maşallah üşenmeden okudum profesyonelce hazırlamışsın aracını Allah kaza bela vermesin
Printable View
maşallah üşenmeden okudum profesyonelce hazırlamışsın aracını Allah kaza bela vermesin
maşallah. Rabbim kaza bela vermesin güzel günlerde bin inşallah.
Dostum aracının maşallahı var allah kaza bela vermesin. Böyle özenli ve güzelce hazırlanmıs bi arabada tek takıldığım nokta jant ve panjur. Ama tabi zevk senin saygı duyarım :)
maşallah araca tek tek okudum çok güzel bir iş çıkarmışssınız kazasız belasız .
Difüzör çok yakışmış. Güle güle kullanın. Bir süre sonra aracınız size güçsüz gelmeye başlayacak bilginiz olsun :)
fotoğrafları imgur'a mı yüklediniz acaba? Bende görünmüyorda
Enkei jantların ağırlığını ölçebildiniz mi? ağırlık olarak çok fark var mı orjinalle arasında?
Teşekkür ederim.
Teşekkür ederim amin.
Sağolasın sedat abi inşallah.
Çok teşekkür ederim. Pistteki jantlardan bahsediyorsanız evet onları beğenmeyen çok var ama zaten onların önemli olan noktaları hafif ve ince kollu olmaları, görünüşten çok fonksiyonelliği için aldım yani fenada gözükmüyor bence :)
Teşekkür ederim amin.
Çok teşekkürler, güçsüz geleceğinin farkındayım o yüzden oldukça geç girdim yazılım işlerine falan :) 2 sene normal kullandıktan sonra bu haliyle sanki başka bir araçmış gibi geliyor ama yakında tabi bu halinede alışınca başka araçtan başka bir çare kalmayacak :) tek düşündüren nokta bu kadar emek ve zaman harcayarak hazırladığım aracı satarken çoğu kişinin değer bilmeyecek olması.
Evet imgurda hepsi.
Kendim aldığımda ölçmedim ancak internette 7-7.5kg olduğunu okudum
Maşallah Takip de kalalım :)
11 küsürdü sanırım, yabancı bir forumda biri lastikle beraber ölçmüştü 20kg çıkmış. Yeni aldığı team dynamic pro race 1.2 jantlar ve lastik 17.5kg çıkmış. O jantlar internetteki bilgilere göre 8.5kg civarı, bütün bu net olmayan bilgilerden işlem yaparsak 11 küsür kg çıkıyor :) ama en sağlıklısı söküp tartmak.
Teşekkür ederim, inşallah ilerleticem projeyi :)
Fotolarını koyduğum pist gününden best lap ı da koyayım buraya
https://www.youtube.com/watch?v=pQaLxFoJpPk
maşallah güzel emek vermişsin dizel düşürken hard benzinliye geçiş :)
Uzun zamandır böyle güzel konu okumamıştım. Tebrikler.
Gördüğüm en iyi Polo GTI başka yorum yapmıcam :)
Maşallah aracınıza abi pist videosunuda inşallah izleyeceğim :)
Yani o düşündüğüm dizellerden daha ucuz bide bu araç :) iyiki öyle bir hata yapmamışım
Çok teşekkür ederim
Çok teşekkür ederim :)
Saoğlasın kardeşim :)
gerçekten çok keyifli bir araç olmuş,,,konusuda kendine yakışır şekilde :) güzel günlerde kullanmak nasip olsun emeğinize sağlık ;) hepside çok yerinde değişiklikler olmuş ,,tarox lardan gündelik kullanımda da memnunmusunuz acaba ? 6 pod olmasada sadece disk balatasını düşünüyorum bende
Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için. Taroxun gündeliktede işime yaradığı durumlar oldu :) ancak normal asfaltta belli bir noktadan sonra lastikleriniz yeri tutamamaya başlıyor çok güçlü olduğu için. Disklerimde biraz yamuldu sanırım frene hafif basınca direksiyona titreşim geliyor baya, böyle birşeyi piste scirocco ile gelen kemal abi de yaşadığını yazmıştı konusunda. Disklerden dolayımı oluyor bizmi güzel kullanamadık bilemiyorum :) ama bi titreşim var bende şuan, belkide bizim hıyar yıkamacıların kaşla göz arasında sıcak diske su sıkmasından falan olmuştur.
Benimde en çok merak ettiğim Tarox fren kitiydi, memnuniyet nasıl diye. Başkalarıda sıkıntı çektigini söylemişti.
Yani ilk aldığım zamanlar 20 dakika boyunca soğutma turu atmadan tam gaz döndüğümde oldu, fren hissiyatı bir damla düşmedi o kadar zorlamaya rağmen. Direksiyon titreşimi pistte olmuyo zaten sert fren yapıldığı içinde şehiriçi trafikte böyle yavaş yavaş durmak için hafif dokunuruz ya frene o zaman direksiyonu titretiyor.
21 Haziran pist gününden bir foto daha geldi, Berkay Hocaoğlu'nun eline sağlık.
http://i.imgur.com/vBl9yay.jpg
Ben fren kitiyle ilk pist deneyimi sandım o yüzden şaşırdım. :) 6 pod olması ve araç kilosuna göre tepki güzeldir.
Rica ederim dostum, daha güzel fotoğraflarını yakalamak isterdim ama o gün oruçlu bir şekilde geldim fazla koşturamadım, o halde bile dilim damağım kurudu pistte. :)
Herşeyiyle çok keyifli olmuş maşallah
Maşallah aracınız herşeyiyle güzel ve eksiksiz olmuş kazasız belasız :)
Enkei'lerle mükemmel durmuş,kazasız belasız.
Tabi canım bayada sıcaktı hava, siz bide güneşin altındasınız valla çok teşekkür ederim tekrardan.
Teşekkür ederim.
Teşekkürler.
Sağolun teşekkür ederim. Enkeileri siyaha boyatma düşüncem var ama bakalım ondan önce giderilmesi gereken bikaç sorun var.
maşallah atom mübarek :) kazasız gazlamalar. bende bi audi kullanıcı olarak sürekli yazılım vs sonrası araçların hızlanması hakkında merak içindeyim sizde durum nedir mesela 0-100 100-200 bilgi verebilirmisiniz acaba?
Siyah değil de simli gunmetal yap derim Onur Enkei'leri :)
Bence de siyahtansa gunmetal daha iyi durur.
Çok teşekkür ederim, 0-100 artık kalkmıyorum zaten çok patinaj çekiyor ve dsg ye yazık oluyor. 100-200 de ölçemedim henüz doğru düzgün, elm327 iy obd ye takıp gps hızından falan bakmıştım bi ara ama oda 1hz güncelleme hızına saihp olduğu için pek ügvenilir değil. Ordan çıkan sonuç 14 saniye civarıydı ama dediğim gibi hiç güvenilir değil.
Herkes öyle diyorda benim siyah taban üzerinde kırmızıyla falan oluşturacağım güzel bi fikrim var bakalım olursa öyle yaptırıcam büyük ihtimal. Zaten sadece pistte kullanıyorum belki komple kırmızı yaptırıp kullanırım :D
Nedense bana Enkei'ler orjinal jantından daha iyi durmuş gibi geldi :D Maşallah kazasız belasız daha fazla pist günlerinde görmek dileği ile :icon_tup:
Teşekkür ederim, enkeiler bazen benimde gözüme güzel geliyo bazende gelmiyo anlamadım olaylarını :D ama pistte araca çok daha fazla yakışıyor o jantlar bence
Bugün Intercity Omp Shoptan uzun zamandır kafamda olan yarış koltuğu ve kemeri projesini gerçekleştirmek için koltuğumu alıp ilk adımı attım. Buğra abi çok sağolsun çok yardımcı oldu burdanda teşekkür edeyim tekrar kendisine. Şu an eve koydum bilgisayar karşısında onla oturuyorum :D
http://i.hizliresim.com/ngE8aM.jpg
Mesajınızı yeni gördüm,tabi tanışalım mutlaka :) Geçtiğimiz pist gününün çıkışında gördüm yine aracı maşallahı vardı.
Transponder almayı düşündünüz mü hiç? Çıkan süreler çok başarılı bence ve artık listeye girme zamanı gelmedi mi? :)
2.38 olarak sürem var listede ama baya eski :D 30 ağustosta almayı düşünüyorum artık transponder bende farkındayım listeye girme zamanının geldiğinin, inşallah aynı veya daha iyi performansı yakalayabilirim o günde de. Geçtiğimiz günde de sadece bu koltuğa bakmak için gelmiştim 45 dakka falan durup gittim yarım saatide clio cup aracını falan inceleyerek geçti o yüzden konuşamadım kimseyle.
Jantlar, tampon ve kaliperler çok güzel detay katmış araca maşallah...
Son pist gününden bir videomuz ;
http://www.techturkey.com/forum/turk...-31-313-a.html
Masallah👍🏼
Herkese merhabalar bayadır yazmıyordum aracımın konusuna bi güncelleme yapayım.
