overblack Nickli Üyeden Alıntı
sen hayatında kaç tane gr a araba gördün? kim dedi sana 300 beygir? :)
ayrıca detaya girmeden açıklıyım.konu cozutmasın. bu araçların yarıştığı 90 yıllarınnı başında türkiyede 4x4 bir aracın gücünü ölçecek dyno yoktu. yarış sonucu itiraz yapılırsa itiraz eden takım belirlenen ücreti öder itiraz edilen araç tosfed gözetiminde tarafsız bir garajda sökülürdü. örnek olarak hitit'te bacıoğlunun lancia'sı, şahintepe tırmanmada burak sohtorik'in mitsubishi'si bu şekilde itirazlara konu olmuştu(benim hatırladıklarım) bu itirazlarda öncelikle turbo bileziği yanılmıyorsam 34 mm 'yi geçmeyecekti , buna bakılırdı.
o yıllarda yarışan ekipler içinde sadece marlboro takımının rahmetli mekanikeri bersini ecu konusunda bilgi sahibiydi ve yazılım atabiliyordu. diğer araçlar hazır olarak geliyordu.
bacıoğlunun mahirin yurtdışından gr.a std 300 hp gelen lanciaları hiçbir zaman bersininin lancialarını pistte geçemedi. çünkü araçlar pist setuplarında 400 hp civarındaydılar. ve buna kimsede itiraz edemedi. çünkü itiraz edip araç söktürseler mekanik anlamda kural dışı hiçbirşey yoktu.