Kayıt ol

Cevapla
 
LinkBack Konu Seçenekleri
Eski 02-10-2011, 02:01   #1
 
canozcan - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Yaş: 31
Şehir: kırklareli. Rizeli
Otomobil: Civic Si



marşa basınca teyp kapanıp açılıyor ?

avt double din teyp direk bağlı olmasına rağmen marşa basınca kapanıp açılıyor. marş esnasında 10voltlara düşüyormuş. marşa basınca kapanmaması için ne yapmam gerekiyor?
canozcan isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 02-10-2011, 02:06   #2
TechTurkey
 
Osman Bahadır - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Sep 2010
Yaş: 30
Şehir: ankara
Otomobil: bravo t-jet / fiorino m-jet 95



Teybin düşük akım koruması vardır.

Kapasitör denenebilir.


__________________________________

Your car is your story. So don't let someone else write the book...
Osman Bahadır isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 03-10-2011, 08:35   #3
 
turco_013 - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Sep 2009
Yaş: 22
Şehir: Mersin
Otomobil: Giulietta



turco_013 - MSN üzerinden Mesaj gönder
benim eski aracımdada vardı o problem 72amper akü ile sorun ortadan kalkmıştı
turco_013 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 03-10-2011, 09:37   #4
 
0M42 - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Oct 2010
Yaş: 28
Şehir: İstanbul
Otomobil: Kadett



Akünüzden de kaynaklanabilir aküde sorun olabilir.


__________________________________

Kendi küllerimiz üzerinden yeniden doğabilmek için kendimizi yakmadıkça, her birimiz birer Simurg olmayı göze almadıkça bataklığımızda, tüneklerimizde ve kafeslerimizde yaşamaktan kurtulamayacağız.
0M42 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 03-10-2011, 13:09   #5
 
burakN - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Sep 2009
Yaş: 26
Şehir: Ankara
Otomobil: Ibiza FR (ASZ)



akım düşük olduğundan yapıyor. tesisat varsa kapasitör kullanın yok ise akünüze bir baktırın yüksek amperde akü bu sorunu ortadan kaldırır.


__________________________________

1997 İndividual M BMW
burakN isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 03-10-2011, 13:32   #6
 
Ertug_T. - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Jan 2010
Yaş: 24
Şehir: Ankara-İstanbul
Otomobil: T-jet sport



Benim aracimdaki orjinal teyp de ayni seyi yapiyor bazen gicik oluyorum..
Ertug_T. isimli üye çevrimiçidir (Online)   Alıntı ile Cevapla
Eski 03-10-2011, 16:57   #7
 
gökberk - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: May 2008
Yaş: 22
Şehir: Adapazarı
Otomobil: Proton Wira - Mitsubishi ASX



gökberk - MSN üzerinden Mesaj gönder
75 Amp. akü takmama rağmen bende de aynı sorun var. Belki kapasitör çözebilir.
gökberk isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 03-10-2011, 17:29   #8
TechTurkey
 
Maxi - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: May 2008
Yaş: 43
Şehir: istanbul
Otomobil: AlfaRomeo 155Q4



Maxi - MSN üzerinden Mesaj gönder
bu aslında bir arıza değil

bazı araçlarda tam marş sırasında geri kalan tüm elektrikler kontak anahtarından otomatik olarak kesilir, marşı bırakınca geri gelir.

diyelim sizin araç üstteki yapıda değil.
gene arıza yok aslında

olay marş sırasında akü voltajının belli bir değerin altına düşmesi sonucu teybin kendini kapaması.
bunu engellemenin birkaç yolu var,

sıfır akü takmak: taş gibi yeni akü voltajı marş sırasında pek düşmez.

daha yüksek akımlı akü : bu durumda marş canavar gibi basar voltaj stabil kalır.

dediğiniz gibi kapasitör falan takmak: ama bu iş için o kadar paramı verilir ? gereksiz .
hem garantisi yok kapasitörle düzelmeyebilir.

sonuçta akünüz eskiyince gene aynı şey olur
bence çok kafaya takılacak bir mevzu değil
aracı çalıştırın sonra teybi falan açın olmazmı ?


