Hyundai Accent Era'm <3 :)

User Tag List

Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 32 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 19 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Hyundai Accent Era'm <3 :)

  1. #1
    OguzU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Ağustos.2012
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Hyundai Accent Era'm <3 :)

    Adam akıllı ilk arabam derim 4 aylık oldugu için su anda bos bi arac ama hırcın bişey








    Maşallahı esirgemeyin

  2. #2
    ÜSTÜNERC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08.Şubat.2011
    Şehir
    Trabzon
    Mesaj
    1,619
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    allah kaza bela vermesın. zamanla ıns ıstedıgın gıbı yaparsın

  3. #3
    Burak E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23.Ağustos.2010
    Yaş
    24
    Şehir
    İstanbul/Eyüp
    Mesaj
    2,563
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kanka basılması şart az öncede yanımaykende söyledim basılması şart
    Alıntı s2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bas bas platin meme yapmış olabilir, bizim mahmut abinin başına gelmişti bi yarım saat 1-2-3 kesicide gittik düzeldi.
    Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tatmin olan arkadaslar olarak elele tutuşup titreyerek boşalalım

  4. #4
    Emrah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16.Eylül.2010
    Yaş
    33
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1,846
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlısı olsun, kazasız belasız sürüşler

  5. #5
    OguzU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Ağustos.2012
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Amin kardeşim cümlemize basılcak yakındırrr

  6. #6
    burkaykalyon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18.Ocak.2012
    Yaş
    27
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2,770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hır hır spec hayırlı olsun kazasız belasız.git bas ön panjuru,aynaları piano black kaplat adam akıllı jant tak öle gel mc e

  7. #7
    Melih-Ö - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11.Ağustos.2008
    Yaş
    27
    Şehir
    İstanbul - Avcılar
    Mesaj
    13,048
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Allah kaza bela göstermesin Maşallah.
    App plaka ve pleksik plakalık için ulaşabilirsiniz.

    www.kokumerkezi.com
    www.facebook.com/bykokucu
    www.instagram.com/kokumerkezi

  8. #8
    OguzU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Ağustos.2012
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burkaykalyon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hır hır spec hayırlı olsun kazasız belasız.git bas ön panjuru,aynaları piano black kaplat adam akıllı jant tak öle gel mc e
    hahaa uzun yola gitmiceğimi bilsem neler yaparım ben bu arabaya ama piano black yapcam orası kesin accam ankara havasını artık yollarda yanyana gideriz :P D

  9. #9
    OguzU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Ağustos.2012
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Melih-Ö Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Allah kaza bela göstermesin Maşallah.
    Amin Kardeşim Cümlemizee..

  10. #10

    Üyelik
    05.Ocak.2010
    Yaş
    21
    Şehir
    İstanbul.
    Mesaj
    2,435
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fena kaçıyo ya bunlar. maşallah.
    enough ?

  11. #11
    OguzU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Ağustos.2012
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AhmetYılmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fena kaçıyo ya bunlar. maşallah.
    evet reis çok güzel kaçıyo güzel sarıyo ama durmak mesele

  12. #12
    KGüneyli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30.Ekim.2009
    Yaş
    26
    Şehir
    TR Bayrampasa
    Mesaj
    1,256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kazasız belasız sürüşler
    DilekTour Okul ve Personel Taşımacılığı.
    BatıGRUP Araç Filo & 2.El

  13. #13
    OguzU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Ağustos.2012
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KGüneyli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kazasız belasız sürüşler
    Teşekkürlerr

  14. #14
    EMD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Ocak.2011
    Yaş
    27
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3,153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah, iyi günlerde kullanmak nasip olsun.
    Alıntı Dragger Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    EMD insan değilsin

  15. #15
    OguzU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Ağustos.2012
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emre D. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah, iyi günlerde kullanmak nasip olsun.
    Allah Razi Olsun Cümlemize Nasip etsin.

  16. #16
    h.savas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31.Mart.2011
    Yaş
    25
    Şehir
    .....
    Mesaj
    4,294
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallahı var jant,yay piano black kaplamalar ile on numara olur...
    Cahil ile Sohbet Etmek Güçtür Bilene; Çünkü Cahil Ne Gelirse Söyler Diline...

  17. #17
    OguzU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Ağustos.2012
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı h.savas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallahı var jant,yay piano black kaplamalar ile on numara olur...
    Katlıyorum şu an üstündeki jantlar geçici jantları kafamda bi jant şekli var üstünde motorsport yazıyo o kafamda var m çita spor yay cam film piano black kaplama ve ses sistemi şart hepsini sırayla halledicem

  18. #18
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30.Ağustos.2009
    Yaş
    22
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    8,676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Massallah dostum gönlüne göre olur inş

  19. #19
    OguzU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Ağustos.2012
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Koçer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Massallah dostum gönlüne göre olur inş
    amin dostum inşallah

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •