Kendimi bildim bileli her zaman 200sx ler bana farklı ve cazip görünmüştür, bir sürü araba aldım sattım, ancak temiz 200sx bulamıyordum, en sonunda 2007 senesinde 4 adet S14 gezdikten sonra İzmir'den ilk aracımı aldım. 200sx takipçileri 34 HKS 31 plakası ile bilirler aracımı. Aracı orjinal 107,000 km'de 3 parça boyalı olarak aldım. Araç otomatik vitesti ve adapazarında uzun senelerdir yatan bir s14 haberi geldi ve araç orjinal manueldi, ustayıda alıp gidip şanzımanı aldık ve aracı düz vitese çevirdik. 2 senelik birliktelik sonrasında farklı projelere yönelmek adına aracımı sattım,yalan yok gözüm kalmıştır araçta. Çünkü hiç kimsenin benim baktığım gibi bakacağını düşünmüyordum. Kaporta - Boya işlemi için 4 ay civarı bir emek harcandı, sonrasında pis benzin deneyimi ile aracın motorunu sıfırlamak zorunda kaldık. Sıfırlanma sonrası rodajın sonlarında hararet müşürünün azizliği ile birde hararet gördü aracım, ancak yılmadım, laptop profesyonel fotoğraf makineleri satılıp ve hatta turboyuda sıfırlayalım diye cep telefonumu sattığımı bilirimSattıktan sonra aklım yinede 200sx lerdeydi. S14 sonrası aldığım type r ve ondan da sonraki aldığım bugeye wrx araç sx tadını vermedi ve bu seferde herkesin bildiği 06 RPM 41 plakalı S14a aracı aldım, o aracı Barış herşeyiyle hazır hale getirmişti, düz şanzımanı v.s bagajındaydı, kısmet banaymış, ve ne tesadüftür ki yine otomatik bir 200sx aracı düze çevirmek bana kalmıştı, competition clutch stage 3 ile güçlendirdik pekiştirdik şanzıman işinide
göstergeler v.s bir dünya para döktüm yine, sonra başka bir arkadaşa sattım aracı, tabikide gözüm yine kaldı orası ayrı.. S14 ve S14a sahibi olduktan sonra Türkiye sınırları içindeki tek eksiğim s13 bulmaktı. 34 SBD 10 aracıda aldık, görkem el emeği göz nuru çok emek sarfetmişti ve aracın üzerinde çok ciddi saatler ve çok ciddi dolarlar eurolar liralar da vardı. Gerekli ilgi ve alakayı gösterip s13 ünde tadına baktıktan sonra anladım ki s14a her zaman farklıydı.. S13 ü sattıktan sonra biraz standart araçlara binelim dedik, Sırasıyla Polo 6R TDI, Range Rover P38, E36 Cabrio ve en son olarak da E39 528 araçlarla vakit geçirdikten sonra içimdeki 200sx aşkını durduramadık ve hazine bulduk, şimdide son aracımı aldım, 1999 Model 200sx S14a orjinal 87,000 Km'de. RAL plaka bilen biliyordur zaten, araç sevgisiz, ilgisiz kalmıştı, gereken ilgi ve alakayı görmeye başladı ve yavaş yavaş canlanmaya başladı.. Bir sürü fotoğraf paylaşıcam, ancak son aracımın fotoğrafını şu an için paylaşmayacağım. 1 ay a kadar istediğim kıvama geldikten sonra buradan paylaşırım, yada trafikte rastlayabilirsiniz
Umarım okurken zevk almışsınızdır..
200sx pişmanlıktır ama "SATANA"
S14 * 34 HKS 31
S14a * 06 RPM 41
S13 * 34 SBD 10
![]()