Her sezon başında veriyorlar bizlere gazı sonra fıslıyor. Geçen sezonun yarısı izlemedim. Hep diyorum yakıt ikmali, farklı lastik üreticisi vb geri gelmeden F1 zevk vermez.
Her sezon başında veriyorlar bizlere gazı sonra fıslıyor. Geçen sezonun yarısı izlemedim. Hep diyorum yakıt ikmali, farklı lastik üreticisi vb geri gelmeden F1 zevk vermez.
Vettel testlerin 6. gününde kaza yaptı.
Trafik sigortası, kasko, dask, sağlık sigortası ve tüm sigortacılık işlemlerinizde hizmetinizdeyiz. Dm atarak iletişime geçebilirsiniz.
Gaslyden büyük hata ve yaptığı büyük kaza
Trafik sigortası, kasko, dask, sağlık sigortası ve tüm sigortacılık işlemlerinizde hizmetinizdeyiz. Dm atarak iletişime geçebilirsiniz.
Aracı çime kaptırmış.
Simülasyon alışkanlığından kaynaklı bir hata bence . Simlerde işin ucında risk olmadığı için pist sınırlarını olabildiğince hatta fazlasıyla zorlarsın . Gasly de simlerde vakit geçiren bir pilot . Oradaki alışkanlıklarından kaynaklı bir hata yaptığını düşünüyorum
Bu arada son gün Vettel güzel bir yarış simülasyonu yaptı . Ne kadar son bölümde elektrik arızası ile testi sonlandırmış olsa da süreleri umut verici
Ozellikle yerli sitelerde Ferrari Sampi.... ilan edilmisGuluyorum testlere gore konusanlara , hele Helmut Marko adam direk Mercedes'in onundyiz diyor ( galiba Mercedes'in icinde ajani var ne kdar yakit koyduklarini ve motoru aciklarini biliyor ? ) F1'in son zamanlarda gordugu en cok bos konusan adam.Lecrec'in gelmesi Vettel'e mesaj bu senede gecen sezonun 2.yarisindaki gibi dagilirsan sana gule gule diyecegiz ( ki denmeli ) .
...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...
Uydu takımlar konusuna ne diyorsunuz?
F1 de bildiğiniz gibi çok ciddi bütçeler var. Motor ve parça üreten takımlar belli. Bence işin en başında üreticilerin sadece motorunu kullansan bile B takımı konumuna düşüyorsun. Bunda sonrası vites kutusu , elektronik ve aero parçalar oluyor ki bunları da genelde motor üreticisi takımlardan tedarik ediyorlar. Tabi alınan aero parçalar üretici takımdaki parçalar ile birebir olmaması gerekiyor diye biliyorum . Burada tedarik edilen parçalara göre takımlar arasında farklı anlaşmalar da illaki vardır . Haliyle üretici takımlar buradan gelen verilerle avantaj sağlıyordur. Fakat herkes kendi parçasını üretmeye kalksa çoğu takım bunun altından kalkamayacak , üretebilen takımlar da şu an gridde B takımı konumunda bulunan ya da farklı üreticilerden parça tedarik eden takımlardan çok daha geride kalacaktır diye düşünüyorum .
Takımlara tek tek bakacak olursak
Ferrari den - Alfa Romeo , Haas
Mercedes ten - Williams , Racing Point
Renault tan - Mclaren
Honda dan - Redbull , Toro Roso
Belki Mclaren ve Redbull şasi ve aero tarafında kendi parçalarını ve tasarımlarını kullanıyor olsa da motor tarafında yine üretici takımlara veri sağlıyorlar . Bahsettiğim konu bu. Bence güncel F1 yapısında bu tarz takımların oluşmamasına imkan yok
Bu arada Netflix teki Drive to Survive belgeselini izlemenizi tavsiye ederim.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)