Geçen sezonda 25 ekimdeki pist gününde aracım 8. viraj sonrası malesef yatak sardı ve eve çekiciyle dönmek zorunda kaldım. Sorunun nedenini motor açıldıktan sonra dahi anlamadık ama ya yağ seviyesi uyarı vermeyecek kadar (700mg) kadar düşüktü ve virajda yağın bir tarafa toplanmasından dolayı çekemedi araç yada direk yağ pompası ile ilgili bir sorun oldu.
http://i.hizliresim.com/OA7jA3.jpg
http://i.hizliresim.com/z5rN5g.jpg
http://i.hizliresim.com/GRojRv.jpg
Kranktaki izlerdende anlaşılabileceği üzere 2. ve 4. piston yatakları kranka sarmış ama allahtan kırılma gömlek çizme gibi bir durum olmamış. Vwtech ilkan abinin ellerine teslim aracı ve ya parçaları tamir edip stock a dönüp binebileceğimi söyledi yada yenilerini alıp bu stage 2 halinde devam edebileceğimi söyledi. Ayrıca son zamanlarda yağ yakması artan aracımın yağ yakma sebebininde aşınan pistonların arasından yanma odasına yağ sızdırması olduğu öğrendim. Bende yeni parçalar almaya karar verdim, aslında keşke forged parçalara geçseydim o zaman ama zaten çok masraflı olacağı için üstüne bide onu çıkarmak istemedim. Aracın 4 pistonu, krankı, yağ pompası, yağ soğutucusu, üst ve alt conta, yataklar ve zamanlama zinciri değişti. Yapım aşamasında fotolar;
http://i.hizliresim.com/Rkojko.jpg
http://i.hizliresim.com/pzBOzz.jpg
http://i.hizliresim.com/kBn5Bv.jpg
http://i.hizliresim.com/NArjAk.jpg
http://i.hizliresim.com/YkrokD.jpg
http://i.hizliresim.com/8ZDjZd.jpg
Buda en son toplanmış hali;
http://i.hizliresim.com/Wk1jkE.jpg
Kaputtaki eziğide yaptırmış ilkan abi sağolsun oda süpriz oldu ve uzun bi ayrılıktan sonra (25 Ekim - 9 Kasım) yollara geri döndük ve rodaja başladık :)
http://i.hizliresim.com/3LYkLj.jpg
Burda rodaj bitirmenin mutluluğu, o kadar uzun süre hızlı kullanmaya alıştığın aracı 1500km boyunca yavaş sürmek baya zor oluyor :D
http://i.hizliresim.com/Zk70Zk.jpg
Araç eski haline döndüğüne göre yarım kalan şeyleri yapmaya devam edeyim dedim. Omp koltuğu alalı baya olmuştu ama ayakları bir türlü gelmemişti. Bende en sonunda sıkıldım ve gidip sparco universal bi ayak aldım ve iyikide onu almışım çünkü omp ayaklarını orjinal kızağa uyduramayacaktık büyük ihtimalle.
Ayakları orjinal kızak üzerine oturtmak için biraz kesmek gerekti, burda emre abi onları kesiyor;
http://i.hizliresim.com/D24j2y.jpg
Araç içi koltuğu takmadan önce;
http://i.hizliresim.com/m61062.jpg
Buda koltuğun yüksekliğini ayarlarken;
http://i.hizliresim.com/E85j8D.jpg
Bir süre koltuğu orjinal kemerimle kullanıp yarış kemerinin gelmesini bekledim, o süre içinde oturuş pozisyonu daha aşağıda olduğu için normal kemer boynumu kesti biraz :) Nihayet Ocak sonunda Buğra abiden telefon geldi ve omp siparişlerinin geldiğini söyledi. Bende 1 şubatta gidip kemeri aldım ve araca taktım ancak bağlantı noktaları normalde biraz farklı olduğu için şu anda pek güzel olmadı :D Yakında biraz daha farklı birşeyler yapıcaz ama şimdilik omuz kısmını biraz rahatsız ediyor.
http://i.hizliresim.com/j3Vd3g.jpg
Buda geçtiğimiz Pazar gününde yıkama sonrası bir fotoğraf;
http://i.hizliresim.com/218p1O.jpg
Bu aralar aracı satmayı düşünüyorum ama bi taraftanda kalmasını istiyorum bu kadar emek harcadıktan sonra :) Yeni pist sezonunda hafifletme yoluna gidip biraz daha süremi geliştirmeyi planlıyorum. Parça planları arasında wagner competition veya hg hf series v2 cooler var, viraj denge demiri var ve arka koltukları söküp sağ tarafada yarış koltuğu ile kemeri yaptırmak var.
Herkese iyi günler.
Konuyu keyifle okudum. Emeğinize sağlık cidden, kazasız belasız :)