elimde baya bir resim ve vidyo var bir ara yuklerim
arac yapılırken bu denli geniş caplı dusunulmesede zaman gectikte liste baya bir kabardı
motoru reklfiye haric tamamen kendimiz söküp taktık
liste verilmemiş onları paylasayım
ana yatak ve kol yataklar bayagı bir tavsiye edildigi için siyah kaplamalı king racing
arp kol saplamaları
woessner 12.8 pistonlar
forge su boruları alındı
tüm kulaklar oem alındı
kapak daha önce ciddi bir paraya işlenmiş soktugumuzde gordukku egsoz kısmına dokunulmamıs emme kısmı güzel yapılmıstı
biz egsoz kısmını ve subap yuvalarını tekrar işledik
emmenin hafif bir uzerinden gectik
catcams subap yayları
catcams 433 egzantrikler
sıfır silindir kapak saplamaları
oem alt ve ust conta takımları
oem triger seti
oem devirdaim
oem subap takımı
oem vanos kasnagı
motorda cesitli yerlerdeki vidalar orjinali ile degiştirilip bir cok parca kumlanıp bazılarıda kumlanıp elektrostatik parlak fümeye boyatılmıstır
karter devirdaim ve yan yag kepi vidalarını ozel olarak paslanmaz 316 ti alasımından imal ettirdik. bu vidalar yıldız baslı oldugu oldugu cogu zaman sıyırıyor ve yalama oluyor biz bunları 9 lokmaya cevirdik
bukadar ugrasmısken parcaları gelişi guzelmonte etmeyelim dedik ve dijital bir tork anahtarı aldık tüm vidalar kitap veririsine gore torklandı ve bazıları derece vasıtası ile sıkıldı
timingi defalarca kontorl ettik ve motor toplandı ön takım ve motoru arabadan sokme takma işlemisırasında yine bir reno calısanı olan bir akrabamız bize yardım etti
arabada bir cok klips tapa vida somun yenilendi bazı parcalar reno raflarında belki 10 yıl beklemiş stokta olmayan metal bir cok parcayı fren diskleride dahil galvaniz ve janjan diye tabir edilen sarı kaplama ile kaptlattık
boya işi icin rengin tutması adına cok caba ve baskı kurduk astarın tonuna kadar sadık kalınması için defalarca konusuldu
bu arada ön tampon ve sıfır 2 yan camurluk aldık makyajlı kapı cıtaalrı ve arka tampon cıkma olarak alındı
v6 spoiler ve cup spoiler alındı
speedline jantlar 15 ve 16 oz jantlar alındı
sanzıman mars motoru ve sarj dinamosu revize edildi
sıfır baskı balata alındı
volan taslandı
ön ve arka camlar haric tüm camlar sıfır alındı
fitiller de bu arada sıfırlandı
gaz marka hem yukselik hem sertlik hemde on kamber ayarlı coiller alındı
ön takım tüm burclar rot kolları basları rotil direksiyon korukleri salıncak burcları viraj demir orta ve uc lastikleri yenilendi
ön arka disk balata on arka bilyalar yenilendi
kaliperler sokulup dagılıtılıp oring takımları degişip toplandı öncesinde kumlatılıp elektrostatik maviye boyandı
bu arada araca özel bir manifold dizaynına baslandı manifold ve flans tek parca olacak sekilde cnc de işlendi
kazan tek parca kutukten içi oyularak yapıldı vidalı sistem ile parcalar birbirine baglandı fakat yinede tedbir amaclı kaynak işlemide yapıldı
bir yandanda boya işleri ilerlerken diger yandan iç parcaların cogu için yurtdısından 5 metre alcantara almıstık
onlarda gayet yavas bir sekilde yapılmaya baslanıldı
arac finalde cok iyi boyandı teslim alıp motoru uzerine taktık
resimler yuklendikce gozunuzde daha iyi canlanır
su an dosemeci calısıyor son asama araca beyin baglanıp araba sanırımki bitecek :D
bu arada arac sokulmekten bir ara oyle bir hafiflediki dukkan içinde el forklifti ile kaldırıp ceviriyoduk:D