User Tag List

Sayfa 5/9 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
163 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: Yeni Pist Oyuncagim....

  1. #77
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    TRABZON
    Mesaj
    1.203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arabayı yapan insanmıdır derim hep iyi günlerde kullanın çok çok beğendiğim bir araçtır. MaşALLAH

  2. #78
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    TypeR'i duzde gecme sansi yok,o ciddi hizli. Biraz yol tutus biraz pilotluk ile sure yapacagim...
    Guclu olmak ayri,piste uygun olmasi ayri. TppeR bu modeliyle nihayet pist odakli otomobil uretti ama megane uzun zamandir pistte. Aklimdaydi aldim,kimbilir,honda sahibi arkadaslarimiz bol bol piste girerde bizlere araci tanitirlar. Almamiza vesile olurlar...
    Tesekkur ederim,amin....

  3. #79
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı R.S.C Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    soruma cevap alamadım Murat bey

    Şase rijitliği amortisör kilit motor uyumu en üst düzey hothatch bu yüzden çıktığından beri dünyada pistlerde gücüne göre inanılmaz işler başarıyor. Murat abiynin aldığı cup premium diye geçen model 265trophy nin lüks versiyonu (donanımlısı) diyebiliriz. Aynı kilit ve yürüyen var şanzıman aynı sayılır motorda birkaç yer revizeli emme manifoldu gibi. Kötü denebilecek tek noktası görece yavaş sınıfında. Yazılım egzos cooler filtrelisi ortalama stok type r kadar falan hızlanıyor. Yolda 320 hp ama pist için 300 hp stabil olan bir ayar oldukça keyifli hale getirecek aracı. İlk seansların günahı olmaz ama araç rekoru kırabilecek potansiyele sahip bize göre. Baybars abi çok karşı çıktı type r al dedi ben ikisiylede kırarsın dedim geri kalan birkaç arkadaş rs iyi rs iyi dedi (bu grubun başı Kelalper dir açıklıyorum )Murat abi sordu ne yapalım diye al gitsin herşey hız değil dedim dedikten 24 saat sonra araç bize bırakılmış Murat abi tatiline devam eder vaziyetteydi

  4. #80
    by serçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Şehir
    BAYRAMPAŞA
    Mesaj
    4.828
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayırlısı olsun abi güzel süreler ve videolar gelir en kısa zamanda inşallah

  5. #81
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Asagi yukari zeki aciklamis durumu.
    Onceleri tayyar al diyordu,isinma icin sunlari bunlari yapariz. Sonra biri gruba bu megani atti,ne yapalim diye konusurken toplum baskisiyla bir bakmisim araci almisim. Benim diger grup rwd ci ancak pistlerde renault a asina olduklari icin oradan da megane baskisi ile almis bulundum...
    Bende merakla videolarimi izlemek istiyorum
    İnsallah bu hafta hayirli haber alirim...

  6. #82
    R.S.C - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    685
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şase rijitliği amortisör kilit motor uyumu en üst düzey hothatch bu yüzden çıktığından beri dünyada pistlerde gücüne göre inanılmaz işler başarıyor. Murat abiynin aldığı cup premium diye geçen model 265trophy nin lüks versiyonu (donanımlısı) diyebiliriz. Aynı kilit ve yürüyen var şanzıman aynı sayılır motorda birkaç yer revizeli emme manifoldu gibi. Kötü denebilecek tek noktası görece yavaş sınıfında. Yazılım egzos cooler filtrelisi ortalama stok type r kadar falan hızlanıyor. Yolda 320 hp ama pist için 300 hp stabil olan bir ayar oldukça keyifli hale getirecek aracı. İlk seansların günahı olmaz ama araç rekoru kırabilecek potansiyele sahip bize göre. Baybars abi çok karşı çıktı type r al dedi ben ikisiylede kırarsın dedim geri kalan birkaç arkadaş rs iyi rs iyi dedi (bu grubun başı Kelalper dir açıklıyorum )Murat abi sordu ne yapalım diye al gitsin herşey hız değil dedim dedikten 24 saat sonra araç bize bırakılmış Murat abi tatiline devam eder vaziyetteydi
    teşekkürler, demekki sadece almanlar optimum araç tasarlamıyormuş, Tabi bu RS için özel bir durum, Alt yapısı yol tutuş elemanları normal Meganedan farklıdır dimi? burçlar viraj demirleri direksiyon kutusu vs ?

  7. #83
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı R.S.C Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkürler, demekki sadece almanlar optimum araç tasarlamıyormuş, Tabi bu RS için özel bir durum, Alt yapısı yol tutuş elemanları normal Meganedan farklıdır dimi? burçlar viraj demirleri direksiyon kutusu vs ?
    O konuda Candanla Kelalper daha bilgili ama bildiğim kadarıyla şasi hariç herşey normal bir megane coupeden farklı. Optimum olma konusunda bana göre tam doğru değil type r ve cupra daha başarılı geliyor ama rs gittiğinin çok üstünde yol tutuyor ve duruyor bu da onu daha eğlenceli yapıyor.

  8. #84

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Megane ın en büyük avantajı virajlarda yol tutuşu ve kıvraklığı. Bunun dışında turbo çok düşük devirlerde dolduğu için de viraj çıkışında turbolag yaşatmaması. Evet diğerleri kadar düzde hızlı değil ancak viraj içi dengesi diğerlerine göre daha üstün. Ne anlamda derseniz arabanın arkasını arkadan iter gibi kullanabiliyorsunuz liftoff a çok iyi cevap veriyor. Megane 2 rs te de bu şekildeydi. Bunun gibi kilit yoktu ama yay vs takmadığınız sürece direksiyon tepkisi çok iyiydi. Bu onun bir tık iyisi. Evet 8. virajdan type r kadar hızlı çıkamaz ama diğer virajlarda ciddi avantaj sağlar. Ben özellikle 3-4-5 9-10 ve 12-13-14 kombinlerinde diğer önder çekerlere göre daha avantajlı olcağını düşünüyorum. Kısa ve dar virajlar bu araba için çok uygun. 2 ve 10-12 arası güçten dolayı zorlanabilir ama o da yazılım ile hallolur.
    IN BOOST WE TRUST

  9. #85
    snrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3:45 'ten itibaren izlemenizi tavsiye ederim. Aracın oversteer karakterini çok net bir şekilde görebiliyoruz. Tamam artık burada önden kayacak dediğim yerde bile arkadan kaydı, yuh artık dedim . Gerçekten çok tatlı dönüyor virajları.

    "life is too short to drive boring cars"

  10. #86
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı snrk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3:45 'ten itibaren izlemenizi tavsiye ederim. Aracın oversteer karakterini çok net bir şekilde görebiliyoruz. Tamam artık burada önden kayacak dediğim yerde bile arkadan kaydı, yuh artık dedim . Gerçekten çok tatlı dönüyor virajları.

    [video=youtube_share;dTMj-RwszSU]https://youtu.be/dTMj-RwszSU
    Bu da izlenir, Chris Harris farkıyla


  11. #87
    rain man - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2016
    Yaş
    35
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    2.194
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kısıtlı mı derken? Diğer megane ların nesi kısıtlı bi açıklar mısın?
    Kastettiğim şey burada okuduğum veya aklımda kaldığı kadarıyla sadece stage 1 veya 2 gibi müdahalelerin yapılabildiği hatta henk miydi neydi işte onun yazılımının mümkün olduğu cupra vs'de olduğu gibi absürd güçlere izin vermediği idi. En azından orjinal ecu üzerinden konuşuyorum.

    Takip ettiğim kadarıyla bilginiz olduğu muhakkak..aşağılama veya hor görme amacıyla değil öğrenmek maksadıyla sorduğum soruya nasıl kısıtlı imiş söyle bakalım demeniz yanlış anladığınızı gösterir....

    Aksine güçten çok aerodinamisi ve yol tutuşu ile keyif verip başarılar kazandığı bilinen bi modeli sadece gıpta ile iyi niyetle takip ve merak ederim. Gereksiz gergin cevaplar üzer beni yaşınızdan dolayı alper abi.

