haftasonu garajda olucam istersen oraya gel laflarız :)
Printable View
haftasonu garajda olucam istersen oraya gel laflarız :)
Abi cidden cok hafifmis tam hatrlamiyorum ama bizim mk2 1000 kg den fazla geliyordu. 2 kasa arasi bu kadar kg farki oldugunu sanmazdim. Bu arada bu 1.6 TD lerde kac cesit turbo var? Bu basinca nasil dayaniyor :D Birde 6000 iyiymis :) gerci benzinli motor gibi cok degisik bi yapisi vardi.
mazot pompasını da modifiye etmiştir serdar :D
mk1-2 arasında ciddi fark olduğunu gti tarihçesini okurken görmüştüm, mk2 gti mk1 den ciddi yavaş o yüzden pek sevilmemiş zamanında :) o yüzden şaşırtmadı :) ki mk1'in atmosferik dizeli bile kötü gitmiyor, emrsener deki :D
Batu 1 kasada travers falan yok kasa olarak da ufak ondan dolayı hafif oluyor :) 2-3 tip turbo çıkıyor oem olarak gayet büyükler. bende piyasadaki dizellerin çoğundan büyük diyebileceğimiz K24 turbo var bu turbolar çok dayanıklı 35psi a kadar sağlıklı basabiliyor. K26 ya upgrade edicem muhtemelen onuda ilerde. mazot pompasıyla oynadım biraz 7000 dönebiliyor sorunsuz büyük turboları doldurmak için devir dönmek şart
Levent mazot pompası üretiyorum ben evde o derece :D
İstanbul'a şube açmalısın Golf Mk1 garajı açalım beraber :D
hondaların blok aliminyum olduğu için blockguard kullanmak zorunda kalıyosun basınç basmak için oysa vag blokları cast iron demir döküm :) ondan dolayı sıkıntı olmuyor 3bar üstü basabilirsin vag bloğa
az açın ya birşey olmaz korkma :D hayat gelir arabaya ahahaha
2.5bar geliyor..
daha büyük bir turboyla basıcam tabiki :D
şanzıman kısa zaten Batu 200 gibi 5 bitiyor diyebiliriz :) video çekicem bir ara
yeni setup ufak ufak canlanıyor kafamda :)
1.9 IDI üst kapak
1.9 IDI conta
1.9 TDI emme
ARP kapak saplamaları
oversize subaplar
port polish
cooler,borulama, daha büyük bir turbo, pompa vs vs.
Serdar abı bu ıdı hangı modellerde kullanıldı
Olum ben bi piston bulamadimya laaa