Senin bu araçta kaç cm yay vardı? Bu 307leri istediğin şekilde düşürmek zor oluyomuş araştırmalarıma göre. ya custom bişeyler gerek veya coil şart diyorlar. Ben 5cm eibach la umarım biraz toparlarım olmadı pres :)
Printable View
Eğer 5cm yay düşünüyorsan hiç o işe girme derim,hem araç düşmüyor hemde amortisörlerini patlatıyor. Ben 92bin km'ye kadar 2 defa arkaları patlattım 5cm yay ile, sonradan coile geçtim huzura erdim.Coil tercihinde mutlaka markalı olsun derim.
FK 4-6 yay vardı araç 1.4 oldugu ıcın dusmuyor Faberge ' de 5 cm eibach vardı onun araç 1.6 Dizel fark vardı tabi bence 5 eibach tak ve amortisörlerden işlem yap pres yaptırma derim :)
iyide Berkay'cım 1.6hdi olup daha ağır olmasına rağmen hiç düşük değildi benim araç :) görenler neden yay takmıyorsun diyordu o derece :) hatta bulursam 5cm yayı hali ile foto koyayım:)
http://img706.imageshack.us/img706/9593/dsc0026wh.jpg
17'' challenger jant - 205/50/17 lastik
ön-arka-yan çıtalar ve kapı kollarını gövde rengi yapıp, tavanı da siyah kaplattın mı tamamdır.
bir de arka yazılar acilen sökülmeli ya da düzeltilmeli..
Maşallah,yakıt durumu nedir acaba ?
Öncelikli aracınızı birçok kez incelediğimi belirtmeliyim ve yaptığınız yorumlar için çok teşekkür ediyorum.Benimde aklımdaki en büyük sorulardan biride bu"zaten problemli olan 307 amortisörleri,5cm yay takıldıktan sonra dahada sorun çıkarırmı diye düşünüyordum.Takip edip konuşma fırsatı bulduğum bazı kişiler problem çıkarmadığı söyledi gerçi,sizinde başınıza problem çıkarmış.Açıkcası bende coil olursa daha iyi diyorum tabiki Ta-Technix diye bir marka buldum 900 lira civarında görünüyor.Custom bişeyler yapsak hemen hemen bu fiyatlar yine sanırım,Eibach'ta 400 civarı :) kararsızım hala ...
tamam Berkay kızma hemen :p
Bence coil kesinlikle mantıklı, eğer nasip olurda alırsanız arka amortisörlerden gelen iğrenç seslerinde kesildiğini göreceksiniz :)
Bu arada jant seçimi kesinlikle 17" challenger olmalı,215/45/17 lastik ve min 2cm spacer ile çok dolgun duracaktır. Oz ultraleggera da olabilir ama bana nasip olmadı hiç denk gelmedi supertourismo aldım.
Neyse fazla uzatmadan aracınla ilgili ne istiyorsan danışabilirsin yardımcı olmaya çalışırım.
Bu fotoyu bugün köyde çektim, tüm amortisörlerde 4cm den fazla pay var ve bu şekilde, eğer 5cm yay takarsan yanına bile yaklaşamazsın :)
http://img577.imageshack.us/img577/3971/img0677qu.jpg
Coil'in yerini hiçbirşey tutmaz onda hemfikirim zaten :) Peki ben internette araştırdım bir TA Technix diye bir marka var coil yapan 900 lira gibi bir fiyatı var bu işimizi görürmü veya sen ne kullanıyorsun marka olarak,nerede temin edelim vs vs ? :D Jant konusunda 17" challenger yapılabilecek en iyilerden kesinlikle haklısın abi,bir jant daha dikkatimi çekti TSW Reflex mesela;
http://image5.sahibinden.com/photos/...96596215cu.jpg
bu jantta çok hoş duruyo peugeotlarda :)
İyi günlerde kullanmak nasip olsun.
ben aracımda FK kullanıyorum, bahsettiğin markayı çok duydum ama kullanıcı yorumlarına pek denk gelmedim açıkcası, iyi veya kötü diyemem. FK'dan çok memnunum yaklaşık 30bin km oldu sıkıntısız tasasız.
Fk 45mm kalite/fiyat oranında en mantıklı yay. Aracın zaten benimki gibi 1.4hdi yapacağın hız sürat ortada 200leri göremeyeceğine göre uzun yolda sıkıntı olmaz. Şehir içindede konfora yayın çok etkisi yok zaten lastik yanak büyüklüğü, kalitesi önemli. Standardı ile fk yaylısı arasındaki fark aşağıda. Jantın büyüklüğüne aldanma toplam çap aynı.
http://i1085.photobucket.com/albums/...psdc13c182.jpg