Maşallah Kesenize Bereket,Rengi Çok Beğendim.Güle Güle Kullanın.
Printable View
Maşallah Kesenize Bereket,Rengi Çok Beğendim.Güle Güle Kullanın.
Orijinal farları karartma uygulaması yok. Aşağıya görselini ekliyorum, farın içinde 3 boyut etkisi yaratmak için değişik bir uygulama yapmış audi.
Evet videolar gelecek ilk fırsatta :) buradan paylaşıyor olacağım.
http://i.hizliresim.com/0lm4BL.jpg
Teşekkürler, renk ve kombinasyonlar için epey mesai harcadık baya küçük detaylar var aslında onları ayrıca fotoğraflayacağım. Bugun umitköy tarafındaydım bi 911 turbo s camdan eğilip bu nasıl renk kardeşim hemen kodu söyle diye bağırdı :) valenin biri abi audi yeni araba mı yaptı diye sordu yanaşırken :) 99 model dedim inanmadı abi bizi cahil sanma dedi ruhsat gösterdik adama çayını içtik :)
bugün atlantis civarında gördüm.. Enfes bir rengi var kesinlikle canlı görülmesi gerekir maşallah :)
spacer lazım diye düşünüyorum...
gmg mustafa abi işçiligi çok iyidir. iyi tercih olmuş
Maşallah gayet güzel olmuş, güle güle kullanın :)
Spacer uygulaması olacak arkalar 2 mm önler 1,5 mm gerekli hesaplamalar uygun değerlere ulaşabilirsek. Aracı 400+ beygirlere çıkarma gibi planlarımız var, o zaman spacer iptal olacak ama o beygirlere çıkana kadar idare edecek bişi olsa bile saglam olmalı. Mustafa abi ve ekibi gerçekten çok başarılılar.
Renk harika olmuş maşallah.
Fotoğraf çekimi için mekan tavsiyelerine açığım :) ankara sınırlarında
farın detayı aşırı iyimiş. araca tekrar maşallah
renk muazzam kıskandırdı gerçekten maşallah :o kaplama kaça maal oldu acaba
Arkadaşlar Merhaba,
Arabayla uğraşmaya devam ediyorum, sizlere danışmak istediğim bir konu var. Şimdi araca 70mm'lik downpipe yaptırdık, katalizör iptali yapıldı. Komple 70'lik krom düz boru uygulandı. Ancak son susturucu olarak 60mm'lik Mr. Racing'in orta düzey bir susturucusu var.
Şimdi;
Supersprint tarzında bir son susturucu almak mı daha mantıklı? Yoksa çopur egzoz'dan custom varex mi? Açıkçası arabanın öyle bangır bangır gitmesinden pek hoşlanmıyorum. Günlük kullandığım için. Dinlediğim varexlerde de kaliteli tok bir ses yerine daha çok cızırtılı gürültülü bir ses duyuyorum.
Varex kapalı haldeyken alt devirler biraz daha canlı gibi olacak sanırım sıkıştırmadan dolayı, ancak uzun kullanımlarda gazlama olmadığı sırada varex'in kapalı olması ilerde sıkıntı yaratır mı?
Deneyim sahibi arkadaşlar yardımcı olurlar ise çok sevinirim.
Teşekkürler,
Custom yaptırabilirsen kazanı biraz büyük tutup içine taşyünü basabildigin kadar bastirt ciddi anlamda tok ve alt devirler sessiz olur
Maşallah, tek beğenmediğim şey jantlar oldu; renk çok boğmuş bence aracı
araç harika görünüyor.tt 1.8t zaten efsane araçlardır.kaplama için bende fiyat bilgisi rica edebilir miyim.?
Teklif var ısrar yok taşyunu egsoz un içindeki malzemedir bunu azaltirsin egsoz daha çok titreşim yapar ve cizirdamaya başlar ayrıca egsoz icini uzun tutarsan ses ve gaz daha çok kırılarak egsoz dan çıkar hem tınısı toklasir hemde ses azalır
Tercih sizin ustaniz custom bişeyler ayarlayabilirse yazdıklarımı kendine iletirsiniz istişare yaparsınız
Jantlar mutlaka değişmeli diyorum onun dışında kaplama renk ve yapılanlar çok güzel. Kazasız belasız maaşallah.
@Dragger Yavuz abi ile iletişime geçin isterseniz.oz konusunda yardımcı olur size.
araca maşallah çok güzel.
Egzoz'la ilgili işlemlerimiz henüz tamamlanmadı, ancak şimdilik rölanti ve hafif gaz verilmiş haline ait bir video ekliyorum. Sesi oldukça tok geliyor, patırdılarımız yerinde :) Ancak çekim nedeniyle seste biraz sorun var gibi bu yüzden kulaklıkla dinlediğinizde tam sesi duyabiliyorsunuz.
70mm'lik Downpipe,
70mm'lik Düzboru
Kat İptali
Tüp orta susturucu
Mr Racing son susturucu
https://vimeo.com/196236895
Dün Dikmen'de gördüm aracı maşallah gayet güzel duruyordu.
Dün nihayet Sm Spacers'dan Şemsi kardeşimle buluştuk, 7075 alüminyum alaşım malzemeden hazırladığı 2mm'lik spacer ve özel galvanizli uzun bijonlarla montaja gittik. Şemsi'nin bu kadar kaliteli malzeme ve işçilik nedeniyle bu işi Türkiye'de yapıyor olması ayrıca gurur verici bir hadiseydi benim için.
http://i.hizliresim.com/5Lg97L.jpg
Montaj için Dayı Rot Balans'a gittik, dayının incelemeleri ve hesaplamaları sonrasında işlemlere başladık, audi'nin spor araçlarında ön takımlara fabrika çıkışı negatif kamber verdiğini dayı'dan uygulamalı olarak öğrendiğimde alman mühendislerinin şerefine kahve bardağımı kaldırdım :)
Şemsi'nin spacerlar jant göbeğine ve poryaya tam olarak oturduğu için uzun bijonlara yükleme yapmadan dayı'nın uygun tork değerleri ölçüsünde montajı tamamladık.
Aracın yol tutuşu ve spor görüntüsüne yaptığımız küçük dokunuşlardan sonra sobanın üstüne pişen kestaneleri yedik ve yollarımıza devam ettik.
Gece yoğun kar yağışı sonrası kapalı otoparkta yetersiz ışıkla ancak bunu çekebildim; hafta sonu güncelleyeceğim.
http://i.hizliresim.com/vXbzXA.jpg
Egzoz işlemleri devam ediyor :) malzemeler tamamlanmak üzere, ufak bir ipucu :P
http://i.hizliresim.com/2nr7rE.jpg
Bu arada dün akşam GMG Garage'den Gürol kardeşimle ufak bir sticker çalışması yaptık. Aracın 99 model olduğuna inanmayanlar ve eskilerin değerli olmasına atıfta bulunarak ''old is cool'' dedik :) eskiler iyidir :))
http://i.hizliresim.com/adLqzg.jpg