inş.hayırlı olacak pk istenilenin ve gereken in ötesinde olacak
Printable View
inş.hayırlı olacak pk istenilenin ve gereken in ötesinde olacak
Hımm, kompresyon oranını ne yaptınız peki? Standart halde ise çok düşük olur.
aslında ustam yapmısken herseyiyle yapmak istedi ama sahibinin butcesi kısıtlıydı sanırım.. altına hiç girmeden bi conta bi kapak bide 40lık weber le ufak defekte oynamalarla bitti.. kasa cok agır hafif oldugunu dusunsek daha da iyi yürüyecek..
gürsel bu aractan onceki yapılan mirafiori nin resimleri bunlarda.. 2000TC Turbo.. bu arada arkadasın konusunu isgal ettim özür diliyorum kardesimden..
http://img242.imageshack.us/img242/8...sdqwtryzf0.jpg http://img213.imageshack.us/img213/3...aaatthhwl3.jpg
bir ara onno ustada ugrastı bu aracla..
2000 TC çok güzel araç, daha öncede görmüştüm fotoğraflarını. Teşekkürler.
buda bnm gecmişteki 131 im. üstten egsantirik 131A turbo. 1920 cc T4 turbo..
tofas fiat mekanik konusunda her turlu yardımcı olurus arkadaslar. onemli olan bilgi paylasımıyla güzel biseyler cıkarabilmek..
http://img362.imageshack.us/img362/5...otorag9sc4.jpg
http://img362.imageshack.us/img362/1...otorbb2og0.jpg
http://img344.imageshack.us/img344/4...1motor5la1.jpg
Bu motorun kullanıldığı aracı hatırlıyorum sanki.:icon_wack
bu son resimdeki turbolu motorda kaç tane üst kapak var.?ben yanlış mı görüyorum yoksa.tofaş motoru üsttelide renomu pejomu? yoksa maket felan mı?
üstte reno flash kapağı var sanki.
sen önceki muhabbeti bilmiyorsun demek istediğimi anlamıyorsun.ben ej20 kötü, s motor daha mı ii diyorum.egzantrik vs.vs. olmadan subaruda gt30 geç geliyor demiştim tek egzantrikli bir motor bunu 4binlerde getirebilecek bir hale geldiyse ne kadar ii oldu demek istiyorum.senin ister 10defa ister 20 defa subaru yapıp yapmadığından bizene.sen yaptın die sen mi ii bileceksin.ben değil başkası bu forumda ömründe hiç gt30lu subaru yapmadan senden ii bilen kişilerde var.
bilgi bedava arkadasim internette, arayan buluyor ;)
turuncu 131 in motoru olabilirmi?
bu motorla araba bi dynoda 180 ksürü vermişti hatta videosu aşagıda...
http://www.youtube.com/watch?v=mxHqA-EWwpQ
burda çalışırken görünyo videoda ama detaylı bilgi verilir...
Subarular her kapak başına çift eksantriktir, önce onu bir öğren, tek eksantrik değildir.
Sen bi internette dp555 diye ara, kaç yılında yapılmış gör, sonra konuşalım.
Daha elalem ems nedir, gt30 nedir, reverse manifold nedir, cryo2 nedir , water inejection nedir bilmezken geziyordu bu makine.
Üstte fazladan kapakmı var benmi yanlış görüyorum ? :confused:
Bana göre o üst kapagın çalışmasının ihtimali yok neden diyecekseniz, o kayış eksantiriklere baglı fakat asıl kapak aşşagıda kalıyor,kayışın baglı oldu sistemin alt kapakile herhangi bir temasının mumkunatı bile yok. nasıl bi sistem gercekten cok ilginç .
Yada beni aydınlatırsanız çalışma prensibini vs sevinirim yeni şeyler ögrenmiş olurum ?:soru:
resmen 2 kapak var gibi gibi...
bana kalırsa mantık olarak tofaş bloktan egz. siboplara iticiler sayesinde hareket veriyo ama bu sayade üsten egzntirk flash kapagı direk tepeden sibopa basıyo zaten ateşleme sıraları aynı ve ikisde 8v oldgunu düşnüyorum...