jantlar cok hos
kazasız kullanırsın inşallah
Printable View
jantlar cok hos
kazasız kullanırsın inşallah
Yapma yaw king o kadar kötümü :)
izmirdeki en iyi tigra tr de bu estetikte yoktur herhalde maşallah
iyi dilekleriniz ve yorumlarınız icin teşekkür ederim arkadaşlar .
plaka hakkında fıkır veren arkadaslara katılıyorum , plaka sokuk cok yol yaptım ,ama araba zaten kendısi ile dikkat çektiginden polıslerle cok basım derde gırıyordu ,bende meslegım geregı polıslerı pek sevemedıgımden genelde karakolda noktalanıyordu ,oyuzden plakayı artık sıkıldıgımdan takıyorum , yenı plaka bastırıcam ınsallah bos bı vakıtte .
motor ve yuruyen orjınal suan benım gozumde ama yınede paylasayım
6 lık vogtland yay ,
farklı döküm emme manifoldu (mantzel) destekleyen k&n hava fılıtresı
headers haric komple egsoz
'forumda benı tanıyan bıkac arkadas var onların yanlıs dusunmemesı ıcın belırtmek ıstıyorum emme manıfoldunu takalı bıkac ay oldu :icon_tup:'
bu arada soran arkadas ıcın soyluyorum tigranın kantar olcumu net kilosu 1100 kg
orjınalde 106 hp ye 148 nm olan motoru sadece emme manıfolduyla eger saglıklı ıse ve uretıldıgı yıla gore rahatlıkla en az 10 hp ,uygun bır yazılımla desteklendıgınde 18 hp ve uzerı bı artıs oluyor ,örneklerı cok var ;)
resımde arkada cıkan coralla kankimin arabası ,oda benim izamı tasıyor , bu topicte bı fotosunu paylasırım ısteyen arkadas;)
maşallah normalde tigralar fazla hoşuma gitmez ama gerçekten çook güzel olmuş tigrayı sevdiren tigra oldu :D
Kazasız belasız gerçekten çok tatlı bi tigra...Corolloda daha önce borbet yokmuydu???
tigrayla corsanın sasesıde aynı rıpcım ! ecotec dedıgn motorla 94 un motoruda yazılım ve bıkac sensor harıc yıne aynı farklı bı motor yok yanı ,acotec egr valfı , emısyonu duzene sokan bıkac sensorle dızgınlemıs bukadar
corolllada hıcbızaman borbet olmadı , olamazda cunku olmuyor ;) daha oncede 16' momo replicası bı cant vardı
corolla da güzelmiş kazasız belasız ;)
Maşallah bebekler bebeğii kazasız belasız..!
http://img128.imageshack.us/img128/5546/dscf0627uu6.jpg
http://img128.imageshack.us/img128/9996/dscf0630ys2.jpg
http://img397.imageshack.us/img397/2461/dscf0667fh2.jpg
baktım ortalıkta daha dogrusu ızmırde bı jant fırtınası esıyor kuslar bıle borbetle gezıyor orjınal tarzına gerı doneyım dedım ,ıyı de yaptım sankı kardesının jantlarını ıyı tasıdı bızımkı
maşallah çok güzel araç çok değişik bir duruşa sahip kazasız belasız
çok güzel aracın kaan abi dediklermi yaparsak dahada güzel olur
çok çok güzel maşallah :) bu arada 6lık vogtland bu kadar düşürüyo mu yoksa extra bi işlem daha yapıldı mı?
tigraları sewmem pek ama seninki guzel olmuş.basıklıı stopları jantları falan guzel gorunuyor.kazasız belasız.
en son hali:
http://img229.imageshack.us/img229/6255/11072008yh8.jpg
tampon ile asfalt arasında 2 parmakdan daha az mesafe var üzerinde binince direk yere 1 parmak :) izmirde bu kadar basıgıda yoktur. yere 1 parmak gidipte zıplamamak çok zevkli birşey :D Bu kadar basıp bide üstüne orjinal konforu yaşamağa söylenecek tek laf SON NOKTA. Yürü be kaanım kardeşim allah nazardan saklasın ;)
Yay dısında ne kullandınız, bu son hale getirmek icin?
bu hali daha güzel olmuş.çok dikkat ister ama.amortisör ve yay olarak neler yaptınız.
vay vay vay kafa yerlerde :) araba basık olduğundamıdır nedir astra jantları hiç bu kadar hoş gelmemişti gözüme..orjinal tigra-vectra b jantları duruomu hala?
beyaz corolla geçen gün dikkatimi çekmişti üçyolda....bu tft jantlar bizim japonların üzerinde çok ama çok başarılı duruyor....ama o kadar çoğaldı ki...yakışanda yakışmayanda takmaya başladı...hatta çok sevdiğim bir arkadaşım sırf bu yüzden değiştirdi...ama corollada çok süper durmuş...sade ve şık.....tigrayı bir kaç gün önce benzin istasyonunda gördüm...aynen son konulan fotoğraftaki gibiydi....ilk aklıma gelen bu kadarı gereklimi oldu....bu kadar fazla basılınca bence çizgisi biraz bozuluyor arabaların....kazasız belasız güle güle kullanın...bir önceki hali biraz daha çekici gibi geldi bana :)
Gördüğüm en yakışıklı Tigra bence bu ;)
Jantlar gitmiş,bunlarda güzel duruyor ancak diğerleri çok tatlı duruyordu.
Maşallah araba çok tatlı duruyor.
corolladaki jantlar izmirde bildiğim kadarıyla ilk ilker abide vardı o jantı herkez sormuş ondan sonra jantçısına hatta :D beyaz corolladaki janttan varmı diyenler bile varmış...
tigra bu kadar basılınca çizgisinden kaydı doğru söylüyorsun afeti devran tabir edilemez güzellikte bir araç çıktı meydana yan yana iki tigra koydugumuzda kaanın tigrayı gösterdikmi kapakları kaydı herkezin :) bu kadar basabilmek cesaret ister herkez basamas. Kaan zaten günlük hayatta kullanmıyor aracı çoğu hafta sonları ve otobanda neşesine kullanıyorlar.
birde artı olarak bu kadar basık araba gram zıplamıyor. (ne kullanıldı diye sormayınız :) meslek sırrı) orjinal konforunda yere 1.5 parmak gitmenin zevkini anlatamam :) sıra bende :)
evet dogru soyluyorsun ama sadece ızmırın yollarında kullanmıyorum ,gunluk hayatta hergun kullanıyorum ısten eve yada ozel ızmır dısına cıktıgımda oluyor ama sorun yasamıyorum cunku gozuktugu gıbı dııl ,suan carter yere 8 parmak yukseklıkte ve aracın onu max 4 parmak esnıyor, yere surterse bı tampon altındakı plastık parca surtuyor oda cok esnek bı parca sıkıntı olmuyor yanı
corolladakı jantları ızmırde ılk bız taktık corollaya ve taktıgımızdan bır hafta sonra 3-4 arabada daha gordum hatta bırısı de aynı corollanın yesılınden ama hıcbırne yakıstıramadım , nıedır bılmıorum bızım corollaya uyumu ıyı oldu elezon secımının ve tekerlek camberının etkısınden dıe dusunuyorum ,
tigra ya gelince bir öncekı hali bundan sadece 1 cm yuksektı tekrar soyluyorum , ve 3 sene gıbı bır suredır bu sekılde o bp de sızın yenı dıkkatınızı cektı sanırım ;)
basıklık konusuna gelınce gecenlerde orjınal elezonlarımı taktım bıkac gunlugune ınan arabadan sogudum ne bıleyım sevemıyorum yuksek ve vırajda yatan arabayı ,suan göz kararınca almanyada sınırlı sayıda olan 3,0 cc v6 tigralarla aynı yukseklıge sahıp ve cokta memnunum :icon_tup:
valla ben saxoda karter yere 1 parmak gezıyodum:( senın karter yuksekte sanırım
carter yere bı parmakmı ? naptın kardesım cartere bı kastınmı var :beuj: