Tampon çok güzel olmuş Maşallah![]()
Tampon çok güzel olmuş Maşallah![]()
App plaka ve pleksik plakalık için ulaşabilirsiniz. Ailenizin Plakacısı
www.instagram.com/kokumerkezi
O zaman hemen bir jant önereyim
http://www.techturkey.com/forum/akse...c-18-jant.html
@premiumparts / www.premiumpartstr.com
Premium Brands & Special Cars
OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH
Bu eleman takmış, tamponlar da aynı fikir verir
https://instagram.com/tr18992/
@premiumparts / www.premiumpartstr.com
Premium Brands & Special Cars
OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH
Hayırlısı o zaman![]()
@premiumparts / www.premiumpartstr.com
Premium Brands & Special Cars
OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH
18 leri tak, azıcıkta kıs yakıtı öyle deneyelim işte
kat üzerinde d4d den ne istiyorsun![]()
şakası bi yana piste de çıkma düşüncen var, roll nadir de olsa bence 17 diyorum. tabi sen bilirsin ama 205/35 - 205/40 olarak 18 ebat ciddi zorlar istanbul şartlarında
Bence normal, üzerindeki 16 jantlar bikaç mm et değeri olarak daha dışarda orj 16 lara göre sanırım çünkü, bir de 1.5cm spacer ile gayet normal![]()
Yenikapı'da çekirdek çitlendi, çıkışta sahil yolunda gazlandı
Maşallah abi o nasıl bi gidiştir![]()
| ÇAKTU
Bir adet gti, cupra vs geçmeyene kadar ledli far falan yok ona, önce haketmeli isot , çok şımarttık bu ara
Allah razı olun, ben e size kazasız belasız cezasız sürüşler dilerim
Selam Burak , güzel geceyi, tsi'ın da maşallahı var, görselde yürüre de maşallah, güzel gazladık![]()
Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot
Instagram : mehmetguliaytar
Maşallah çok güzel olmuş aracınız elinize sağlık. Sunroof konusuna gelince söylenildiği gibi malzeme kalitesi ve işçilik ne kadar iyiyse sorunda okadar az oluyor![]()
Bir güncelleme yapalım, Öncelikle sorunumuzla uğraşan, emektar ve gayrisafi milli hasıla dostu Faruk usta ya teşekkürler, bu tarz oto elektrik işlerinde custom master kendisi , Şirinevler camiası bilirİsot'un ateşli yapısından ötürü olsa gerek klima fan motorundan ses geliyordu ve klima sadece 4. kademe de çalışıyordu.
Öncelikle klimanın 4. kademede çalışması tipik rezistans sorunu diye, arada kısa devre yaptık,lehim atıp üzeri sıyrılmış bakır tel kaynattık ve klimamız çalışır hale getirdik.
Daha sonra fan motorundan gelen sesi tespit ve onarıma geldi sıra. Servisde yapılan incelemede fan motorumun bozuk ve 750 tl + kdv + işçilik gibi bir fiyatla bu sesi kesebileceklerini söylediler ( kafadan fan motoru degişimi )
Ama faruk usta bir açalım bakalım dedi. Bizde torpidoyu açıp,bağlantılarından ayırıp motoru söktük
Motorumuz epey tozlanmış, hata iç pallerinde çamurlanmış yerler vardı. Bu fotograf kompresörde harici hava tutulduktan sonra
![]()
Daha sonra pervaneleri açıp temizleyip, için de ki mekanizmayı inceledik, ve motoru döndüren mekanizmanın üzerinde yağsızlık,paslanma, ve buna bağlı dönme alanında boşluk farkettik.
Boşluğu almak ve temizligi yapmak için önce içerdeki paydan azıcık da dışarı aldık ki içerdeki payla yeni yer yapabilelim ve temizleyebilelim.
Daha sonra paslanmış yüzeyleri hem zımparalayıp paslarından arındırdık hem de güzelce yağladık
Temizlik ve yağlamadan sonra tekrar mekanizmayı boşluğunu alacak şekilde motor içine yerleştirdik hata biraz da sağlamlaştırdık
En son da tezgah üzerinde hem pervanelerin hem de motor içi testini yapıp, normal halinden çok daha sessiz bir şekilde çalışır halde tekrar İsot'a monte ettik
https://www.youtube.com/watch?v=ejfMu_D9VvE
Teşekkür ederim, Allah razı olsun.
Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot
Instagram : mehmetguliaytar
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)