maşallah evrim geçirmiş resmen zender ya da orjinal olmak kaydıyla gt spoiler düşünülebilir :)
Printable View
maşallah evrim geçirmiş resmen zender ya da orjinal olmak kaydıyla gt spoiler düşünülebilir :)
Maşallah güzel bir araç ve eskimeyecek bir tasarım:icon_tup:
Hay Maşallah koltuğu nasıl yenilediniz ?
Maşallah, döşemesine bittim vallahi :)
Maşallah çok temiz bir araç.bende e36lara en çok arabayi ilk aldiginizda üzerinde olan motor sports jantlarini begeniyorum.yada yukarıdaki kirmizi BMW nin üzerinde olan çok kollu jantlari.tabiki de bu iş birazda zevk meselesi.kazasiz belasiz.
aklımda turgay abi :D
Teşekkürler :)
Sagolasın Ahmet :) mcontour gercekten farkli duruyormuş
Başka yolu tabiki var abi.
Coilover'a hic gerek yok. Spor yay ile istedigin dengeyi gayet güzel yakalayabilirsin. Benim önerim 2 yay arasında olur:
Vogtland 40/25 spor yaylar ===> benim aracımda mevcut şuanda. arkalar 25mm düşürüyor, ki aslında bu M yaylarla hemen hemen aynı düşüklük. Ön tarafı ise 40mm düşürüyor.
Eibach Sportline yaylar (50/35) ===> arkalar 35mm, önler 50mm düşürüyor. Benim kullandıgıma göre 1er cm daha düşük oluyor arac. Aslında biraz basık görünsün istiyorsan, en ideali bu yay. Ama orjinal görünsün, sadece dengeyi kurayım dersen Vogtland 40/25 tercih etmelisin.
Teşekkürler:) spoiler ne yazıkki sevmiyorum, aracımla aynı renk zender geçti elime ama takmayı bir an bile düşünmedim :D
Teşekkürler:) Eski modellerin en güzel özelligi bu sanırım. Asla eskimiyor :D ama E36 gerçekten eşsiz bi tasarım, katılıyorum.
Sagolun:) Koltuklar güvendiğim bir döşemecide yenilendi. Kullanılan deri fabrikanın kullandığı orjinal derisi.
Cok teşekkürler :)
Sagolun:) aracı ilk aldıgımda üzerinde olan jantlar replika motorsportlardı, gerçi daha sonrasında orj motorsport da taktım ama bundan sonra mcontour:) dediginiz gibi zevk işi.
maşallah son hali cidden güzel olmuş, kazasız cezasız :)
dışardan harika temizlikte
Aux-usb gırısı ve merkezı kılıt tusu almıstım fırsat bulup takamamıstım, cok sukur dun onu da hallettım. Ama bır tane su mınık flash belleklerden almam gerek:)
http://i.imgur.com/Xd1hjPM.jpg?1
Maşallah gittikçe uçak kokpiti oluyor içerisi. Daha ne kaldı takmadığın acaba? :)
Cabrio bambaşka bi dünya kazasiz belasiz arabaniz cidden cok güzel duruyor. e46 dan bende mi buna geçiş yapsam diye düşünmüyo değilim :)
maşallah kazasız belasız gerçekten çok iyi böyle bir e36 görmek gerçekten güzel:)
E36 nın sonu yok da, ben elektrikli kelebekten sonra durucam biraz :D
Coupe hocam :) sagolun, E36nın keyfi ayrı E46nın ayrı. E36 biraz puzzle gibi, istediginiz gibi şekillendirebiliyosunuz.
Teşekkürler:)
Haftasonu biraz temizlik yaptık, telefondan 2 adet foto paylaşayım :)
http://i.imgur.com/sSbM4x4.jpg?1
http://i.imgur.com/AXFcQLW.jpg?1
bu resimdeki hani o kibrit kutusu kadar olan parcami ? Teybin arkasindan cikis alip istenilen yere usb cikisi yapiyorlar? Eyer oysa maliyeti ne oldu ? Ben hala kararsiz kaldim teyp isini cozmek icin.. Orjinali bozmadan yada bozsam bile orjinale en yakin sekilde halletmem lazim. Birde su kapilarin iclerini elden gecirecegim varmi yonlendirebilecegin bir yer anadolu yakasinda ?
http://i.imgur.com/8CzC6gF.jpg?1
Fotoda cakmaklıgın yanındakı parca. Ben teybı kurcalatmak ıstemedım ve unıversal olarak satılan aux-usb-sdkart aparatını arayuz olarak kullandım. Cd-Changer cıkısı olan her teybe baglanabılır. Totalde aparat, kablolar vs yaklasık 300tl gıbı bır malıyetı oldu bana. Ama araca kattıgı ozellık paha bıcılemez bence. Cunku orj teybı kullanarak, orj sekılde aux-usb ozellıgı kazandırıyor. E36 sokme takma ve elektrık ıslerı konusunda bostancı sanayıde ramazan usta var, yardımcı olur sıze fazlasıyla.
Maşallah :)
Hastasi oldum masallah
Bugun morugu temızleteyım dedım. Havalardan dolayı uzun suredır camurluyduk. Temızlıkten sonra bıkac kare cektım, bu fotograf cok bı guzel geldı:)
http://i.imgur.com/lKvjD75.jpg?1
maşallah 10 10 :)
Ve bugun buyuk gelısme. En azından benım ıcın :D
E36 ıle ılk tanıstıgımdan berı en cok ıstedıgım donanım olan elektrıklı kelebek, hafta sonu elıme ulasmıstı. Nıhayet bugun montajını yapabıldım. Sabahtan aksam 9a kadar surdu, sok-tak parcalar cok yordu ama sonuc yıne mutluluk:) gunun sonundan tek kare paylasayım.
http://i.imgur.com/tk2eKq8.jpg?1
Aman allahım :'( Beşiktaş'ın Liverpool'u elediği anı yaşıyorum şu an adeta resmen Lovren vurdu ve top dışarı gitti.
Kocaman maşallah.. Yolda görsem laf atarım...
Kazasız belasız binmeyi nasip etsin allahım
büyük emek harcanması ve mutlu son sıradakiler gelsin :)
kendimi bildim bileli hayalini kurduğum araba, hele sizin aracınız.. Tam bir rol model.. maşallah kazasız belasız. okul bitsin neyim var neyim yoksa feda edip yapıcam SG'nin ikizini :D
Finduk da güzeldi, bu ayrı güzel :)
maşallah.
:)) ya bu E36 nın gerçekten sonu yok.
ikizi olmasın daha güzeli olsun :) cok tesekkurler furkan
sagolasın :) keyfini pek alamadan finduk gitti, hala görüyorum arasıra, aynı şekilde duruyor
Maşallah çok iyi bi jant lastikle daha iyi olabilir . Kazasız belasız sürüşler yanlamalar :)
Arabanin uzerinde hep bahsi gecen cok iyi bir jant ve cok iyi bir lastik olmadigi icin bu araba bu kadar guzel ve buyuk ihtimalde yanlamadigi icin ..
Abı ben anlamıyorum zaten. Cok ıyı denılen jant lastık nasıl oluyo merak edıyorum :)
maşallah içi bayağı temiz hayırlı olsun
Güzel bir güncellemeyle devam.
Artık yenileyecek parça kalmayınca ve ilave edecek donanım kalmayınca, iyileştirmeler yapmaya başladım. Ön fren disk ve balatalarımın ömrünü tamamlamak üzere olması komple fren sistemine el atmama fırsat tanıdı.
Tabi bunu yaparken Amerikayı yeniden keşfetmeye lüzum yok. 20yıllık araç icin zaten internette yeterince bilgi ve iyileştirme örnekleri var. Bende yapmışken en iyisi olsun düşüncesiyle E46 330i ön arka fren sistemini ele aldım. Ebay'den de temiz bir kaliper-disk-balata takımı bulunca kacırmadım ve aldım.
Ve bu sabah 8.30da servisteydim:) Arka disklerin olup olmıcagı konusunda tereddütlerim vardı nitekim olmadı. El fren mekanizmasını değiştirmem gerek, cünkü 330 un el fren mekanizması daha büyük.
Şimdilik önleri taktık.
İlk izlenimlerim bariz bir şekilde farkedilen bir fark oldu. Daha öncesinde ölçüm yapmadım tabiki ama bence yaklaşık %25-30 kadar bir iyileştirme olduğunu düşünüyorum. Psikolojik etkilendiğimi sanmıyorum çünkü frenleme esnasında hız ibresinin hareket hızı bile etkiledi beni.
Büyük pistonlu kaliperlere geçince, pedalda tepkinin azalması gibi bir endişem vardı ama yersizmiş. Pedalda herhangi bir tepki değişikliği yaşamadım. Çelik hortumları takarsam sanırım bu konuda da iyileştirme yapmış olurum.
Ayrıca orjinal disk-kaliper ile üstüste yaptığım frenlemelerde zayıflama olmasına rağmen, şuanda hiçbir şekilde zayıflama yaşamıyorum. Tabiki pist koşullarında denemedim ve limitlerde zorlamadım ama günlük kullanım ve yokuş aşağı frenlemelerde yaşadığım zayıflamayı artık yaşamıyorum.
Görsel olarak da cok farkı oldu. Aşagıda, orjinal disk-kaliperler varken motorsport jantlı foto ve 330 disk-kaliperler varken mcontour jantlı foto var. Jantların modelleri farklı olsa da ölçüleri birebir aynı. Fark bariz şekilde ortada. Kaliper şuanda janta 4-5mm kadar yakın ve limitlerde.
http://i.imgur.com/Q9n6bf6.jpg?1
http://i.imgur.com/Tkm0QUz.jpg?1
http://i.imgur.com/NWFhFfW.jpg?1
Son olarak bir karşılaştırma yapmak istiyorum.
El fren mekanizması yüzünden takamadığım 330 arka diskler bile(fotoda sagda), orjinal ön disklerimden büyük :D
http://i.imgur.com/BNpT5PU.jpg?1
Çamurluk arasına kafam girer :D Bas şunu bas :D
Öncelikle ülkeye böyle bir E36 kazandırdığınız için teşekkür ederim.. Sürüm sürüm sürünmeyen sincan BMW'si haricinde 'Gerçek' bir E36 gördük sonunda.. Benim bir önerim yok zaten her şeyi yerli yerinde yapmışsın cidden tebrik ederim ve zorda kalmazsanız satmayın :)
Bu bu güzelliği, Yukarı açılan kapılar, xenon sisler, indash monitörler, air suspansion fln rezil etmek için ellerini ovuşturan çok kişi olacaktır.. Lütfen satmayın iyi günlerde kullanın.. Şahane hamleler şahane..:Bravoo: