Oyle denk gelmis sanirim. Benzin 5 tl gectikten sonra işik sönmez oldu :):)
Printable View
Konuyu hortlatmak gibi olacak biraz ama konuyu unuttuğum için ve uğraşacak zaman bulamadığım için güncelleyemedim. Şuan güncel durumunu paylaştım ve son hali ile ilgili fotoğraflar ve videolar paylaşmak istedim :)
https://www.youtube.com/watch?v=nQpwxLLe9XU
Bence daha gideri cok aracin ama yinede guzel yuruyor masallah :) Tutunma isi sikinti gercekten :)
Maşallah emek harcamışsınız.
Keyifle binmeniz dileğiyle..
Araç çok güzel, maşallah.
2 haftada bir İzmirli Alfacılar olarak bir yerlerde toplanıp araç başı sohbet yapıyoruz. Müsait olursanız sizi de bekleriz, bizim için (MiTo'cular) çok güzel bir referans çünkü sizin aracınız.
Bir de, MAP sensörü, turbo basınç sensörü ve diverter valf stock olarak mı kullandınız?
Teşekkur ederim ertug n/a egzantrik eksigim var ondanda bikac hp gelse bu turboda gücüm sınırlı + setup biraz masrafli bu dolarla :)
Çok teşekkür ederim. Kısmet olursa havalar güzel olduğunda gelmek isterim insallah. Map sensorleri ve turbo basinc sensorlerini degistirdik tabiki abarth ustundeki kodlara gore aldik. Diverter valf dedigin dumb valve ise stok basinc tutmadigi için forge bow kullandim fiat mito gruplarinin hepsi dv yi degistirmek zorunda :)
Anladım turbonun üstündeki orjinal wastegate evet basınç tutmuyordu daha sert bi internal wastegate kullandım şuan olması gerektiği gibi basınç basabiliyor. Egzantrik olmadığı için düzenli sabit bir basınç basamıyorum tabi ciddi anlamda çok hızlı basınç düşüşü yaşıyorum 1.5 bar peak atıp 1.1 bar devır sonu görüyorum.
Bu arada 100 200 çektiğim videoyu koydum youtubeye bu videoda 2 kişiyiz
https://www.youtube.com/watch?v=MPKkSMBvFTo
Maşallah, performans fazlasıyla tatmin edicidir diye tahmin ediyorum :)
Fiat'ın en güzel kasalarından bana göre.
Allah kaza bela vermesin.