Ufak tefek sikintilarimiz çıktı filtre basima bela oldu, filtre deyip gecmemek lazim oldugunu tekrar anlamis olduk. Oemle birlikte 3. Turbo 3. Filtreden sonra cok sukur dun marsa bastık. Videoyu musait bi zamanda atmaya calisicam.
Printable View
Ufak tefek sikintilarimiz çıktı filtre basima bela oldu, filtre deyip gecmemek lazim oldugunu tekrar anlamis olduk. Oemle birlikte 3. Turbo 3. Filtreden sonra cok sukur dun marsa bastık. Videoyu musait bi zamanda atmaya calisicam.
Dpmizin son hali
http://i.hizliresim.com/MLBWd2.jpg
http://i.hizliresim.com/vnNRPD.jpg
V8 atmo halimiz :D
https://www.youtube.com/watch?v=CfCW...ature=youtu.be
maşallah kazasız belasız
Bayılıyorum böyle bol resimli,detaylı anlatımlı ve eğlenceli konulara..100 sayfa olsa sıkılmadan okurum..aracınızı iyi günlerde kazasız belasız kullanın İnşallah
Yazılım sonrası ilk deneme. 0-100km/h 9sn civarında. 2.vites yürüyüşünden de anlaşıldığı üzere basınç gündelik 1.1 barda.
https://www.youtube.com/watch?v=hq3IK1r6rnI
Videoyu çeken arkadaşa teşekkürler burdan :D
https://www.youtube.com/watch?v=p2SP6fw0Ri4
Basıncımız kısık madem, bi deneyelim dedik... Marka model vermeyim, çeken araç arkadaşımın, sadece farkı görmek için kalktık. İki araç da dip gaz. Video çekilen araç 110hp stock atmosferik. Vtec2 1.6ies ile kafa kafaya giden bir araba...
https://www.youtube.com/watch?v=NCuB97ZZ-D4
Maşallah turbo yaramış,basınç ne kadar açacaksın acaba?
Çok uğraştık çok yorucu oldu gerçekten o yüzden gözümü kararttım bana kalsa bastığı yere kadar basarım ki wg çekik 2'i geçtiğini söylediler o sırada araç başında değildim. Ama yağ değişimine kadar 1.1 devam. Sonrasında 1.5 cont basacak şekilde ayarlayabilirsek kafi gelir. Ondan sonra son düzenlemeler, detaylı temizlik ve motor içini kapatıp kabin içine geçmeye başlarız.
Şimdilik belimizi doğrultma mode on :D
Maşallah kardeşim , kazasız belasız. Kesene bereket. :icon_tup:
Maalesef kredi borcum yüzünden istemeyerek de olsa aracımı satma durumum ortaya çıktı. Çok şey kattı bana tecrübe hırs keder... :cool: Yine de kapıda bırakamıyorum öylece... Geçtiğimiz hafta detaylı yapalım dedik parlayalım dedik.
Bu arada bu süreç içinde spoiler ve marşpiyeller de takıldı. Polis amcalarımız saolsun filmlere veda ettik :heyoo: :cool:
http://i.hizliresim.com/7gL3RP.jpg
http://i.hizliresim.com/a3Arm2.jpg
http://i.hizliresim.com/rMDoLz.jpg
http://i.hizliresim.com/PkVZ3b.jpg
http://i.hizliresim.com/WkPLrq.jpg
Ekspertize çıkmıştık o sırada mahallenin çocukları çekmiş saolsunlar :D Güzel de çekmiş namussuzlar :D
https://www.youtube.com/watch?v=TbYxSah9GZI&feature=youtu.be
Maşallah kaç beygir verdi acaba ?
Cooler degisecem düşüncesiyle bitek o boruyu krom yapmamıştık onun da kelepçesi yuksek basincta tutmuyor. Su an gündelikte 140hp 275nm tork.
harbiden cok saglam olmus,insana dti aldirtir
Masallah konuyu daha once okudum ama yazmamisim sanirim. Emekleriniz ugrasmalariniz hepsi gercekten guzel seyler,arabaya maddi bisey katar katmaz bilinmez ama manevi olarak cok sey kattigi ortada. Masallah kazasiz belasiz :)
hort yapıyorum fakat özellikle videolarla birlikte editledim.
Setup gayet üst limitlerde seçilmiş. 1.1 gündelik bar basıyorum yazmış tamamen atmasyon diyelim ki 120-130 hp civarı bu basınçta. Fakat yine de aşırı yooğun bir duman atımı var.
Daha öncede 1.7 sahibiydim fakat sadece soft yazılımla bindim. Şimdi tekrar bi corsa alma arayışındayım tamamen keyfi, Soruma gelecek olursak, 2260-K03-K04 VB gibi turbolarla, %80-100 enjektör, 5-6 lt cooler ile yaklaşık 1.5 var basınç versem, 160-180 hp arası dumansız bir araç elde edemez miyim ? Dumansız yüklü binemez miyiz bu araçlara 180 hp bandında ?