-
Masallah, Allah kaza bela vermesin.
Tesisat güzel olmus, ellerinize saglık.
Bodykit bence cok abartılı, vw golf icin cok güzel kitler var daha sade bisey tercih edilebilirdi.
Fotograflarda 2 takım jant gördüm, onlar da pek olmamıs.
Kaput uzatma da sanki fotograflarda tam düz uzatılmamıs gibi, orda bi anormallik var.
Zevk tabiki de senin zevkin, sen begeniyorsan sorun yok.
Ama bir tavsiye; krom tarzı jantlar, abartılı bodykitler, kaput uzatmalar seneler öncesinde kaldı. Daha sade hale getirirsen daha cok begenilir.
-
Masallah bayagı fotosu varmıs.. :)
Kazasız belasız..
-
konyamızın tek geçer golfü araba 10 numara allah kaza bela vermesin
-
öncelikle emeğinize sağlık...
ama arkadaşların da bahsettiği gibi , eğer ki aracımızı özgür bir forumda sergilemeye karar verdiysek eleştiriye de açık olmamız lazım..
hele ki bu tür forumlarda üye kişilerin kimlik bilgileri de gizli veya fake olabileceğinden dolayı , diyaloglar da çok farklı gelişebilir... gerilmemek lazım...
işin diğer bir yanından da durum şudur ki ; zevkler ve renkler asla tartışılmaz...
zira bu çok manasız bir hareket olur...
eğer ki gözden kaçan detaylar-kusurlar eleştiriliyorsa o zaman iş "zevkler-renkler"den çıkar , söz "özenli işçilik"e veya "doğru parça seçimi"ne gelir...
gelelim aracınıza;
emek var dediğim gibi... extreme bir body kit uygulaması pek çok insanı cezbedebilirken , pekçok kişiye de muhakkak itici gelecektir... bunu kabul etmek gerek.. ve tabii ki kimsenin kimseyi bişeylere ikna etmesine de gerek yok...
ben şahsen bu kasalarda tamamen standart tamponları seviyorum.. Ama tabii ki "shaved" olacak.. yani ön arka full çıta iptalli haliyle...
golf gti'lardaki mercekli orjinal farlardan takmak gerek.. kaput da standart olmalı.. jantlar borbet veya keskin tuning... ve tabii ki coilover ile yere basmak lazım alabildiğine...
kimse beni böyle sevdiğim için yargılayamaz öyle değil mi?
gelelim yapıcı olacağını sandığım eleştirilerime ;
-aracın ön ve arka tamponları dolgun ve yumuşak çizgilere sahip.. dolayısı ile bu bütünlük içinde marşpiyeleriniz fazla sade ve ince kalmış... ön-arka tampon ve marşpiye alt hizaları gayet uygun.. dolayısı ile yere daha da fazla yaklaştırmak değil , daha yumuşak ve dolgun hatlı bir marşpiye kullanmak gerekir...
-arka kanat ebat olarak çok uygun olmakla birlikte , çizgileri açısından fazla sert hatlı-köşeli... demin de bahsettiğim gibi aracınızın genel çizgisine daha uygun bir stil tercih etminizi tavsiye edebilirim...
-bu tür ekstrem body kitlerde kesinlikle daha ince yanak lastik kullanmak gerekir...jant konusu ise zaten sınırsız seçenek sunduğundan dolayı konuşmak yersiz...
-ön tampondaki ızgara tellerini kesinlikle siyah kullanmalısınız..kırmızı yaparsanız boğulacak ve kendini yeterince gösteremeyecektir...
-ben bir simetri hastasıyım ve bu tür konular gözüme fazlaca takılır.. arka tampondan çıkan egzoz çıkışlarında simetri kusurları görüyorum.. elden geçirmekte fayda var...
-egzoz çıkışlarını yine aynı şekilde geniş-oval ama köşesiz (yuvarlak kenarlı) kullanmanızı tavsiye ederim... daha bir bütünlük sağlayacaktır...
saygılarımla...
-
-
o egzozun sıcaklıgıyla o tamponlara bişey olmuyomu mrk ediorm
ctv deki de zender bodykit olması lazımdı sanki :soru:
-
Bi ara jantsız geziyodu bu halinden daha güzeldi...Bunları söküp kalite kokan bi jantla sağde ve orjin bi badyle güzel olcaktır.
-
arkadaslar benım aracın bady kıty tamamen kendımız yaptık bu bady kıty aynısı yoktur aracı bırazdaya yere basın dıyorsunuz ama bady kıty normal tampon gıbı ınce degıl kalın ve saglam ben kackere tamponları vurdum ama kolay kolay kırılmadı.+ses sıstemın agırlıgı ortalama 130-140 kılo var o yuzden jant 17 ve lastık se 50 yanak kullandım jant ları keskin takacaktım ama asırı sekılde surTme yapıyor(aracın jant bujon aralıgı 5x100 bu yuzden fazla cesıtlerı yoktur).ctv deki bady kıty yapın dıyorsunuz ama form sıtelerındede ctv benzetmısler dıye yorumlar cıkar.burda herkesın yorumlarına saygılıyım.tabıkıde BENIM ZEVKIM BU HERKESIN SEVKLER VE RENKLER TUTMAZ :D