Uzuuunca bir zamandır güncellememişiz başlığı artık bir güncel çekelim hatta hardcore bir güncel olsun :)
Uzun zamandır yapmak istediğim ancak yanlış ellerde yanlış denemelerle istenilen sonuca bir türlü ulaşamamıştım, bazı sıkıntılar olmuştu haliyle yeni düşünceler daha profesyonel dokunuşlar arayışındaydım ve RACE WERKS garaj kapısından içeri girince bütün sorular cevaplarını buldu ve direk işe koyulduk , turbonun nasıl olacağına , neler yapılacağına karar verdik ve başladık.
Serdar abi sağolsun turbo işlerini hızlandırdık ve 1 günde turbomuzu temin ettik ;
http://i.hizliresim.com/rZa92a.jpg
Turboyu teslim aldıktan sonra hemen işe koyulalım diye Murat ustamızın servise , Özen Volkswagen'e çektik arabamızı ve işlemler başladı ;
http://i.hizliresim.com/D4rJy3.jpg
Hazır turbo sökülmüşken contamızı yenileyelim dedik ;
http://i.hizliresim.com/qPaBdB.jpg
Stock turbomuz vs yeni turbomuz :D ;
http://i.hizliresim.com/JnM2VW.jpg
Turbomuz için gerekli flanş vs kesimi halledip , wastegate imizi oturduk , wg için custom ayaklar yapıldı. Yağlama vs işlemleri için yine Murat abi ve Serdar abi sağolsun son derece titiz şekilde çalışıp gereksiz orjinal ;) bir işçilik ve mekanikerlik göstererek montajı yaptı :cool: Fotoğraf çekmeyi unutmuşuz o arada kayadı.
Daha sonra araç için yapılacak işlemler ve kafamızda ileriye yönelik planlar olduğu için komple egsozu yenileyelim dedik ve tabi ki Koç Egsoz Nevzat abinin yolu tutuldu , araca baştan downpipe ve egsoz yapıldı.
http://i.hizliresim.com/pBaPDN.jpg
70 lik DP miz yerini aldı ;
http://i.hizliresim.com/vnl4GR.jpg
ve devamında gelen düz boru işlemleri ;
http://i.hizliresim.com/qPaB0W.jpg
Baktık biteceği yok saat geç oldu , açlıktan ölüyoruz Nevzat abimiz sağolsun lahmacunları söyledi , bonus olsun :D
http://i.hizliresim.com/a2aEQO.jpg
Güzel ve kaliteli bir hava kitine ihtiyacım vardı ve yapmışken iyisi olsun dedim , BMC CDA kitimizi hazır ettik ve yine borulama vs Nevzat abinin el atması için Koç egsoz'a çektik aracı ;
http://i.hizliresim.com/Z7adPZ.jpg
Borulama vs işlerimiz bitti ve orjinal filtre kutusunu iptal edip , filtremizi yerleştirdik ;
http://i.hizliresim.com/923LBk.jpg
Filtrelerimiz , yağımız geri kalan işlemlerimiz bittiği için artık son dokunuş yani ayarımız kalmıştı ve onun için çalışmalar başladı ;
http://i.hizliresim.com/jVanor.jpg
Ufaktan ufaktan denemelerle gelerek , fazla açıp ta bokunu çıkarmayalım diyerek 1.6 barda bırakıp son dokunuşu Serdar abi yaptı ve sonuç olarak ;
133 KW tekerde alarak noktayı koyduk ; 209-210 hp lerdeyiz.
http://i.hizliresim.com/qPaBVR.jpg
Baştan sona kendi arabası gibi ilgilenen , benimle beraber araç başında duran Serdar abiye , yine kendi arabası gibi işçilikte son derece titiz çalışan mekaniğimiz Murat abiye , egsoz ve borulama da usta dokunuşunu yapan Nevzat abiye çok teşekkür ederim :)
ve tabiki son olarak BOOST ULAN ve RACE WERKS diyoruz :cool:
http://i.hizliresim.com/ora7LR.jpg
Önümüzde ki günlerde yine duramayacağımız için enjektör, havaların ısınmasıyla güzel bir cooler ve methanol kit ile destekleyeceğiz :) ve tabiki araçta hafifletme işlemlerine başlayacağım.