-
Yorumlarınız için teşekkürler.
Alternatiflerim arasında Ducati Scrambler Sixty2'da aldım. 400cc L-Twin, 40 hp. Herkez başlangıç için mükemmel bir tercih olduğundan bahsediyor.
Fiyatı da öyle uçuk değil, evet Japon rakiplere göre azıcık yüksek, ama arabadan sonra motosikletlerin rakamları komik geliyor :D
https://assets.bwbx.io/images/users/.../v0/800x-1.jpg
Diğer saydıklarıma göre farkı, hava soğutmalı olması. Günlük kullanımda hava soğutma kullanıcının bacaklarına sıcaklık vermesi haricinde ne problem yaşatabilir? Teşekkürler.
-
Kanka başlangıç motoruna çok para verme çabuk alışıp yüksek hacme geçmek isteyeceksin.
Ağırlıklarada takılma 230kg+ enduro cruiser olmadığı sürece ne kadar acemi olursam ol ağırlık hissetmeyeceksin.3 gün sonra 200 kiloluk motor bunu tek elle kaldırırım hissi yaratacak :)
Scramble çok yakışıklı tarz alet ama o ön jantın arkadan büyük olması demek negatif viraj kabiliyeti demek.Motor öğreniyimden ziyade ,pahalı kahve içmeye götürcek keyif motoru o :) L twin japonların 2 silindiriyle karşılaştırmayacak kadar fazla titrer.Günlük kullanımda Hava soğutmanın hiçbir dezavantajı yok ne sıcaklık ne performans olarak suluyla farkı ayırt edilemez.Birde yeni motor ,ducatinin yıllardan beri upgrade ettiği motorların bile sorunsuz yürüyemediğini düşünürsek risk almak ne kadar mantıklı.
Mt07 rakipleriyle aynı güçte gibi gözüksede çok agresif ilk viteslerde tekere gelmeden gaz açamazsın, onu ele.Ktm en mantıklısı ve keyiflisi bence.Honda en sorunsuzu ve sıradanı :) Bmwyede çok güvenme kroniksiz modeli yok nerdeyse buda risklerle dolu yeni bir motor o kadar para verip sorun yaşamak can sıkar.sadece fren performansı ve parça kalitesi akıl çelebilir.
-
Doğru söylüyorsun kanka, Ducati'nin sorunları baya meşhur, sağolasın yorumların için dikkate alacağım :)