__________________________________

Maxi isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 03-10-2011, 17:31   #9
 
Üyelik Tarihi: Jul 2006
Yaş: 25
Şehir: Istanbul
Otomobil: '93 200SX S13 - '95 Del Sol VTi EG2



aynı şeyi bende beyinde yaşamıştım , yarım kontakta ayar yaptığımda marşa bastıktan sonra ayarlar sanki hiç yapılmamış gibi kayboluyordu . aküyü değiştirince düzeldi . büyük ihtimal benzer problem
Spawn isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 03-10-2011, 23:59   #10
 
Üyelik Tarihi: Sep 2011
Yaş: 31
Şehir: Avrupa Yakası
Otomobil: pug 307 technoplus



kapasitör çözüm olur bendede oluyordu amfiler falan kapanıp açılınca sinir bozuyodu kapasitörle kurtuldum ayrıca düşük voltajın zarar vermesinede engel olur
a.colak isimli üye çevrimiçidir (Online)   Alıntı ile Cevapla
Eski 04-10-2011, 01:39   #11
 
MaNiSaLı - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Apr 2009
Yaş: 31
Şehir: S A R U H A N
Otomobil: TABANVAY - R



teybe gelen + ve - yi direk aküden kablo çekersen sorun hallolur ben öyle yaptım problem yok artık !


__________________________________

. .. ...
MaNiSaLı isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 04-10-2011, 06:47   #12
 
zıpzıp - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Dec 2007
Yaş: 25
Şehir: istanbul-57
Otomobil: 106 Maxi



zıpzıp - MSN üzerinden Mesaj gönder
buraya gelen hertürlü araçda bu problem var 89 modelinden 2012ye kadar hepsi aynı hepsi marş esnasında kapanıyor


__________________________________

JoYTeaM
zıpzıp isimli üye çevrimiçidir (Online)   Alıntı ile Cevapla
Eski 05-10-2011, 06:41   #13
 
kv661 - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Jul 2008
Yaş: 31
Şehir: Ankara
Otomobil: Stock Fiat Grande Punto 3k



kv661 - ICQ üzerinden Mesaj gönder kv661 - MSN üzerinden Mesaj gönder Send a message via Skype™ to kv661
bu olay insanın aynı anda hapsırıp geyirip osurması gibi bişey bana göre.


__________________________________

Kula bela gelmez hak yazmayınca
Hak bela yazmaz kul azmayınca
kv661 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 13-10-2011, 20:00   #14
 
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Yaş: 22
Şehir: kayseri
Otomobil: E30 TURBO & Spl Toros & E21 Turbo



kontak komple kapalıyken calısıyormu?cevabınız evetse akım dusdugu ıcın teyp kapanıyor.cevabınız hayırsa sadece gulucuk
ramazantc isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 13-10-2011, 20:13   #15
 
sinan-s - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Mar 2009
Yaş: 31
Şehir: Bostancı/Suadiye/Etiler
Otomobil: Porsche 911 Turbo S - Peugeot 106 GTI



AKü zayıfsa ondan da yapabilir..


__________________________________

2001 PEUGEOT 106 GTI SARI (Kıyamıyoruz Şimdilik )
1998 DOĞAN SLX 1.6.İE BORDO (SOLD)
2008 PORSCHE 911 TURBO S SiYAH (SOLD)
sinan-s isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 13-10-2011, 20:15   #16
master
Misafir
 



sıfır inci nano gold akü.

ben de de kapanıyor, hatta tepe lambası bile sönüp marşı bırakınca tekrar yanıyor.
  Alıntı ile Cevapla
Eski 13-10-2011, 20:31   #17
 
Kadyr - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Apr 2010
Yaş: 25
Şehir: istanbul
Otomobil: PD130



Kadyr - MSN üzerinden Mesaj gönder
Aracin kendi sistemidir bence yuk bindirmemek icin
Kadyr isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 13-10-2011, 22:07   #18
 
mert_leon - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Oct 2010
Yaş: 24
Şehir: istanbul,tekirdağ
Otomobil: 4 motion



benim sorunum farklı konu kirliliği olmasın diye buraya yazıyım. bagajda bi anfi bide bas var yol hafif bozuk olsun bas gidiyor ,sellektör yapınca ses geliyor. ara sıra kendi kendine direk susuyo bi temassızlık filan olabilirmi diye aklıma geldi ama sellektör yapınca düzelmesi garip değilmi :S
mert_leon isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 13-10-2011, 22:22   #19
 
levent - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Jan 2006
Yaş: 25
Şehir: Alanya/Edirne
Otomobil: Corolla D4D



mert_leon´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
benim sorunum farklı konu kirliliği olmasın diye buraya yazıyım. bagajda bi anfi bide bas var yol hafif bozuk olsun bas gidiyor ,sellektör yapınca ses geliyor. ara sıra kendi kendine direk susuyo bi temassızlık filan olabilirmi diye aklıma geldi ama sellektör yapınca düzelmesi garip değilmi :S
elektrik temassızlığı gibi geldi bana kanka, amfiye gelen kablolardan kaynaklıdır diye düşünüyorum.
levent isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 kişi okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Konu Seçenekleri

 


:::: Şu Anda Saat: 16:27 ::::