilir. Benim anlatmak istediğim şey halkgünlerinde kurallar bu kadar katıyken insanların tehlikeye yol açması.
    Konu Diyadin tarafından (23-11-2021 Saat 13:34 ) değiştirilmiştir.

  2. #2966
    MCN21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    3.448
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Olayın ciddiyetini bazı arkadaşlar anlamıyor. Yeni giren kişiler genelde briefing sonrası gerilip temkinli davransalarda bazı arkadaşlar gerçekten yarışmaya geliyor. Benim yanımda ki katılımcı arkadaşım dahil(Gazlamayla hiç ilgisi yoktur) önümüz dolunca homurdanmaya başladı süre yapmaya çalıştığımız tur için Olay basit, görüp yol verse tabi ki daha güzel olurdu ama yol verme zorunluluğu yok yarış yapmıyoruz dediğimde jeton ondada da düştü

    Günün sonunda bir ödül yok, ne için aracınızı kendinizi riske atıyorsunuz? Zaten 20 dk bin 1 turunda ya süre yapacak aralık yakalanıyor ya da yakalanmıyor.

    Süre konusunda özel organizasyon yapıp körfez yada ülkü daha mantıklı. 3-4 araba çıkıyorsun. Denk araçlarla aynı kategori de çıkarsan bir birini görmüyorsun bile Kimseyi de riske atmamış oluyorsun

    Edit : Süre için tabi ki open pitler de tercih edilebilir ama diğer pistlere göre standart araç sahiplerine biraz tuzlu kalıyor
    Konu MCN21 tarafından (23-11-2021 Saat 13:56 ) değiştirilmiştir.

  3. #2967
    Özgür Güneş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2015
    Yaş
    26
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    750
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla kazayla ilgili değil ama defalarca pist gününe girmiş ve artık girmeme kararı vermiş, sırf pist için aldığım arabamı satan biri olarak 1-2 kelam etmek isterim.

    Ben arabamı piste hazırlıyorum, bakımını yapıyorum, semi slick lastik takıyorum, fren takıyorum, benzin koyuyorum, dünya masraf yapıyorum, başka şehirden geliyorum, zaten bunun yanında pist masrafı devede kulak kalıyor. Dolardan söz bile etmiyorum.

    Open pit çoğumuz için ucuz bi meblağ değil ve ayrıca girdim mi 2 saat 4 saat kıstasına takılmak zorunda kalmak can sıkıcı, araban daha 2. turda bozulsa bütün paran çöp oluyor. Gerçekten zenginler dışında pek kimse katılamıyor ki açıkçası ülke ortalamasında şükürler olsunda fena bir konumda değilim.

    Yani 40 tane aracı aynı seansa doldurup, hem amatör hem profesyonel, sonra da süre kasmayın kasacaksanız 10-20 kat daha pahalı open pite gelin çözümünü mantıklı bulmuyorum. Yani ben o piste gelebilmek için ciddi masraf yapmışım zaten.

    Ayrıca evet daha uygun fiyatlı ülkü ve körfez pistleri var ama İstanbul Park kadar güvenli olmadıkları aşikar, Ring’e dahi gitmiş biri olarak İstanbul Park’ın verdiği güven ayrıdır. Pistin amacı ben hata yaptığımda (geç fren, yanlış çizgi vs.) bunları affedebilen yer olmasıdır, yoksa çıkar tenha bi dağ yolunda gazlarım.

    Peki önerim nedir?

    Normalde 40 araçlık halk günü de olmalı ve aynı zamanda kurallar çok daha katılaşmalı. Halk günü olmalı ki daha çok insan piste gelsin, gidip yollarda falan gazlamasın, intercity’e ben bu konuda teşekkür ediyorum. Fiyat yine arz-talebe göre ayarlanır elbette, mevcut fiyatı ben mantıklı buluyorum.

    2. bir yarı prof seansı açmak mantıklı olacaktır. 20 araçlık, 700 ila 1000 lira arasında(halk günü x2 fiyat) seans açmak bana sorarsanız kazaların epey önüne geçtiği gibi katılımcı arkadaşların epey yüzünü güldürecektir Eskiden 20-25 araç girerdi seanslara, bu kadar kaza da olmazdı, son zamanlarda epey kaza haberi duymaya başladık. Bunun dışında epey az araçla karşılaşırdık. Benim bu işten bi faydam yok, artık zaten kesin olarak katılmayacağım konusunda karar aldım. Tek amacım bundan sonra katılacak arkadaşların memnun olabilmesi

    Not: Kimseyi iğneleme amacım yoktur, sadece öneridir, saldırı şeklinde yazılacak yorumlara cevap vermeyeceğim.
    Konu Özgür Güneş tarafından (23-11-2021 Saat 18:12 ) değiştirilmiştir.
    Astra H GTC Z20LER 280hp Track Build
    @ankariders06

  4. #2968
    Diyadin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    34
    Şehir
    41
    Mesaj
    4.352
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar hangi pist organizasyonuna katılacağınız imkan meselesi. Motorsporları dünyanın her yerinde pahalı bir aktivite.

    F1 standartlarında, sağlık personelleri ve bir çok teknik çalışanın olduğu pistte open pit pahalı halk günü kalabalık demek bence anlamsız.

    Türkiye'de alternatifi olmayan bir pistten ve hizmetten bahsediyoruz. Ülkü ve Körfez'e de gittim.

    Openpit 5.000 TL. Bindiğimiz otomobillerin sadece bir farının parasına denk gelen rakam. Pahalı bulan girmez. Bende giremiyorum.

    Benim anlatmak istediğim durum kaza geliyorum demiş. Geçmiş olsun tekrar.

  5. #2969
    Özgür Güneş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2015
    Yaş
    26
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    750
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İstanbul Park ne olursa olsun ticari bir işletme, ben de bunun farkında olduğum için hem onları hem de müşteriyi memnun edecek bir öneride bulundum. Bir dahaki pist gününde dediğim ücretlerde az katılımcılı bir seans açılarak denenebilir. Sonucuna bakılır, değerlendirilir, uygulanır uygulanmaz, kendi kararlarıdır, bu düzene gelebilmek için bile epey bir şey denendi, ek bir deneme ile daha iyi bir sonuç alınabileceğini düşünüyorum.
    Astra H GTC Z20LER 280hp Track Build
    @ankariders06

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 3 kullanıcı var. (1 üye ve 2 konuk)

  1. levent

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •