çok güçlü gözüküyo,maşallah
Printable View
çok güçlü gözüküyo,maşallah
İsi en buyuk dusman,nekadar duserse okadar iyi ;)
Tabi cok dusmesin,kirmiyalim makineyi.
Suan stok cooler ve turbo ile guvenli limitlerdesin. Sonra 2+ yurursun alistikdan sonra...
Oğuzhan tam olarak neler yapıcaksın daha ?
edit: isim doğru demi han var mıydı sonunda :D
O zaman hazir kaplarken DPida kapliorum:D...
Bende oyle dusunuyorum Murat Abi, once hafifletme ve viraj kabiliyeti uzerine gelistirmeler yapicam, o zamana kadar frenlerim biter bide fren kiti listede sonra 2+ yapmayi dusunuyorum arabayi, heralde 1 yildan fazla surer benim 2+ olmam:D... Araci hep gunluk kullanicagim icinde 2+da birakicam metanole hic girismeden...
Var var isim dogru:D...
Ilk once jantlar, viraj kabiliyetini iyilestiricek her turlu ekstra (yeni haldex sistemi, viraj demiri vs), coilover, frenler, dumpvalve vs bunlarin ardindan araci 2+ a cikartabilmek icin yeni turbo ve metanol disinda hersey, en sonda azcik daha gorsellige yonelip alcantra kaplamalar ve revozport`un on kaputu on lipi ve arka difuzorunu yapmak istiyorum:D... Kisacik yazmaya calistim:D, heralde 3 4 yila hepsini anca bitirrim ya da umarim 3 4 yila tum istediklerimi bitirebilirim:D:D...
2+ a harciyacagin parayla yol tutus icin harca.
Pist egitimi al,hatta her ay bazen ayda 2 yaptigimiz pist gunlerine gel.
Meth ise yarar ama her set upda gerekli degil...
oğushan bey aracınızı zevkle takip ediyor bişeyler öğreniyorum:)filtre güzel tercih olmuş hayırlı olsun.şu resimlerde birazdaha büyük koysan olmuyormu :)
Zaten o karari verdim gecen gunku pist deneyimimden sonra, ilk onceki hedeflerim yol tutusu ve hafiflik sora aracin gucunu arttirmak...
Vaktim ve imkanim olsa amacim her turlu pist etkinligine katilmak, daha cok tecrube edinmek ama ben ogrenci adamim hem o kadar parayi surekli biriktiremiyorum hemde daha onemli olan surekli yetistirmem gereken cizimlerim oluo bu yuzden vakit bulamiyorum edemiyorum, 6 mayistaki etkinligede bu yuzden katilamiyorum, hatta bu geceden itibarende 10 mayisa kadar uyuyamiycam cizim yapmaktan sanirim:S:S:S yoksa inanilmaz cok istiyorum her turlu etkinlige katiliyim ediim!!!!
Hatta toyota gt86 bi ciksin eer o zamana kadar durumum ii olursa R`in yanina bide ondan alip ufaktan driftede baslamak istiyorum:D:D:D:D ya da toyota coronama supra motoru takarim fantazi olsun, hayal etmek bedava nasilsa:P:D:D...
Metanolu istemiyorum cunku ben sectiim meslektende dolayi copcu bir insanim, biriktirmeyi severim, o yuzden arabami omur boyu saklamak istiyorum, bide insallah olursa buuk bir araba koleksiyonum olsun istiyorum (deli gibi calismam lazim) vede tabiki yakit tuketimi yuzunden istemiyorum, simdi bile 8 lt ortalama yakmama ragmen verdiim yakit parasi icime deli gibi oturuyo:S!!...
Tobe de Melih Abi benden mi ogreniyosun, yoksa biz mi senden ogreniyoruz:D:D!! Resim ozurluyum yaw, bende buyuk yuklemek istiyorum ayarliyorum ama gene kucucuk yukleniyo:S:S...
Filtre icinde tesekkurler, umarim bitince tam randimanli bir sekilde calismaya basliycak artik...
Hafifleme icin haftayi bekle,buyuk bir suprizim var sana!!!
Ftre kiti tam dedigim gibi olmadi,eksikleri bitir ki tam verim alalim ;)
İleri adimda yapilicaklar belli,sen arabanin keyfini cikar ;)
Tabiki olur ama haftaya ayrintilari verebilirim ;)
Buarada Melih,senin tecruben,Golf r sinifinda kimsede yok. Mutlaka bilgilerini paylasmalisin...
Sabirsizlikla bekliyorum hafifletme suprizini Murat Abi:D:D!!!...
Emil Abi`ye bugun start verdim faraj icin, biras yogunum 1 2 hafta surebilir dedi peki dedim, haftasonuda kaplamalari yapicam, yavas yavas tamamliyorum filtreyi:):)...
Aynen Melih Abi tecrubelerini bizimle paylasmalisin, Istanbul`a geldiinde de kesin bulusmaliyiz, Golf R sahipleri olarakta iice tanisip kaynasmaya basladik topluca bi bulusma duzenlemeliyiz istanbula geldiinde!!...
kaputun değişmesindenmi bahsediyorsunuz hafiflik olarak ?artık herkes bilgili ve tecrübeli çünkü biliyorsunki insanlar araştırıcı olmuş,sadece şunu söylemeliyim ben bu aracı 4 lerken motor içi girerken herkes rktefiye yaptırmalısın dedi ve aracım 15 bindeydi,usalar bu araçta nokta aşınma yok rektefiyeye gerk yok dedi ve çalışmalara öyle devam edilmişti,herkes yanlış yapıyorsun vs vs demişti yorumlardan hatırlarsanız ama aracım suan 21 binde ne bişey oldu ne bir sıkıntı çok şukur.benim stup a geçince paşa paşa dsg yazılım ve hatta şanzuman içi girilmeli yoksa araç 1.0 barı geçmiyordu.dsg nin tork limiti olmasından ötürü.şuan 1.60 basıncı geçemiyorum araç patırdıyor sanki arkada taramalı tüfek var afr ye bakıyorum o vakit 10.4 lerde gidiyor araç arıza ışını yakıyor.bakıyorsun 2. silindir ateşleme diyor motor elektroniği,afr ninde 10.4 lerde olmasının sebebi ateşleme yapamamasından dolayı araç benzini kullanamyıyor zenginde gidiyor.avans vurma ihtimali yoktur sanırım log dan bakmadım o durum olduğunda ama ...
Kesinlikle kaput degil. Ayrintilari haftaya soyliyecegim.
Bu tip konular tecrube ederek dogruya ulasiliyor cogu zaman.
Aslinda zenginde kalmasi koruma amacli iyi ancak potansiyeli goremiyorsunuz. Ben gtr da 3 farkli program kullaniyorum,gunluk programim zengin. Ancak zenginde kaldiginda kurumlanma ve yanma cok saglikli olmuyor. Aeada program degistirip,meth ile gazliyorum.
Golf R da yuksek gucte saglikli olmasi icin dsg nin balatasi degismeli mutlaka ve hava emis cok onemli.
Sizin tecrubeniz en dogrusu cunku yasayarak ogrendiniz...