7 senedir bizde olan bu efsaneye elimden geldiğince bakmaya çalışıyorum
Liste yazmak isterdim ama öyle yazmaya değer bi değişim yok![]()
3ileri Otomatik şanzımanını değiştirdik
Getrag 240 5 ileri yarış şanzımanı yüklendi
Bronz baskı balata
Short shift ( baya bi kısa)
Orta susturucu iptali
Komple altı würth zift atıldı
Spor helezon
Harici göstergeler vs.vs
ilk hali
orijinal enjeksiyonlu k-jetronik
göğüs
jant-lastik alındı
stop filmi yapıldı
olmazsa olmaz egzoz ve görsel spoiler
farklı açıdan
farları yeterince aydınlatmadı ve farlar değiştirildi
yeni egzoz ile Ankara draglardan sonra
Manta 400 Body kit
*
ve hevesim aldıktan sonra tekrar orijinale dönüş ve sadelik başladı
Arka tampon ve marşpiyel araç komple kaporta boyaya girene kadar söküldü ve boyaya hazırlandı.
jantlar arabayı çok fazla sarstığı için çıkartıldı 195/45/16
Tekrar çelik tampon... ve spoiler söküldü.
13 jantlara tekrar dönüldü. arkalar 14 yapıldı
Güncel durumu 2 Karabükte 14 yıldır aynı sahibinde olan Manta cc ile birlikte
arka tarafın mat olmasının nedeni ise arabanın üzerinde çok kat macun olduğundan boya çatlamıştı . bende tekrar zımparaladım macun çektim ve kendim boyadım . kaporta boyaya kadar idare etmesi için. Karabük nemli bir yer. ve aracın çürümesi isteyeceğim son şey
yaza doğru komple kaporta boyadan geçip body kit tekrar takılacak