bmwstyle Nickli Üyeden Alıntı
Aracın çıkan gücü normal eğer dynodynamics ile ölçüldüyse. kalibrasyonu nasıl bilemiyorum..
Güç kaybı en çok doğru timing ayarının yapılmamış olmasından kaynaklanır. gözle egzantrikler sentede görünseler de aparatla takılmadıkları zaman kaçık duruyorlar. hatta şöyle ki, siz egzantrikleri senteye getirip takarsınız, vanos'a yağ basıncı geldiğinde hesap şaşar. vanoslar egzantiriği gereken açıya getiremediği için de ciddi güç kayıpları oluşur. 35 hp 'leri bulabilir bu rakam. aracı autologic'e bağlayıp vanos testi yapın ve vanosun doğru açılara getirip getiremediğini kontrol edin. Gereken açıya ulaşamıyorsa sente ayarı, vanos oring vs bakımı, şim ayarı, sübab ayarı gibi şeyleri yaptırın. çok ciddi farkeder araç..
bunların hepsini dynodynamic olmayıp, doğru kalibrasyonla ölçtüğünüzü düşünerek yazdım.