öneri için teşekkür ederim...
önümüzdeki dönemlerde genel komple bakım boya vs ağır işlemlere planımız var.
bahsettiğiniz farlar her renkte kendini göstermiyor.
eğer bu ağır bakımda renk değişikliği düünürsem ona göre hareket eteceğim.
Printable View
sayfamı güncel tutmak için arada resimler paylaşıp önemli gelişmeleri elimden geldiğince buradan yayınlayacağım...
http://i340.photobucket.com/albums/o...ps3a1w8a15.jpg
http://i340.photobucket.com/albums/o...psfe797f9b.jpg
http://i340.photobucket.com/albums/o...psmpxhajde.jpg
http://i340.photobucket.com/albums/o...psot2h2btf.jpg
http://i340.photobucket.com/albums/o...ps4f9b58a0.jpg
http://i340.photobucket.com/albums/o...ps3609fe9e.jpg
dünya üzerindeki bütün yetkili servislerde artık hiç kalmamış olan ve uluslararsı ***** satış sitesinde 425 dolarlara kadar değer biçilen oem paspaslarımızı almanyada özel bir satıcıda tespit edip daha uygun bir fiyata aldım ve kulanıyorum.
http://i340.photobucket.com/albums/o...ps8r0ej7mx.jpg
http://i340.photobucket.com/albums/o...psmlzegw4i.jpg
http://i340.photobucket.com/albums/o...pscchniwsr.jpg
http://i340.photobucket.com/albums/o...psre5zpvdr.jpg
küçük çalışmalarımdan birisi...
orta stop lambasının içine PRELUDE yazısı ekledim. frene basılsığında şekildeki gibi görünüyor.
http://i340.photobucket.com/albums/o...psghyryga4.jpg
daha sonra ön kule gergisi aldım ve montajını kendim yaptım.
http://i340.photobucket.com/albums/o...ps2syvybjt.jpg
spoileri belli bir süre kulanmamaya karar verdim. belki de bir daha takmayabilirim.
http://i340.photobucket.com/albums/o...psuku2ihvl.jpg
http://i340.photobucket.com/albums/o...pse55jax6r.jpg
bunlar da istanbul ekibimiz ile yaptığımız küçük buluşmalardan birisinin fotoları.
http://i340.photobucket.com/albums/o...psjj2sh5jl.jpg
http://i340.photobucket.com/albums/o...psutapnfn5.jpg
http://i340.photobucket.com/albums/o...psqhr3ztud.jpg
Maşallah tekrardan :) spoilerli bence daha güzel ama tabi keyif sizin
Kadir hocamı görünce kütahyada mısınız acaba dedim bi an ama kütahya buluşmasından sanırım ilk fotoğraf. Onun haricinde böyle özel araçlar sizin gibi bilinçli kullanıcıların elinde daha da bir değerleniyor. Paspaslar ayrı bi güzel olmuş. Kocaman maşallah
teşekkür ederim...
spoiler olmadan gerçekten çok kibar duruyor. ben fotoları öylesine çektim...
zamanı geldiğinde aracım boyanacak. şu an boyasının durumu kötü.
boyandığında çok çok daha net olacak.
spoiler sadece ve sadece oem jdm spoilerini arıyorum. yabancı satıcılarda ve genelde japonyada var. bulabilirsem ancak onu kullanırım.
Maşallah abi kazasız belasız inşallah
Masallah gule gule kullanin
Maşallah çok güzel ve nadir araçlardan. İlk fotoğrafta da dikkatimi çekti arka teker de manevra sırasında dönüyor sanırım. Park esnasında ve dar alanda daha kolay olması için mi öyle yoksa yüksek hızlarda da yol tutuşuna etkisi var mı?
evet arka tekerlekler de dönüyor.
hıza ve ön lastiklerin yönüne göre arka lastikler sağa veya sola yüzde oranlarda dönüş yapar. belli bir hıza kadar ön lastiklerle ters yöne , belli bir hızdan sonra ön lastiklerle aynı yöne ama yüzde olarak çok çok az miktarda hareket alıyor.
kullanım esnasında huyunu ve tavrını bilemezseniz çok tehlikeli sonuçlarla karşılaşmanız an meselesi.
tama virajları çok harika dönüyor ve şerit değiştirirken çok farklı olduğunu hissediyorsunuz ama dönüşteki frenlemelere ve yüksek hızlardaki direksiyon kontralarına dikkat etmezseniz kaza kaçınılmazdır.
biraz tehlikeli ama çok keyifli.
park ederken veya park yerinden çıkarken hele ki izleniyorsanız keyfine diyecek yok.
bu sisteme 4 wheel steering (4ws) diyoruz.
bu sistem bazı ülkelere satılan şase kodu BB8 lerde vardır.
amerika ve bazı üklelerde de Automatic tork tranfer system denen ATTS sistemi mevcuttur.
atts sistemi de , dönüşlerde içte kalan ön lastiğin devrinin azalması yerine dışta kalan ön lastiğe taha çok tork ve devir takviyesidir. 4x4 gibi viraj alıyorsunuz demektir.
manervra esnasında da bir miktar kolaylık sağlıyor sanırım.
bayramda preludemiz ile ailecek uzun bir yolculuk yaptık.
genel olarak saatte 120-130 km hız ile istanbul-ankara-niğde-adana-iskenderun-konya-istanbul yaptık.
toplamda az da olsa şehiriçi dahil 2275 km yol katettik.
925 tl benzin sarfiyatımız oldu.
yaklaşık 40-41 kuruş yakmış olduk. litre fiyatı ortalama 4.54 tl den.
sanırım 8.5 litreye yakın bir 100 km tüketimine tekamül ediyor.
aracımızın sürücü,yolcular ve tıkabasa dolu bagaj yükünü de ele alırsak , 1400 kiloluk 2.2 vti 97 model preludemizin yakıt tüketimi olması gerektiği gibi.
(bir ara denediğimde en ekonomik 7.4 litre yakalamıştım.)
bu da kısa bir videomuz.
https://www.youtube.com/watch?v=4NJVEMdfD8U
uzunca bir aradan sonra herkese merhaba...
prelude mi elimden geldiği kadar , maddi imkanım elverdiği kadar yeniledim...
işlemler bitince buraya yazmak için ancak zaman bulabildim.
Siparişini verdiğimiz parçaların ve ekstraların listesi.
Bir kısmı ebay
Bir kısmı direk satıcıdan
Bir kısmı handaparts dan
Bir kısmı da çıkma orj
Çıkma orj. Parçalar:
Sol ön çamurluk-çıkma buldum aldım
Sağ sol dikiz aynaları-çıkma buldum aldım
Motor kaput spoileri çıkma oem buldum aldım
Arka tampon kare plakalıklı yurtdışından çıkma oem aldım
Ebay den ve direk satıcıdan alınanlar:
Bagaj spoileri mugen
Şanzuman tamir seti
Vtec selenoid conta takımı oem
Kapı menteşe pim takımı
Sağ sol kapı cam vizörleri oem
Arka cam vizörü
Hondaparts dan oem alınanlar:
Kapıların en dış fitilleri
Bagaj sızdırmaz fitili
Termostat
Fan müşiri
Hararet müşiri
Soğutma suyu ısı ünitesi
Arka tampon prelude yazısı
Ön cam dış fitili
Kaput ucu lastiği
Sağ sol far kaş lastikleri
Fren hidrolik kabının sensörlü kapağı
Soğutma suyu devirdaim pompası
Ön tampon yan sinyalleri
Viraj demir lastik takozları
Kaster kolu lastik takozları
Bunların haricinde ,
eibach spor yaylarımız takıldı.
kumho orj ölçüde lastiklerimiz takıldı
Oem jantlarımızı boyatıp sıfır lastiklerimiz de takılınca mis gibi olduk...
kaporta ve boya işlemlerimiz de başarılı bir şekilde tamamlanınca sizi resimlerle başbaşa bırakıyorum...
http://i340.photobucket.com/albums/o...pstosdn97x.jpg
http://i340.photobucket.com/albums/o...ps4ybpf5vs.jpg
http://i340.photobucket.com/albums/o...psa3o7w8nk.jpg
http://i340.photobucket.com/albums/o...psnmyhadti.jpg
http://i340.photobucket.com/albums/o...psmhgmsryn.jpg
http://i340.photobucket.com/albums/o...psmfrjthbu.jpg
http://i340.photobucket.com/albums/o...psfq64z39w.jpg
http://i340.photobucket.com/albums/o...psvxatvoon.jpg
http://i340.photobucket.com/albums/o...psrxpno2z1.jpg
canlı cok daha güzel resimler kuşadasında 1 defa yolda gördüm kazasız belasız
Yapılanlar güzel durmuş. Arka kısımda egzoz başlıkları cılız kalmış bu sefer de. Maşallah kazasız belasız
Maşallah çok guzel
Woowvv Honda Prelude lise yıllarımda Ankara Gaziosmanpaşa da bir tane bu renk vardı. Hayran hayran bakar ic geçirirdim. Hala çok geçerli bir tasarımı var.Kazasız cezasız
Komutanım merhaba. Aracınız cok guzel duruyor masallah. Ben bagaj üstü spoılerı begenmedım orjınalı daha hoşdu sankı. Ayrıca cok basık olmus, özellıkle arkası. Bunun ıle beraber jantlarda cok ıcerde kalmıs basılınca. Benım fıkrım boyle kupon bır araca orjınale sadık kalınarak bıseyler yapılması. Oem spoıler oem yaylar yada coıl ıle tatlı bır basıklık ıle cok daha sexı durucanı dusunuyorum. Umarım soyledıklerımı yanlıs anlamadınız kazasız belasız.
Teşekkür ederim. Eksozlarımız oem dir. Ve inanın her parçası çok kıymetli.
Zaten Ses artısı olan bir eksoz sistemi inanılmaz rahatsız edici durumlar yaratıyor.
O yüzden nerdeyse tamamı orjinal.
Ve bu şekilde kalmasında fayda var. Artık bu araçlar orjinalliği korunarak tertemiz bir şekilde muhafaza edilmelidir diye düşünüyorum.
Teşekkür ederim.
Teşekkür ederim...
Neden yanlış anlayayım ki...
Aksine memnun olurum.
Bagaj spoileri mugen replika olup diğer eklere en uygunolduğunu düşündüğüm için kullandım.
Preludelerde ön kısmın daha basık olması duruş formunu gerçekten bozuyor. İnternette genel olarak sadece resimleri gezsen ne demek istediğimi anlarsın. Kısacası prelude düz durmalı...
Eibach yaylar ile 3cm aşağıda duruyor. Bu durum 4ws sistemine zarar vermeden en uygun duruşu yakalıyor.
Jantlarımız yönlü ve özel bir işlevi olduğu için ve de 4ws sistemini çalışır tutabilmemiz için çok önemli. Başka bir model de olsa en fazla 17 inç olur. O zaman da 50 olan lastik yanakları 40-45 e iner. 1400 kiloluk ihtiyar delikanlı bu ağırlıkla jantları çok zorlar.
Resimlerde çok basık gibi duruyor olabilir ama aslında şu an çok makul konumda.
Yaptığım her ekstrasının jdm veya mugen kültüründe hatta oem ekstralarının dışına çıkmadan uyguladım ve benden önceki sahipleri de bu şekilde düşünerek bişeyler yapmışlar.
Diğer ülkelerdeki prelude fotolarını incelediğinde göreceğin birçok farkın sebebi, bizim araçlarımızda 4ws sisteminin olmasıdır. Mesela amerikada 4ws yok ama ATTS denen bir distem var.
4ws olmasaydı eğer biz de istediğimiz ebat jant lastik kullanırdık.
Ama 4ws aktif çalışır bir prelude kullanmayı ben hiçbir zaman başka bir jant kastik ölçüsüne değişmem.
Kısaca toparlayayım... Yapılan her ekstra , artısı eksisi düşünülerek yapıldı.
maşallah iyi günlerde kullanın benimde begendiğim bir araç
Elimde mevcut değil yanlış anlaşılma olmuş honda aksesuar listesinde mevcut
IMG_20150422_215922_zpsxptqx0zv.jpg Photo by Shauntonio1 | Photobucket
Linkteki ürün tarzında
Maşallah gerçekten çok yakışıklı bir araç. Bakımlı olduğu ve kıymet bilenlerin elinde olduğu çok belli, kazasız belasız günlerde keyifle kullanın inşallah :)
Maşallah çok güzel
Maşallah , kazasız belasız çok iyi olmuş.
Hocam hondaparts'dan oem aldığınız parçaları hangi siteden aldınız link var mı ?