Selam arkadaşlar. Uzunca bir konu olacak, zamanla güncelleme yapacağım.
Punto'yu sattıktan sonra 1,5 ay arabasız gezdim, 27 tane arabaya baktım, hepsi çer çöp derken karşıma küçük tatlış araba çıktıŞahsen giderken bu da turşu çıkacak dedim. 92k kmde, yetkili servis bakımlı, geçmişi belli olduğunu görünce daha da ısındım. Kaportayı inceledikten sonra Overboost Mete abinin yolunu tuttuk, mekanik kontrolleri yapıldı.
Garajda kadim dostumun 86'nın yanında ilk gecesi
10k km önce sağolsun yetkili servis 2.2 lt şanz. yağı alan arabaya 5 lt yağ koymuş. 1 hafta sonra debriyaj takımını değiştirmesi için Mete abiye bıraktım.
Vizeler, yağmur çamur, kar kış derken yıkayacak çok bi vaktim olmadı, hep pis bindim2 ay sonra ilk yıkama
İşçiliğe verecek param kalmadığından sol ön amortisör takozu, yağ, hava, polen, buji değişimini yaptım. Önceden Totalin yağını koydukları için temizlemek adına 100 km sonra koyduğum yağı indirip yenisini koydum. Bujiler de bi çare olmuş, tüketim anında 1 lt düştü.
Chrome line paketimizin sinyal çerçevesi ve ayna kapaklarını söktüm, kapakları parlak siyaha kapladı ustam chn53Beyaz yanan park ampullerini iptal ettik. Amerikan park bağladık.
Eski sahibinin verdiği lastikler o kadar bitikti ki ilk çöp kutusuna attım. Yazlık lastikte fiyat performans açısından en mantıklı lastiklerden biri olan Kumho ku31 i tercih ettim.
Sıfır paspas, ve ayak dayamam da geldi, içini temizlediğim zaman yerlerini alacaklar.
Arabanın boyasının durumu acayip kötüydü gözümü tırmalıyordu. Vizelerin bitmesini fırsat bilip hemen işe koyuldum. Sağolsun Cem de yardıma geldi.
http://i1323.photobucket.com/albums/...pslhyuj9mt.jpg
Gyeon Iron cut ile Valet Pro Dragon's Breath i denedim. Birinci fotoda ki gyeon ikinci v.p. Çözücülükleri birbirine çok yakın ama Dragon Breath bi tık daha iyi geldi.
Tavanın 1 karışlık yerinden kile çıkanlar
Dolu göçüğünden 2009 da kaput boyanmış, boyayan usta kör olmuş resmen. Bütün göçüklere düzeltmeden macun çekmişler, her yeri astar ve macun çekmesiydi. Zımparaladım kaputu, %90 düzelttim.
Elle 2000 grid zımpara yaptıktan sonra 2000-3000 gridi zımpara makinesi ile geçtim
Tohum atsak filizlencek stoplarım da nasibini aldı. Ampuller de çöptü, yenileriyle değiştirdik. Resmen arabanın kaderini değiştirdi. Acayip yorgun duruyordu.
Pis olan stopların arka panelini temizledikten sonra akan pisiliğin daha zor yapışması için wax sürdüm. Fırça küçük ayrıntıları çok iyi temizlemediği için diş fırçasını tercih ettim
![]()