Makina akıyor gidiyor... Maşallah diyelim
Printable View
Makina akıyor gidiyor... Maşallah diyelim
Ultraleggera HLT sipariş ettim, 19".
18" bakınıyordum ama sipariş ettiğim disk kiti çapından dolayı 19" mecburi oldu. Fren kiti ve jant sipariş ediyoruz, leylek gibi mi gezecez dedim, haliyle coilover de mecburi oldu. Coilover takıcaz, günlük de kullanabilelim diye ayarı bol olsun deyince; KW Clubsport siparişi mecburi oldu.
Herşey mecburiyetten. Valla bak.
yok o kadar tutmadı. en azından euro bazında tutmadı:)
Kaliper oldu 235 C. Pad cam gibi olmuş. Motul 660 kabarcık yapmaya başladı. Her 2 taraf da aynı sıcaklık olmasa kaliperden şüphe ederdim. Değişik işler.
http://i66.tinypic.com/9050rm.jpg
S3 kaliperleri Cupra kaliperlerinden daha üstün, S3'te esnemeyi azaltmak için bir reinforcement mevcut Cupra ise daha standart bir tasarıma sahip. Her ikisi de tek piston sliding tipteler ancak Seat bir şekilde masrafları azaltmak için bu modeli kullanmış.
Diğer yandan sıcaklığı ölçmek için "CUPRA" yazan kısma değil de döküm olan üzeri tırtıklı kısma yapıştırabilirsiniz, çünkü sizin yapıştırdığınız kısım anti rattle spring dediğimiz yaya bağlı bir kozmetik parça. Bu arada Hidrolik olarak neden SRF kullanmıyorsunuz RBF660 yerine?
OZ gibi üreticiler motorsport modellerinde kaliper boşaltmalarına dikkat ederek tasarım yaparlar, OEM jantlara göre daha büyük frenleri sığdırabilirsiniz bu sayede. Aldığınız fren kitinin speclerinde gerekli boyutları gösteren çizimleri inceleyerek 18" için kontroller yapılabilir:
http://www.nolimitmotorsport.com/0/b...easurement.png
Brembo Caliper Clearance Guide
oem 19 janta 380mm alcon spacersız sığmamıştı. fren işi çok önemli cupra da, oemler çok kötü yüksek hızlarda.