  12. #88
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Orijinal ecu dan ziyade, orijinal turbo boyutundan kaynaklı bir durum o. Bir de gt30/35 gibi turbolar için yeterli alan yok motor içerisinde diye biliyorum ben ki gerekte yok pek.

    Megane ı alanların dışarıda genel amaçları pist kovalamak, adamlar maksimum hybrid turbo yapıp 350-360hp seviyesinde bırakıyorlar benim gördüğüm kadarıyla.

  13. #89
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayirli olsun.. Onden ceker kategorisine renk geliyor guzell

  14. #90
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Megane'in gucu dusuk ama keyif katsayisi cok yuksek.
    İst park gibi guc isteyen pistlerde de belkj rekor kiramayabilir ama emin olun hem guvenilir hemde sinirlerinizi alicaktir...
    Cok fazla modifiyeyide sevmiyorum,oyuzden boyle guzel

  15. #91
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bugün biraz test etme fırsatım oldu aracı. İnanılmaz hisli bir araba kilidin çalışması falan tek kelimeyle "efsane". İst park için gücü ne derece yeterli bilemem ama dandik asfaltta bu kadar iyi yönlenebilen bir araç olduğuna hala inanamıyorum arkası çok fazla gelme eğilimli tecrübeli kullanıcı olmazsa direksiyonda manasız şakalar yapabilir biraz arkaya kamber vermekte fayda var hatta yol kullanımı için uzun ve hızlı virajlarda yolun her tepkisini hissettiriyor içeride arkada oturdum bir süre o kadar içeri yansıtıyorki yolu bazen ürkütücü. GT3 ün bile direksiyonunun bu kadar hisli olduğuna inanmıyorum ne dersin Murat abi?

  16. #92

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.524
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bugün biraz test etme fırsatım oldu aracı. İnanılmaz hisli bir araba kilidin çalışması falan tek kelimeyle "efsane". İst park için gücü ne derece yeterli bilemem ama dandik asfaltta bu kadar iyi yönlenebilen bir araç olduğuna hala inanamıyorum arkası çok fazla gelme eğilimli tecrübeli kullanıcı olmazsa direksiyonda manasız şakalar yapabilir biraz arkaya kamber vermekte fayda var hatta yol kullanımı için uzun ve hızlı virajlarda yolun her tepkisini hissettiriyor içeride arkada oturdum bir süre o kadar içeri yansıtıyorki yolu bazen ürkütücü. GT3 ün bile direksiyonunun bu kadar hisli olduğuna inanmıyorum ne dersin Murat abi?
    Uzun hızlı virajlarda arkası korkutuyormu peki, geldi gelicek vs oturaklılığı nasıl? arkada kamber olursa virajda limitte iyi olabilir ama daha dengesizleşebilir, normal sürüşlerde hassaslaşır, çekme dalma yapabiliyor.

  17. #93
    öskür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    942
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.27 ist park ilk giriş sonucun başkan

  18. #94
    Met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    KARŞIYAKA
    Mesaj
    7.599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    31 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlı olsun Murat abi. Hafifletmeyi düşünmüyor musunuz ?

  19. #95
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GT3'un direksiyonu ve hissi muhtesem. Cupra'dan sonra RS sana cok iyi gelmis. Demekki gt3'u kullansan hic bir aracdan zevk almazsin...
    RS ve ozellikle Cup saseli olanlar suan ki rakiplerinden cokk eglenceli ve stabil. İst park gibi pistlerde tek eksigi guc. Ama seans sonunda pitte guleryuzlu birini gorurseniz anlayin ki rs'den inmistir... Su yazilim olayini da hakkiyla yaparsak ben baska birsey istemiyorum,yeterli bana.
    Hedefim 2:25 Ozgur,en bastan soylemistim. Sonra ilerisine bakicagiz
    Hafifletme vs dusunmuyorum. Arac orjinal kalsin,zaten kac tane var ki makyajli Cup?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •