Ellerinize saglık 41kere maşallah...
Printable View
Ellerinize saglık 41kere maşallah...
ellerınıze saglık gercekten okuyunca uykum acıldı :)
Tebrikler, hobi boyutu için biraz fazla başarılı
Çok güzel çalışma. Çalışmalarınızın devamını diliyorum. Anlatımınız da harika :)
Emeğinize sağlık, özenerek okudum, sorunsuz olması dileğiyle..
Çok güzel olmuş. Özellikle USA'de herkes Miata'ya SC'li binerken burada herhangi bir Miata bulmak bile zor. Bende de var bir JRSC kiti. Zamanında bir şekilde oturtmuştum integra'ya. Ama pek vakit bulup da uğraşıp geliştiremedim. Sonra da araba oem haliyle gitti zaten. Şimdi evimde duruyor JRSC kit. Ama bilirim SC montajının zorluklarını. Tebrik ederim. Güzel işçilik, güzel sonuç.
Yalnız kasnak çapını biraz fazla büyütmüşsün gibi geldi bana. Tamam IC koymuşsun, IAT sorunu yaşamazsın da kasnağı bu kadar büyütmen SC'de overrev'e yol açar ve SC'nin rotor kaplamalarını bozabilir.
Çalışmalarının devamını, özellikle şu ana kadar yaptığın ve henüz paylaşmadığın diğer çalışmalarını merakla bekliyorum.
Kolay gelsin.
Bir film izler gibiydim.. Müthiş... Ne desek az, emeğiniz,idealistliginiz,azminiz.
Yürekten tebrik ederim ağabey.
Öncelikle TEBRİK ederim. Aracınızdaki kalibrasyonları ne üzerinden yapıyorsunuz? Gözümden kaçmış olabilir ama ECU ( beyin) kullanıyormusunuz?
Emeğinize kolunuza sağlık.. Gerçekten çok güzel uğraşınız kendi ellerinizle yapmanız vs tam bir otomobil aşığısınız belli ki :)
Ben de bir şey unuttum diyordum!
İşin işletim sistemi tarafından hiç bahsetmedim yahu..
Orijinal ECU üzerine 3 adet piggyback ilave ettim.
Bunlardan biri yakıt düzeni, diğeri ateşleme avansı, sonuncusu da 5. enjektör kumandası için.
Çok başarılı ve oldukça iyi sonuç verdiler. 14 psi besliyorum el değmemiş orijinal motora, o derece.
Ama, bu yaz için büyük bir projem var.
MSII enhanced aldım, şu anda rafta duruyor. Önümüzdeki günlerde onu takıp ayarlarını yapacağım. Kenfi tuningini kendin yap!
Tabi, 4 adet de 650cc enjektör monte edeceğim. Bosch EV14 serisi. Onlar da hazır.
Arkasından çok sağlam bir motor yapacağım. Genleşmeyen forged pistonlar, kollar, ARP saplama takımları, aklına ne gelirse.. Çoğu elimde, uzun zamandır topluyordum.
Kendime ayırabileceğim bir blok zaman dilimi bulduğumda girişeceğim bu işlere. Önce MS, ardından motor...
Şu anda Superchargeri 2:1 kasnakla çalıştırıyorum. Krank 130, blower 65mm. Bu da bana maksimum 14600 devir/dakika veriyor. Hiç bir sorun yok. MP62 çok daha yüksek devirlerde çalışabiliyor.
Hem IC, hem yakıt püskürtme, hem de water injection kullanıyorum, bir de CAI yaptım.
Tamamdır. :icon_tup:
İleride olur da MP62'nin rotorlarında sorun yaşarsan ben gelişmiş kaplama yöntemlerinde yardımcı olurum. Düşük sürtünmeli prüzsüz yüzey sağlayan ve üretilen ısıyı da düşüren yeni kaplama yöntemleri uygulanabilir rotor yüzeylerine.
Bu arada, water injection başlığını bekliyoruz forumca :D
Valle elinize emeğinize sağlık büyük bi zevkle okudum maşallah :)
Emeğe saygı MX-5 bi başka güzel olmuş
:icon_tup: bravo
bir de maxidisplay'i gösterin içeride...
Buyrun:
Ve hatta:
Güzel proje, güzel anlatım. Tebrikler, keyifle kullanmanız dileğiyle.
söyliyecek tek laf yok, hatta yazıcak bilebişey bulamadım :) ellerinize sağlık.
çok güzel. sizin konsolda da harika durmuş böyle stok bir görüntüsü var :)
neden tek EGT probe taktınız? silindir başına bir tane takmak daha hassas bir takip vermez mi?
Konuyu o kadar keyifle okudum ki. Bilgi paylaşımınız anlatımınız çok iyi. Hobi olarak böylesine işler çıkarmak... Tebrikler :)
soğutma açısından (WI) söylememiştim. herhangi bir silindirde knock olduğu zaman EGT yükselmesi ile gözlemlemek mümkün; bu tip bir gözlemi nasıl değerlendirirsiniz?
yoksa ECU'dan gelen knock sensor bilgisini esas alırım şeklinde mi düşünüyorsunuz?
Onun için ayrıca bir Vuruntu Uyarı sistemi yaptım.
http://www.techturkey.com/forum/5653773-post24.html
Gerçekten çok güzel bi proje herşeyiyle,söyleyecek pek fazla bişey kalmıyor tabi bizim açımızdan :)
maşallah
Maşallah cok guzel bir proje olmuş. Kazasız belasız sürüsler.
Maşallah ellerinize sağlık ..
Paylaşımlarınızı büyük bir keyifle harf atlamadan okudum, tek kelime ile harika :) Aracınızın diğer projelerinde gelişimini böyle detaylıca ifade ettiğiniz için tekrar tekrar teşekkür ederim :)
Verilen bu emek karşısında yapılacak tek şey saygıyla karşısında :icon_rule:icon_rule:icon_rule
Aziminizi taktir ediyorum,gıpta ederek konularınızı okuyorum finansal özgürlüğümüzü elimize alınca umarım bu tip işlere kalkışıp başarabilirm bende. :) Azminiz ve başarınızın devamını dilerim. Kolay gelsin.
elinize sağlık tebrik ederim
Maşallah kazasız belasız... Allah kaza bela vermesin çok güzel bir proje olmuş elinize kolunuza sağlık
Maşallah kazasız belasız
Ellerinize sağlık gerçekten çok imrendim :)
Tebrik ediyorum.Büyük emek..
Aracın heryeri emek.. evlat gibi olmuştur o şimdi evlat sevgisini bilmediğimizdendir belkide :)
maşallah elinize, emeğinize sağlık, zevkle okudum devamını takipteyim :bravo:
Maşallah gerçekten çok iyi olmuş.
maşalllah elinize sağlık forumdaki diğer çalışmalarınızı da okumuştum
en donanımlı mx5:icon_tup::icon_tup:
araçta baya emek var kazasız belasız sürüşler