Kalsin boyle en iyisi :)
Printable View
Kalsin boyle en iyisi :)
Abi maşallah çok emek var içerde çook :)
Maşallah gayet ürkütücü ve orjinal duruyor :) plakanın yanındaki ufak delik filtrasyon için mi merak ettim
MaşaAllah insana heves geliyor.
Maşallah kazasız belasız inş .
eyvallah sağolun
Maşallah başkan, Allah nazardan korusun.. ;)
corsa ları gordukce tekrar alıp yapasım gelıyo ama bu sefer swap 2.0 :D
maşallah abi, emeğine sağlık gördüğüm en iyi gsi..
Eyvallah kardeşim, daha iyi olucak inşallah
kazasız belasız günlerde kullan arkadaşım
Şöyle söyleyim, benim filtre kitimden eksoza birçok şey custom. Büyük kelebek, emme manifoldu, alt emme, kapak, subap, conta, headers, yazılım ve bazı müşürlerim.
Çok güzel duruyor maşallah
Moretteler beni bitiriyor zaten
Bu arada hazır parçada çok var
İnce deteyları var, başarılı bir araç.
farlar bomba olmuş güzel güzel maşallah
Eğer std 48çıkışlı supersprınt headers veya std mantzel ise onlar bana göre iş yapmaz
Sağol burak
Aydın abi eline saglık.Gercekten cok emek harcadın arabana ve cok güzel oldu.Kazasız belasız masallah.
şöyle söyliyim yay şapkayı biliyoruz zaten, kasnakda emme gibi kolay bulunan parçalardan, onu saymadım bile (var bendede) ama bi 106ya eksantrik almak gibi mi corsaya eksantrik bulmak? veya hondaya piston almak kadar mı kolay?
bendede piston var bu işlere veya temin etmelere uzak bi insan değilim ama sende ilgili isen kolay olmadığını biliyosundur
eyvallah salih
220 230 hp lete 100000 km sorunsuz bıner ve gazlarsın torkuda tatmın eder
16t 220 230 hp yaparsan sanzımandan basını alamaz yılda 3-4 kapak acarsın oyle atla devede olmaz ıyı atmolarda denız sevıyesınde basına dert olur
tercihte senın kararda
ama parça yok dıyemezsınız ıngılterede ganımet
Paradan kaçılırsa dediğin gibi olur, ama ingiltere işine girilirse gayet sağlıklı olur adamlar atm 190ı geçmişler,
Bu arada ben asla opeli kötülemiyorum. bu benim 6.corsam. Ve satılık değil, konunun kaynağına dönecek olursak K20 ile kıyas yapıldı, eğer c16xe parçaları k20 ekipmanları gibi temin edilebiliyor diyorsan, tamam sensin.
bir LET sahibi olarak çok açık net
k20 ile kıyas edilmez hiçbir noktada bir kere yeni makina K20 hele c16 x16 kıyası baya abes olmuş
hayırlısı kötümsediğimden söylemiyorum şunuda belirtmek isterim öyle cort bir let sahibi değilim 500 üstü bir makinam olduğum halde bu yorumu yapıyorum
yok sana birşey dediğim yok ztn, k20 ile kıyası ben yapmadım. swap önerdiler, etrafta k20ler cirit atıyoken c20xe ile biyere gelebilirmiyim sence? Let tabiki ayrı bi olay, benimde burda 4x4de let kullanan arkadaşım var corsa a da, tanırsın muhtemelen.
konuyla ilgili söyleyeceğim c16 parçaları kesinlikle k20 parçaları gibi kolay bulunamaz :)
hüner kam eksantrik, aem ems4, dbilas double yay, wiseco piston geçti elime ama nasıl tedarik ettim bana sor.
ben c20xe olarakta kullandım gayet etkili k20 swap gereği duymassın kesme biçme olmadan biraz yukle ciddi makina olur ve gideri olur
ben oem beyin port polish kısa ve bronzla kullandım gayet etkiliydi...
özellikle ilk hareketi cok cok ıyı drag yapmadıgıma cok pismanım o haliyle
bu specle 52 li gırtlak 106 dan hızlıydı hesabı yap artık
E tabiki öyle olacak ama 2.0 sonuçta. Ben opele k20 koymakla uğraşmam zaten, rakip olarak k20çok dedim. F15 c20için yeterince kısa değilmi. Bu arada ben pistonsuz oem beyinle 157yi gördüm. C16 ile
Diyeceğim 1.6 kalıp iddalı olmak yeter şuanlık. Ama swap yapacak olsam xe değil let yaparım yada 1.6t
hayırlısı....
Aynen kısmet