http://www.lexmaul.de/catalog/images/8220021.jpg
Printable View
Lexmaul un asıl amacı havayı taşıyan yolu uzun tutarak Torka etki sağlamak benim bilidğim kadarı ile... Çünkü havanın akış yolunun uzatılmasındaki temel amaç odur.
Chip filtre ile daha yüksek rakam çıkabilir tabi ama 200.000+ az bir km değil...Motor kullanıldığı süre zarfında aşınan birşey.
Sıkıştırma ölçmek balatadan önce daha iyi olabilir.
AStra Gsi ile 5-6 sene uğraşmış biri olarak şunu söyleyim ; Lexmaul iyidir hasdır fakat mucizevi bir parça değildir..Ne taktım ne kullandım..kullanan arkadaşlar ile denemelerimizden iyi bilirim ..ilk taktığında alt devirleri gebertir..üstlerde biraz hp ve tork getirisi vardır ama 1500 ytl lik bir parça için azdır :) Sesi iyi hoşdur ama benzinin ebesini diker ;)
Astra Gsi'ın için önereceklerim Chip,enjektör,pompa,büyük flap gaz gelebeği,F16 kısa şanzuman,ayarlı kasnak ve dereceli,hafif volan hafif krang bunların maliyetleri çok düşük rakamlarda.Yukarıda yazdıklarımı uyguladığım Gsi ile bir videom ;)
http://www.youtube.com/watch?v=dmcvNMVlPPg
Bu parçalarla alınacak güç nedir acaba?Alıntı:
Astra Gsi'ın için önereceklerim Chip,enjektör,pompa,büyük flap gaz gelebeği,F16 kısa şanzuman,ayarlı kasnak ve dereceli,hafif volan hafif krang
Kazasız belasız...
Banada güç biraz az geldi. Benimki gibi egzozu tıkalıdır belki. Makina üstlerde sıkılıyordu. Orjinali 139hp olması gerekirken 126hp çıkmıştı superchips kat iptali ve SS son susturucu varken. Daha sonra orta susturucuların birinin ağzında parçalanmış katın parçasını bulunca iş değişti. Boruları genişletip düz geçişli orta susturucuları takıp tekrar ölçtüğümüzde 155hp vermişti. Üstlerde epey rahatlamıştı ;) Dyno verileri...
http://img165.imageshack.us/img165/645/dyno2tu0.jpg
Al bu da benden olsun :D Baskı balata deiştirmeden önceki hali
http://s296.photobucket.com/albums/m...tiEREyll68.jpg
Arabayı alalı 1 ay olduğunda hiç birşey yaptırmadan ki verisi :)
Bi daha sokcam bakalım yaptırdığım bakımlar falan filan ıvır zıvır birşeye yarammış mı :)
Fazla araştırmana gerek yok.. Headerstan itibaren söktür dış çap 57mm boru yap kat.ın orayı düz geçin orta susuturucunun olduğu yere Bilen marka veya herhangi bir kat iptal tarzı 60 lık ufak susturucu takın sonada kesinlikle Supersprint Magnum Universal ..Bunu yaparsan üsttede güç alırsın..
Ayrıca Torkun gayet güzel. Egsoz ile torkda az bi düşüş olsada alacağın hp ler daha iyi gitmene yetecektir...
Headerstan Orta Susturucuya kadar düz 57mm boru.
Ufak bi Orta Susturucu (SuperSprint?)
Orta susturucudan son susturucuya kadar boru orjinal mi kalsın?
SuperSprint Son susturucu. (Remus olmaz mı?)
yok yanlis anlama. sorun nerde olabilir die dusuonudumda kendi kendime . baski balata olayini gormemistim . ondan dolayi ole yazdim
Ara borular 57 olursa gayet iyi olur..Galvanizli 57mm boru al 2mt.egsozcuna götür....Orta susturucu ss olrn tabide kesin 51 liktir o .. Ben 60 lık tüp orta susturucuyu demiştim.. Biz 4-5 araba SS magnum kullandık hepimizde çok memnun kaldık..
Voltaj yeni rektefiye olmamış 200binde motor zaten fabrika çıkışı gibi 150 olmaz ..140 larda seyrediyo olabilir 158 hp gayet memnun edici bir değer..Sen Focusla bir gir 130 çıkacakmı ?
Tamam o zaman tavsiyeni dikkate alcam, saol.
Bendekilerde headerstan sonra 60 lık olarak düzenlendi. Dyno sırasında iki tane 60 lık düz geçişli orta susturucu sondada SS Magnum universal vardı. Daha sonra SS i söküp 60 lık HKS taktık üstler çok daha iyi oldu. Ayrıca normal kullanımda silencerı sayesinde daha sessiz.
Her araç egzoza aynı tepkiyi vermiyor malesef. Tipo için verimli olan GSI için verimli olmayabilir.
Standart haliyleyken girdiğimde 143,7 hp vermişti. İşlemlerden sonra da 15 hp alınmış demek ki.. ;)
bizim ibrahimle denedinizmi hiç
Onunla kadett denedi.. :]
ben kadeti sormadım bu aracı sordum :) kadet geçmiş olabilir ogün draglarda bende vardım ibrahimin rodajı bile bitmemişti öle çıktı geldi orda bir arkadasın reklamını yapmak amaçlı maşallah kadette çok iyi gidiyordu zaten daha önceki denemelerinde rolingde ibrahim hep ondan 3boy önde oluyordu neyse konu o değil maşallah aracına güzel yapmışsın helal olsun
ibrahimim typerlarla yürüyo cadettle yürümez :)
dynoyu yenı gördüm..
moral bozmak ıstemem ama aracın gercek gucu 153hp fılan.katsayıdan dolayı;)
vermesı gereken 167 170 hp desek tabı tahmını bunlar aracın kmsınıde baz alarak konusuyorum ara borular ve balata sayesınde duzelebılcek bi deer gibi görunuyo;)
ust devirlerdekı kayıpta bunu gösterıo ztn, egsoz vede balata ust devirde daha çok kaçırma yapar;)
onun dısında tork guzel,
kadır abının dedıklerını dıkkate almanı önerırım, buyuk gaz kelebeği benzın pompası.. gsı ı yurutmek harbıden ucuz:)
200 küsür bindeki arabadan daha ne bekliyosunuz bence dyno verisi bu motora göre çok iyi bi performans arabası bu km lerde artık tamamen bitmeye yakın olması lazım bence gayet iyi headers düz boru sona ne koyarsan koy egsoz pek farketmez tabiki my racing değil :) ama hks olur süper sprint olur magnex oval olur sbring olur 60 lık...
bu arada benim arabama yorum yapmış onur şimdi gördüm sasırdım yakıştıramadım
İbrahim, Cenker'in kadett iyi yürüyen bir makine bunu biliyorsun ve sen bu araca geçildin. Bu senin gsi'ın kötü olduğu anlamına gelmez. Biz de denemiştik kadett'le. Onun için böyle diyorum. Senin araban kötü olsa, kötü derim lafımı çekmem yani. Yanlış anlaşılma olmasın.. ;)
çok temiz maşallah özellikle göstergeleri çok hoşuma gitti kazasız belasız bin inşallah ;)
Çokta dert diil kaç hp çıkması, isterse 100hp çıksın:) Ben kullanırken zevk alıyorum gerisi boş. Ayrıca 240000 kmde sorunsuz yürüyen bi gsı bulmak zordur sanırım:) Kısmetse baskı balatamı değiştirip egzoz yapıcam başka bişey yapmıcam.
Supersprint orta ve son susturucu koycam sanırım ama ara boruları değiştirsemmi kararsızım. Saol.
Teşekkür ederim, hepimize kazasız belasız.
Üst devirlerdeki sıkıntının bi nedeni anlaşıldı; headerstan sonraki egzoz spiralinden orta susturucuya kadar olan borunun orjinali 51mm olması gerekirken 44mm yapmışlar daha önceden(neden bilmiyorum). Ayrıca spiral çürümüş ve gaz kaçırıyor sanırım. Şimdi komple 60mm boru, güzel bi orta susturucu ve SS son susturucu düşünüyorum kısmetse.
44 mm bayadusuk ciddi etkıler performansı.. beklıyoruz gelışmelerı:)
eksozdan sonra da bi dynoya girsene Emre..
Filtre kiti ve egzozdan sonra gircem dyno'ya
kazasız belasız emre çok güzel araç mahş;)
Alıcam olm bigün bende GSI bende parlatıcam :D
Ulan emrah gibi oldu ha :hahaha: