Maşallah herşey on numara. Panjur ve AMG logosuna katılıyorum.
Printable View
Maşallah herşey on numara. Panjur ve AMG logosuna katılıyorum.
Aynen Arda :)) Panjur çok düşünmüyorum ya orjinal hoşuma gidiyor ama aşağıdaki resimde 2 kollu olan fena değil.
Kanka ne çektim yaa çalış çalış :D Eywallah yawrum senle olan fotoyu da koycam birazdan GS style :D
Foto çeken benim kanka makinesiz ,yalnız telefon :)) İş yanısmaları ortaya çıkaran detailingcide - ellerine sağlık =)
Teşekkür ederim Efe ben de öyle düşünüyorum :)
W204 kasa ile aynı stoplar, herhangi bir işlem yapılmadı :) OEM yani. Makyajlılarda Led'li stoplar var belki onları diyorsunuzdur.
Logo sevmiyorum plakalıkta amg yazıyor zaten bir de yukarda olursa iki tane saçma, o yüzden boş olması daha hoşuma gidiyor. AMG değil sonucta :D
Teşekkür ediyorum sağolun.
Dediğm gibi 2. fena değilmiş :)
Kanka advan vs. olmaz japon mu bu :D Rotiform olabilir yüksek ihtimal.Hatta o kadar yüksek ki şu an Cem abiye sakın satma onları ayır diyordum :D
Çok teşekkür ederim :) Hepimize.
Haha teşekkür ederim :)) İstediğin zaman beklerim çaya kahveye,yemeğe :)
C63 gibi 4 tane değil de C350 gibi bir oval da diğer tarafa güzel oluyor. Şöyle ki;
http://i.ebayimg.com/t/Paint-775-Sil...Yi!~~60_35.JPG
Kanka hiçbirşey yapmadım. Sadece iPhone 5 HDR çekim :D Hakikatten çok iyi çıktılar.
Teşekkür ederim. Resimlerde pek güzel durmuyorlar,alırkende çok içime sinmeyen modellerdi ama canlıda güzeller. :)
Bir üstteki reply'da dedğm gibi kötü değiller canlıda,ama Rotiformları çok düşünüyorum bu aralar.Yeşil Bora'nın üstündekiler belki görmüşsünüzdür İstanbul Park fotoğraflarında.
Teşekkür ederim çok sağolun.
Çok teşekkür ederim :)
Bahsettiğim Rotiform'lar şunlar. Fikirleri alayım :)
http://i.imgur.com/2VfncNl.jpg
maşallah çok güzel duruyor araç jantlarda yakışmış
jantları ne zmn degıstırdın.
[IMG]http://i1231.photobucket.com/albums/...G_1719copy.jpg[/IMG]
Maşallah çok güzel :)
He bide unutmadan senden aldığım solar şarj aleti sayesinde sixteen sene uğraşsam tanışamayacağım, konuşamayacağım üst düzey biri ile kaynaştım ve beni iş hayatı anlamında çok farklı noktalara getirdi Allah tekrardan razı olsun senden, sürekli dua ediyorum sana :)
Çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuz içn.
ADVleri görmedim henüz bir bakayım Arda :D
Kanka çok teşekkür ederim süper yapmıssın eline sağlık :) Resimde görünce aşırı güzel gelmedi nedense:soru:
Teşekkür ederim =)
:D vay arkadaş hayat işte :) ne mutlu bana o zaman başarılarılarınızın devamını dilerim ;)
Çamurluk dediğime bakmayın,tamponu da kessem hoplatırlar :D
Teşekkür ederim.. Resimler bana ait, iPhone ile çekildiler. Sis farı güzel de eski serilerde var yani 2007-2010 arasında. 2011'den sonra aydınlatma paketi ile led'e geçtiler,ben fardan ayrı olduğu ve aşağıda sürekli yandığı için led'leri beğeniyorum açıkçası. C63 ön tampona geçmek istememenin tek sebebidir ledler.
----
Jant önerilerini bekliyorum :) Rotiformlar çok güzel duruyordu ama photoshoplu hali çok aşırı güzel gelmedi gözüme şimdi. Offsetli birşey daha güzel duruyor sanki arka içerde ön dışarda...? Mevcut jantların o durumunu seviyorum,offset yok ama içe doğru giriyor kollar.
MaşAllah kazasız belasız..
c63 difüzör ve black edition egzos uçları yapmalısın bence
daha önce birçok arkadaşımızın aracına bu uygulamayı yaptık çok şık duruyor
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.n...38240122_n.jpg
emre masallah sormak ıstedıgım genel olarak ızlenımlerın nasıl arabayla ılgılı yol tutusu ozellıkle taslı bozuk yollarda ıcerıye ses alıyormu konforu nasıl
bahçe çok iyi. hangi araba dursa güzel çıkacak :)
araç jantlar harici güzel onları da değiştirmek aklınızda sanırım. Allah kaza bela vermesin.
Görünüş bakımından kırmızı olması dolayısı ile çok dikkat çekiyor ve bu hangi kasa diye soranlar oluyor. Bu sebeple dış görünüş açısından gayet sportif ve asil bir araç bence. Makyajlı kasanın duruşundan daha çok beğeniyorum önden mesela.
İç mekan olarak, yeterli alanı sunmuyor, dar diyebiliriz. Malzeme kalitesi ve işçilik tabiki alman standartlarında ve piyasadaki birçok araçtan üstün durumda ama makyajlı kasanın ve Mercedes'in şu anki standartlarından bir tık altta. Sürücü kısmında yaşam alanı yeterli ve ergonomik ama arka koltuklarda oturanlar için dar araç. 5 kişi gitmek çok rahat değil, 2+2 gibi sanki. Donanım açısından bir eksiğini hissetmedim.
Motor açısından birçok standart sürücü için yeterli. Performans arıyorsanız performanstan çok uzak. 156 hp motor 5 ileri otomatik şanzıman ile desteklenmiş ama şanzıman piyasadaki diğer şanzımanlara göre yavaş kalıyor.. Top speed 220 görüyor,orda kalıyor. Yine de uzun yolda yeterli. Dediğim gibi performans arayanlar için hayal kırıklığı olabilir ama amca,dede,babalar için gayet iyi giden bir araç.
Yol tutuşu konusunda gerçekten iyi olduğunu düşünüyorum, virajlarda yatmıyor ve zamk gibi yapışıyor yola,yaylardan önce de böyleydi,şu an bir tık daha iyi. Yol tutuş olarak hayran kaldığım arabalardan biri,yapısına ve teknik donanımına göre. Yol sesi almıyor,izolasyon gayet başarılı. Taşlı yollarda vs. süspansiyon hissettirmiyordu ama jant-lastik-yay üçlüsünden sonra şu an biraz sertleşti. Direksiyon tepkileri ve hassasiyeti açısından da güzel.
Genel anlamda özetleyecek olursak,benim aldığım dönemde parasal ve sahip olma açısından oldukça kolay ulaşılabilen,ödeme koşulları cazip, kaliteli,prestijli ve güvenli bir araç. Performans olarak iyi olmasa da günlük kullanıcıya göre hantal değil,uzun yolda çok keyifli. Yol tutuşu oldukça iyi. Yakıt olarak biraz fazla yakıyor 10-12 litre arasında şehir içi trafiğinde. Şehir dışı minimum 8.0 litre.
difüzör + difüzör ayakları + egzos uçları 1750 lirayı buluyor