User Tag List

Sayfa 7 Toplam 8 Sayfadan BirinciBirinci ... 5678 SonuncuSonuncu
Toplam 144 adet sonuctan sayfa basi 115 ile 133 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Grafit Mavi Golf 1.6 Tdi Bluemotion

  1. #115

    Üyelik
    27.Ağustos.2009
    Yaş
    31
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    1,227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle geçmiş olsun.Bununla atlatıldığına şükür deyip geçmek lazım.Jantlar değişince fiyakası biraz bozulmuş ama kışın en güvenli olanı yapmışsınız.Kazasız belasız sürüşler dilerim.Bu piyasa da araba satmak için çelik gibi sinir lazım gelen tekliflere gerçekten.Yazılımdan memnun musunuz?Bende de act 140 lık benzinli golf 7 var düşünmüyor değilim.Sadece iyi niyet garantisi düşündürüyor dsg için.

  2. #116
    SinanAdalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17.Kasım.2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul/Zeytinburnu
    Mesaj
    1,392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı driver_can Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle geçmiş olsun.Bununla atlatıldığına şükür deyip geçmek lazım.Jantlar değişince fiyakası biraz bozulmuş ama kışın en güvenli olanı yapmışsınız.Kazasız belasız sürüşler dilerim.Bu piyasa da araba satmak için çelik gibi sinir lazım gelen tekliflere gerçekten.Yazılımdan memnun musunuz?Bende de act 140 lık benzinli golf 7 var düşünmüyor değilim.Sadece iyi niyet garantisi düşündürüyor dsg için.
    Teşekkür ederim, o halde yıkayasım bile gelmemişti hemen yaptırdım Evet bu zamanlarda çirkin çirkin dolaşıyorum Yani insanlar artık nasıl fiyat indireceklerini şaşırmış durumdalar, bende araba aldım sattım ama böyle pişkinlik yapmadım açıkçası. Yani tanıdık olanlar bile şaşırttı beni... Yazılımdan memnunum açıkçası torkta yükseldiğinden ara hızlanmalar keyifli oldu.
    Konu SinanAdalı tarafından (19.Ocak.2019 Saat 18:46 ) değiştirilmiştir.
    İyilik kolay.. kötülük gayret gerektirir.Ben tembel sanılacak kadar kolaycıyım..azimle sıçan ancak sıçmış olur, taşı matkap deler..

  3. #117
    KaraniC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03.Ağustos.2017
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hocam çok geçmiş olsun, Allah büyüğünden korusun. dediğiniz gibi piyasa o kadar allak bullak ki insanın ne alası ne satası geliyor. Ben şansıma tam istediğim rakamlara sattım golfümü ama fiyatlar çok çok yüksek olduğu için 7ye geçemiyorum maalesef.
    Biz geceyi seviyoruz diye kimse kendini yıldız sanmasın.

  4. #118
    SinanAdalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17.Kasım.2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul/Zeytinburnu
    Mesaj
    1,392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KaraniC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam çok geçmiş olsun, Allah büyüğünden korusun. dediğiniz gibi piyasa o kadar allak bullak ki insanın ne alası ne satası geliyor. Ben şansıma tam istediğim rakamlara sattım golfümü ama fiyatlar çok çok yüksek olduğu için 7ye geçemiyorum maalesef.
    Çok teşekkür ederim, amin hepimizi inşallah. Yazdığım üzerinden trendline fiyatlarına almak isteyen olmadı değil Çok yüksek olsada arabalar satılmıyor zaten ilanlar hala duruyor. Satınca, bu şekilde almakta sorun oluyor.
    İyilik kolay.. kötülük gayret gerektirir.Ben tembel sanılacak kadar kolaycıyım..azimle sıçan ancak sıçmış olur, taşı matkap deler..

