Herkes'in Ap1 kalsın ısrarları bir yana benim hayalim hep ap2 bir s2000di.
Niye gittin ap1 aldın o zaman derseniz , bu temizlikte hatasız bir ap2 ye o dönem gücüm yetmiyordu ve elbet bi uçtan başlar çeviririm dedim Allah'a çok şükür başardım.
Şimdilik farlarımız ap1 ama bu haliyle çok hoşuma gittiği için stopları sıfır aldım farlarıda biraz bekleyip sıfır almak istediğim için şimdilik son halimiz böyle.
Evet ap1 de çok güzel bambaşka herkesinkinden farklı, orjinal kalmalıydı belki ama ben kafaya koymuştum ap2 olucaktık ve bi uçtak başladık.
İyi kötü yaptığınız her yorum için şimdiden teşekkür ederim
Şans ya ben araba almadan önce heryer ap2 tampon dolu , ben aldım yok!
Heryerde konular açtım yok arkadaş düzgün tampon yok.
Var ama macunlu tampon , var ama sıfır parası ara Allah ara.
Birgün Sinan abi dediki arka ASM bulursam veririm benimkini sana. Şansıma denizliden diğer Sinan abi ASM tampon var demezmi

Hemen dedim yolla abi Sinan abiyede dedim abi ASM buldum sen tamponu söktür güzel bi takas yaptık

Tampon sıfır hata fabrika boyası üstünde olunca ağzım kulaklarımda tabi
Ardından stopları halledelimde arka tamam olsun dedim.
Servistenmi ebaymı biri getirtebilirmi derken Batıkan abi sağolsun USDM sıfır stoplarımızı yurt dışından sipariş etti.
(Usdm ile Tr deki stopların farkı , Usdm çift gerili ve yanlarında 2 adet led var)
20 güne elimde olucak geldi gelecek derken birgece bekelenen mesaj geldi
Ve 2 gün sonrada çok şükür stoplar bende
Arka tarafı tamamlamıştık ama ön eksikti. Yarım yarım olmasın bekliyelim önüde yapalım dedim.
İstanbula bi arkadaşıma araba almaya gittim foruma giremedim yoğundum derken Gökhan link attı al sana tampon diye ön tampon koymuş biri konyadan ilana

Olurdu olmazdı derken onlarıda aldım döner dönmez ızgara fıskiye çeki demiri kapağı sipariş geçelim yurt dışı sipariş olursa sıçtık derken Allah'tan hepsi vardı Honda TR'de.
Tamponlar astarlandı ve kurumaya geçti sağlam olsun bi taş geldiğinde gitmesin diye güzelce bikaç gün kurusun istedim acele etmedim zaten daha stop yuvasının işleri vardı.
Geldik en uğraştırıcı titizlik gerektiricek işe.
Boya çokta sanat istemez ama stop yuvaları için iyi bi işçilik lazımdı.
Ap1 stop yuvası ile Ap2 ninki farklı.
Bizimki böyle 2 delik , Ap2 ninki ap ayrı 3 delik.
Yurt dışından çevrilişe bi örnek, asla böyle birşey istemezdim görüntü miğde bulandırıcı.
Naparız , nası yaparız nası orjinal birşey çıkartırız derken usta diğer s2000i getir dedi.
Ap2 s2000in yuvalarından şablon alıcaz gerisini bana bırak dedi.
Yuvayı stopu tam sıfıra sıfır oturtucak şekilde genişlettik.
Birebir yuvayı sac a şablon şeklinde döktü
Ardından şablonu yuvaya kaynattık.
Silikonu çekilip astarlandı
Ve boyandı son hali , orjinalindan farksız
Elektirik işleri vardır 1 duy farklıydı bukadar orjinal yapmışken delme çakma olmasın orjinal kim yapar Mertcan abi

Bi telefonla koştu geldi yardıma duy buldu halleti eline koluna sağlık tekrar teşekkür ederim abi.
Son hali
Zor kısmıda hallettik.
S2000 ap2 oem lip in etrafında orjinalinde normalde fitil gibi siyah bi plastik geçiyor.
Bende bitişik duranları sevmediğim için MEC Emre abiyle kafa yorduk ve fitil koymaya karar verdik orjinali gibi dursun diye
Arka tampon bitti ve takıldı çok şükür.
Ve önde bitti.
Toz kir pislik içinde sonunda çıktık
1 ay sonra Mersin'e temelli dönüş yapıcağım için Ankara'da çok sıkıntı olmayan Greddy'i Varexle değiştirmenin vakti gelmişti.
Yine herzaman sıfır 2. el bulunan egsoz ne JDM workste sıfırı var ne 2. eli.
Neyseki şansıma arabanın çıktığının ertesi günü sıfıra yakın buldum ve oda takıldı.
Tabi varexin tesisatı yine emin ellere Mertcan abiye bırakıldı