  5. #119
    Mümin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29.Eylül.2015
    Yaş
    31
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçmiş olsun hocam Allah beterinden korusun inşaallah. Aracınızı satma kararı alıp burada paylaştığınızdan beri almak için çok çaba gösterdim (maddi olarak). Fakat bütçe sizin yazdığınız altında olduğu için birşey yapamadım. Gerçekten emek kokan özenle kullanılmış bir araç. Bu arada herhangi bir teklifte bulunmadım onlardan biri ben değilim
    35 NFR 34 Seat Leon FR 1,4 TSI
    42 HJ 932 Honda Civic 1,6 I-VTEC
    42 FR 957 Seat Leon FR 1,4 TSI
    42 FN 709 Honda Civic 1,6 IES
    42 DSH 05 Honda Civic 1,6 IES

  6. #120
    SinanAdalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17.Kasım.2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul/Zeytinburnu
    Mesaj
    1,392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mümin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun hocam Allah beterinden korusun inşaallah. Aracınızı satma kararı alıp burada paylaştığınızdan beri almak için çok çaba gösterdim (maddi olarak). Fakat bütçe sizin yazdığınız altında olduğu için birşey yapamadım. Gerçekten emek kokan özenle kullanılmış bir araç. Bu arada herhangi bir teklifte bulunmadım onlardan biri ben değilim
    Çok teşekkür ederim. Amin hepimizi inşallah. Hahaha Valla açıkçası böyle emek verince alacak kişide iyi baksın istiyor insan.. sırf 2-3 kişiyi bu yüzden reddettim.
    İyilik kolay.. kötülük gayret gerektirir.Ben tembel sanılacak kadar kolaycıyım..azimle sıçan ancak sıçmış olur, taşı matkap deler..

  7. #121
    SinanAdalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17.Kasım.2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul/Zeytinburnu
    Mesaj
    1,392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet bi güncel çekelim..

    Kar olmaması sebebiyle 15'' kışlıkları çıkarıp 18'' lere geri dönüş yaptım ve karbon kaplama olan aynaları mat griye çevirdim tekrar

    Hazır gelmişken alt takım kontrolü ile birlikte işlemlerimiz tamam. Güzel havalara hazırız.



    Sıradaki işlem ; Ön panjurdaki kırmızı şeritlerin mat gri boyanması
    Konu SinanAdalı tarafından (01.Şubat.2019 Saat 18:17 ) değiştirilmiştir.
    İyilik kolay.. kötülük gayret gerektirir.Ben tembel sanılacak kadar kolaycıyım..azimle sıçan ancak sıçmış olur, taşı matkap deler..

  8. #122
    burakkaradag - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22.Aralık.2018
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    29
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Emekleriniz aşırı göz dolduruyor. MK6 olarak benim için sayılı arabalardan, keşke imkan olsa da bende bu arabalara binebilsem

  9. #123
    SinanAdalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17.Kasım.2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul/Zeytinburnu
    Mesaj
    1,392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burakkaradag Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emekleriniz aşırı göz dolduruyor. MK6 olarak benim için sayılı arabalardan, keşke imkan olsa da bende bu arabalara binebilsem
    Teşekkür ederim dostum.. Allah sana daha iyilerini nasip etsin
    İyilik kolay.. kötülük gayret gerektirir.Ben tembel sanılacak kadar kolaycıyım..azimle sıçan ancak sıçmış olur, taşı matkap deler..

  10. #124
    akko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17.Ocak.2012
    Yaş
    27
    Şehir
    İstanbul / Edirne
    Mesaj
    1,601
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abim, çok geçmiş olsun.. Allah beterlerinden korusun.. Askerden yeni geldiğim için, yeni görebildim.
    En kısa zamanda yıkmada buluşup, sonrasında temiz temiz kahve içmeye gidelim
    Mat griye boyaman çok daha güzel olmuş abi, emeğine sağlık.
    vw Polo BlueGT

  11. #125
    SinanAdalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17.Kasım.2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul/Zeytinburnu
    Mesaj
    1,392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı akko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abim, çok geçmiş olsun.. Allah beterlerinden korusun.. Askerden yeni geldiğim için, yeni görebildim.
    En kısa zamanda yıkmada buluşup, sonrasında temiz temiz kahve içmeye gidelim
    Mat griye boyaman çok daha güzel olmuş abi, emeğine sağlık.
    Teşekkür ederim kardeşim, amin hepimizi inşallah. Önümüz 1-2 gün yağmurlu hemen sonrası bi operasyon yapalım Gördüm gördüm gözün aydın yedin askerliği
    İyilik kolay.. kötülük gayret gerektirir.Ben tembel sanılacak kadar kolaycıyım..azimle sıçan ancak sıçmış olur, taşı matkap deler..

  12. #126
    akko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17.Ocak.2012
    Yaş
    27
    Şehir
    İstanbul / Edirne
    Mesaj
    1,601
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SinanAdalı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim kardeşim, amin hepimizi inşallah. Önümüz 1-2 gün yağmurlu hemen sonrası bi operasyon yapalım Gördüm gördüm gözün aydın yedin askerliği
    Vallahi abi o 20 günde askerlik beni yedi tipimi görünce anlarsın
    vw Polo BlueGT

  13. #127
    SinanAdalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17.Kasım.2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul/Zeytinburnu
    Mesaj
    1,392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı akko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vallahi abi o 20 günde askerlik beni yedi tipimi görünce anlarsın
    Görmedim desem yalan olur
    İyilik kolay.. kötülük gayret gerektirir.Ben tembel sanılacak kadar kolaycıyım..azimle sıçan ancak sıçmış olur, taşı matkap deler..

  14. #128
    srkns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08.Haziran.2012
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    546
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    biraz önce bahçelievler marmara forum sapağına kadar arkanızdaydım, maşallah rengi güneş altında on numara görünüyor

    Ne mutlu Türküm diyene

  15. #129
    akko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17.Ocak.2012
    Yaş
    27
    Şehir
    İstanbul / Edirne
    Mesaj
    1,601
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı srkns Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    biraz önce bahçelievler marmara forum sapağına kadar arkanızdaydım, maşallah rengi güneş altında on numara görünüyor

    @SinanAdalı parlatmışsın yine arabayı abi arkadan Lastikler cidden çok iyi duruyormuş Maşallah
    vw Polo BlueGT

  16. #130
    SinanAdalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17.Kasım.2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul/Zeytinburnu
    Mesaj
    1,392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı srkns Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    biraz önce bahçelievler marmara forum sapağına kadar arkanızdaydım, maşallah rengi güneş altında on numara görünüyor

    Arkamdaki desmer güvenlik şirketinin transiti sizdiniz demek Aynadan fark edip tanıdık sanıp baktım ama bi el mel falan edeydin. Teşekkür ederim

    Alıntı akko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @SinanAdalı parlatmışsın yine arabayı abi arkadan Lastikler cidden çok iyi duruyormuş Maşallah
    17 gün çamurun ardından bi temizlenmesi gerekiyordu sağol kardeşim
    İyilik kolay.. kötülük gayret gerektirir.Ben tembel sanılacak kadar kolaycıyım..azimle sıçan ancak sıçmış olur, taşı matkap deler..

  17. #131
    onurc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07.Kasım.2012
    Yaş
    29
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2,508
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dostum cok guzel valla kazasız belasız surusler
    öne gtd yazısı yok mu ? varsa bende alırım 1 tane

  18. #132
    malkoc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24.Kasım.2017
    Yaş
    31
    Şehir
    türkiye/ordu
    Mesaj
    235
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @SinanAdalı Bu aralar ön kapılardan gelen rüzgar sesinden şikayetçiyim. 90 dan sonra başlayan , ön kapıların ordan gelen , sanki rüzgarlı havada gidermiş gibi araca vuran bi rüzgar sesi var. İki defa serviste kapı ayarı yaptırdığım halde devam ediyor. Sende durum nedir hiç müziği kapatıp dikkat ettin mi rüzgar sesi hangi hızdan sonra rahatsız etmeye başlıyor? Ya da kulağımız mı alıştı sessizliğe de bi zaman sonra sesli gelmeye başladı anlamadım.

  19. #133
    srkns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08.Haziran.2012
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    546
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SinanAdalı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkamdaki desmer güvenlik şirketinin transiti sizdiniz demek Aynadan fark edip tanıdık sanıp baktım ama bi el mel falan edeydin. Teşekkür ederim



    17 gün çamurun ardından bi temizlenmesi gerekiyordu sağol kardeşim

    aynen hocam bravo valla hatırladınız, teste çıkmıştık biz de.. z.burnu ford aydoğanlar'dayım
    Ne mutlu Türküm diyene

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •